Irlanda de Nord a demonstrat deja cat de buna e religia in scoli.
Au reusit in aproape 15 ani dupa ce au scos religia din scoli sa domoleaca
razboiul religios.

  religia nu poate si nu trebuie sa fie fundamentul educatiei.

  simbolurile religioase nu isi au locul in institutiile de invatamat laice

  Si pana va raspunde tanara Andreia, domnule Ionescu, copii se pregatesc sa
supravietuiasca, si scopul fundamental al invatamantului este acela de a ii
ajuta in acest sens.

  o zi maxima ... si o gandire pozitiva va doresc

Ovidiu Ionescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
              Stimata Andreia,
        In calitate de coautor al paragrafului 1,al articolului 9 din Legea
invatamantului cred ca tineretea dvs explica acest mod de gandire si e firesc.
        Pentru ce se pregatesc copii in ziua de azi ?Care este scopul
fundamental al invatamantului??Daca puteti raspunde la aceste doua
intrebari,corespunzator veti intelege mai bine dece se foloseste crucea ca
fiind printe primele simboluri religioase ,in scoli.Daca aveti indoieli va pot
raspunde pe privat.Cu stima, Ionescu Ovidiu