Credeam că-i vorba de vreo aplicație cu formulare de cules date, din care vor rezulta documentele pdf. Rețin o discuție din urmă cu ceva vreme pe subiectul CMS. Părea a fi o legătură. Pe linia asta merită efortul de automatizare.

Dacă totul se face static, în Libre Office, trebuie insistat acolo și cu semnătura vizibilă.

Ioan