Salut! Un VM gratuit de la M$ unde se gaseste? Si in loc sa imi bat capul
nu incerc mai bine o versiune ca trial?
Da' nu vorbim si de deformarea un principiu?
Eu sa ma adaptez la produs in conditiile in care nu mi s-a spus aceasta din
start? Sau ei sa imi ofere, cat se poate, suport in cunostinta de cauza? Ca
nu suntem toti la fel, nu vrem fantezii iar Linux este de mult timp in uz
curent ca instrument de productie pentru desktop.
Metoda de semnare a cererii pentru reinnoire este ceva nou. Daca ma
informau de acum o luna gaseam eu o soluţie mai devreme.
Servus!