Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Dan Ghiocel

Tu ai spus ca pensionarii se reangajeaza la stat cu 20-30 000 euro pe luna.
In privinta salariilor, depinde: Sunt profesii care sunt platite bine de 
stat, mai bine decat in industria privata (vorbesc de US).

Dan G
Arhitectura wrote:


Draga Dane,
 
Nu are nici o importanta daca indivizii sunt Einstain sau nu, in 
conditiile in care au un salariu mai mare decat ministrii, mai mare 
decat primul ministru si mai mare decat presedintele tarii !
30.000 de euro/luna au doar directorii din marile multinationale care 
au venit prin Romania !
Nicaieri in lume un salariat la stat nu are salariul mai mare decat 
echivalentul lui in industria privata !
 
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Saturday, January 10, 2009 2:23 AM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

Sa inteleg ca  salariile la stat sunt irealiste, prea mari? Pentru
ce fel de pozitie se platesc 20-3 euro pe luna?
Experti in domeniu, cadre de specialitate?
Dan G
Arhitectura wrote:


Ca are dreptate.
Cand salariul mediu este de circa 13 milioane lei vechi, adica
1.300 lei noi, eu nu accept ca cei 3,5 milione de actrivi, adica
angajati in firme private, sa suventrioneze 1.5 mil de angajati
la Stat (si 4,5 mil de pensionari.) cu salarii de sute de
milioane pe luna.
 
Pentru 3-400 de Euro/luna, in Romania la firmele private se

munceste si 12 ore pe zi !
Cum sa accept ca din taxele mele,  un x care este pesionar sa se
reangajeze la stat si sa primeasca nu 500de euro, nu 1.000 de
euro ci 20-30.000 de euro pe luna ?
Poate ca stiu "carte" acesti domni, dar in mod cert nici unul nu
este Openhaimer-ul care l-a facut bomba atomica americanilor.
Asa cum in America nu exista salariat la stat care sa primeasca 1
milion de dolari pe an salariu, si la noi trebuie sa existe limite !
 
 
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Saturday, January 10, 2009 1:42 AM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

Eu stiu despre ele din anii'70 cand se proiectau si se
construiau, nu stiu ce s-a intamplat mai departe (Eu am
plecat in 1980).
Dupa 1989 inteleg ca a urmat debandada  capitalista, asa ca
nimic nu e de mirare. Inteleg ca bocul de Cluj a luat
initiativa sa rada generatia intelectuala batrana care
continua sa activeze. Ce parere ai?
Dan G
Arhitectura wrote:


Habar nu am.
Nici daca s-a construit ce s-a proiectat si nici cine si cum
le-a cumparat, dupa "rivolutie".
 
Dupa '89 am invatat sa ma intereseze numai ce imi face bine

mie !
Asa ca eu am planuri "cincinale" pe 20 de ani (daca ma mai
lasa Dumezeu atata pe pamant) pe Valea Doftanei. :)
 
 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Friday, January 09, 2009 11:17 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat
cu hotelurile si restaurantele construite in anii '70?
Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se
construia o statiune turistica.
Dan G
Arhitectura wrote:


Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number


 
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 

- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

Da, s-au mai schimbat lucrurile!
La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
Prin anii '70 a fost un efort intens de construire
a statiunii cu vile si hoteluri.
Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu
cum s-a construit si s-a

Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Arhitectura
Draga Dane,

Nu are nici o importanta daca indivizii sunt Einstain sau nu, in conditiile in 
care au un salariu mai mare decat ministrii, mai mare decat primul ministru si 
mai mare decat presedintele tarii !
30.000 de euro/luna au doar directorii din marile multinationale care au venit 
prin Romania !
Nicaieri in lume un salariat la stat nu are salariul mai mare decat 
echivalentul lui in industria privata !

 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
 
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Saturday, January 10, 2009 2:23 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Sa inteleg ca  salariile la stat sunt irealiste, prea mari? Pentru ce fel de 
pozitie se platesc 20-3 euro pe luna? 
  Experti in domeniu, cadre de specialitate?
  Dan G
  Arhitectura wrote:


Ca are dreptate.
Cand salariul mediu este de circa 13 milioane lei vechi, adica 1.300 lei 
noi, eu nu accept ca cei 3,5 milione de actrivi, adica angajati in firme 
private, sa suventrioneze 1.5 mil de angajati la Stat (si 4,5 mil de 
pensionari.) cu salarii de sute de milioane pe luna.

Pentru 3-400 de Euro/luna, in Romania la firmele private se munceste si 12 
ore pe zi !
Cum sa accept ca din taxele mele,  un x care este pesionar sa se reangajeze 
la stat si sa primeasca nu 500de euro, nu 1.000 de euro ci 20-30.000 de euro pe 
luna ?
Poate ca stiu "carte" acesti domni, dar in mod cert nici unul nu este 
Openhaimer-ul care l-a facut bomba atomica americanilor.
Asa cum in America nu exista salariat la stat care sa primeasca 1 milion de 
dolari pe an salariu, si la noi trebuie sa existe limite !



Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro

  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Saturday, January 10, 2009 1:42 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Eu stiu despre ele din anii'70 cand se proiectau si se construiau, nu 
stiu ce s-a intamplat mai departe (Eu am plecat in 1980).
  Dupa 1989 inteleg ca a urmat debandada  capitalista, asa ca nimic nu e de 
mirare. Inteleg ca bocul de Cluj a luat initiativa sa rada generatia 
intelectuala batrana care continua sa activeze. Ce parere ai?
  Dan G
  Arhitectura wrote:

Habar nu am.
Nici daca s-a construit ce s-a proiectat si nici cine si cum le-a 
cumparat, dupa "rivolutie".

Dupa '89 am invatat sa ma intereseze numai ce imi face bine mie !
Asa ca eu am planuri "cincinale" pe 20 de ani (daca ma mai lasa Dumezeu 
atata pe pamant) pe Valea Doftanei. :)



  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 11:17 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat cu hotelurile 
si restaurantele construite in anii '70?
  Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se construia o 
statiune turistica.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number

  
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Da, s-au mai schimbat lucrurile!
  La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
  Prin anii '70 a fost un efort intens de construire a statiunii cu 
vile si hoteluri.
  Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu cum s-a 
construit si s-au desfasurat dupa aceea.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

Acolo erau dupa 1978, IPJ Ilfov si RomProiect care exporta 
arhitecti in Libia si Maroc. :)

Carpati avea sediul chiar langa Cismigiu si Palatul Nuntiului 
Papal.
Probabil ca de la etajele superioare il vedeau bine pe 
Monseniorul (parca) Robu .

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro


  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:47 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... 
:)))


  DSAPC era un institut de proiectare a Municipiului Bucuresti. 
Nu mai stiu exact ce insemnau initialele. (Directia Sistematizare si 
Arhitectura  si Proiectare pentru Constructii?)
  Acolo a fost primul pos

Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Sa inteleg ca  salariile la stat sunt irealiste, prea mari? Pentru ce 
fel de pozitie se platesc 20-3 euro pe luna?

Experti in domeniu, cadre de specialitate?
Dan G
Arhitectura wrote:


Ca are dreptate.
Cand salariul mediu este de circa 13 milioane lei vechi, adica 1.300 
lei noi, eu nu accept ca cei 3,5 milione de actrivi, adica angajati in 
firme private, sa suventrioneze 1.5 mil de angajati la Stat (si 4,5 
mil de pensionari.) cu salarii de sute de milioane pe luna.
 
Pentru 3-400 de Euro/luna, in Romania la firmele private se munceste 
si 12 ore pe zi !
Cum sa accept ca din taxele mele,  un x care este pesionar sa se 
reangajeze la stat si sa primeasca nu 500de euro, nu 1.000 de euro ci 
20-30.000 de euro pe luna ?
Poate ca stiu "carte" acesti domni, dar in mod cert nici unul nu este 
Openhaimer-ul care l-a facut bomba atomica americanilor.
Asa cum in America nu exista salariat la stat care sa primeasca 1 
milion de dolari pe an salariu, si la noi trebuie sa existe limite !
 
 
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Saturday, January 10, 2009 1:42 AM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

Eu stiu despre ele din anii'70 cand se proiectau si se construiau,
nu stiu ce s-a intamplat mai departe (Eu am plecat in 1980).
Dupa 1989 inteleg ca a urmat debandada  capitalista, asa ca nimic
nu e de mirare. Inteleg ca bocul de Cluj a luat initiativa sa rada
generatia intelectuala batrana care continua sa activeze. Ce
parere ai?
Dan G
Arhitectura wrote:


Habar nu am.
Nici daca s-a construit ce s-a proiectat si nici cine si cum le-a
cumparat, dupa "rivolutie".
 
Dupa '89 am invatat sa ma intereseze numai ce imi face bine mie !

Asa ca eu am planuri "cincinale" pe 20 de ani (daca ma mai lasa
Dumezeu atata pe pamant) pe Valea Doftanei. :)
 
 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Friday, January 09, 2009 11:17 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat cu
hotelurile si restaurantele construite in anii '70?
Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se construia
o statiune turistica.
Dan G
Arhitectura wrote:


Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number

 
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 

- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

Da, s-au mai schimbat lucrurile!
La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
Prin anii '70 a fost un efort intens de construire a
statiunii cu vile si hoteluri.
Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu cum
s-a construit si s-au desfasurat dupa aceea.
Dan G
Arhitectura wrote:


Acolo erau dupa 1978, IPJ Ilfov si RomProiect care
exporta arhitecti in Libia si Maroc. :)
 
Carpati avea sediul chiar langa Cismigiu si Palatul

Nuntiului Papal.
Probabil ca de la etajele superioare il vedeau bine pe
Monseniorul (parca) Robu .
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Thursday, January 08, 2009 11:47 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

DSAPC era un institut de proiectare a Municipiului
Bucuresti. Nu mai stiu exact ce insemnau
initialele. (Directia Sistematizare si Arhitectura 
si Proiectare pentru Constructii?)

Acolo a fost primul post pe care l-a avut maica-mea
in 1960 cand a terminat arhitectura. Era undeva in
spatele Pietii Palatului. de la blocul turn pe o
  

Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Arhitectura
Ca are dreptate.
Cand salariul mediu este de circa 13 milioane lei vechi, adica 1.300 lei noi, 
eu nu accept ca cei 3,5 milione de actrivi, adica angajati in firme private, sa 
suventrioneze 1.5 mil de angajati la Stat (si 4,5 mil de pensionari.) cu 
salarii de sute de milioane pe luna.

Pentru 3-400 de Euro/luna, in Romania la firmele private se munceste si 12 ore 
pe zi !
Cum sa accept ca din taxele mele,  un x care este pesionar sa se reangajeze la 
stat si sa primeasca nu 500de euro, nu 1.000 de euro ci 20-30.000 de euro pe 
luna ?
Poate ca stiu "carte" acesti domni, dar in mod cert nici unul nu este 
Openhaimer-ul care l-a facut bomba atomica americanilor.
Asa cum in America nu exista salariat la stat care sa primeasca 1 milion de 
dolari pe an salariu, si la noi trebuie sa existe limite !


 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro

  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Saturday, January 10, 2009 1:42 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Eu stiu despre ele din anii'70 cand se proiectau si se construiau, nu stiu ce 
s-a intamplat mai departe (Eu am plecat in 1980).
  Dupa 1989 inteleg ca a urmat debandada  capitalista, asa ca nimic nu e de 
mirare. Inteleg ca bocul de Cluj a luat initiativa sa rada generatia 
intelectuala batrana care continua sa activeze. Ce parere ai?
  Dan G
  Arhitectura wrote:


Habar nu am.
Nici daca s-a construit ce s-a proiectat si nici cine si cum le-a cumparat, 
dupa "rivolutie".

Dupa '89 am invatat sa ma intereseze numai ce imi face bine mie !
Asa ca eu am planuri "cincinale" pe 20 de ani (daca ma mai lasa Dumezeu 
atata pe pamant) pe Valea Doftanei. :)



  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 11:17 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat cu hotelurile si 
restaurantele construite in anii '70?
  Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se construia o statiune 
turistica.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number

  
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Da, s-au mai schimbat lucrurile!
  La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
  Prin anii '70 a fost un efort intens de construire a statiunii cu 
vile si hoteluri.
  Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu cum s-a construit 
si s-au desfasurat dupa aceea.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

Acolo erau dupa 1978, IPJ Ilfov si RomProiect care exporta 
arhitecti in Libia si Maroc. :)

Carpati avea sediul chiar langa Cismigiu si Palatul Nuntiului Papal.
Probabil ca de la etajele superioare il vedeau bine pe Monseniorul 
(parca) Robu .

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro


  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:47 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  DSAPC era un institut de proiectare a Municipiului Bucuresti. Nu 
mai stiu exact ce insemnau initialele. (Directia Sistematizare si Arhitectura  
si Proiectare pentru Constructii?)
  Acolo a fost primul post pe care l-a avut maica-mea in 1960 cand 
a terminat arhitectura. Era undeva in spatele Pietii Palatului. de la blocul 
turn pe o straduta
  "Carpati" parca proiecta pentru CC in special, si bineinteles, 
lua crema proiectelor. Taica-meu mai lucra  si pentru ei, printre altele. Nu 
mai stiu pe unde aveau sediul.
  Dan G

  Arhitectura wrote:

PB mai exista la nivel de 300 angajati, l-au cumparat niste 
austieci (parca).
Mai exista si ceva din Caprpati. :)
DSAPC ? ce era aia ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... 
:)))


  Am auzit povesti de genul asta dar in fabrici, eroul fiind in 
general vreun maistru.
  Nu am fost insa martor direct la vreuna din in

Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Eu stiu despre ele din anii'70 cand se proiectau si se construiau, nu 
stiu ce s-a intamplat mai departe (Eu am plecat in 1980).
Dupa 1989 inteleg ca a urmat debandada  capitalista, asa ca nimic nu e 
de mirare. Inteleg ca bocul de Cluj a luat initiativa sa rada generatia 
intelectuala batrana care continua sa activeze. Ce parere ai?

Dan G
Arhitectura wrote:


Habar nu am.
Nici daca s-a construit ce s-a proiectat si nici cine si cum le-a 
cumparat, dupa "rivolutie".
 
Dupa '89 am invatat sa ma intereseze numai ce imi face bine mie !
Asa ca eu am planuri "cincinale" pe 20 de ani (daca ma mai lasa 
Dumezeu atata pe pamant) pe Valea Doftanei. :)
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Friday, January 09, 2009 11:17 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat cu
hotelurile si restaurantele construite in anii '70?
Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se construia o
statiune turistica.
Dan G
Arhitectura wrote:


Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number

 
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 

- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

Da, s-au mai schimbat lucrurile!
La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
Prin anii '70 a fost un efort intens de construire a
statiunii cu vile si hoteluri.
Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu cum s-a
construit si s-au desfasurat dupa aceea.
Dan G
Arhitectura wrote:


Acolo erau dupa 1978, IPJ Ilfov si RomProiect care exporta
arhitecti in Libia si Maroc. :)
 
Carpati avea sediul chiar langa Cismigiu si Palatul

Nuntiului Papal.
Probabil ca de la etajele superioare il vedeau bine pe
Monseniorul (parca) Robu .
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Thursday, January 08, 2009 11:47 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

DSAPC era un institut de proiectare a Municipiului
Bucuresti. Nu mai stiu exact ce insemnau initialele.
(Directia Sistematizare si Arhitectura  si Proiectare
pentru Constructii?)
Acolo a fost primul post pe care l-a avut maica-mea in
1960 cand a terminat arhitectura. Era undeva in spatele
Pietii Palatului. de la blocul turn pe o straduta
"Carpati" parca proiecta pentru CC in special, si
bineinteles, lua crema proiectelor. Taica-meu mai lucra 
si pentru ei, printre altele. Nu mai stiu pe unde aveau

sediul.
Dan G

Arhitectura wrote:


PB mai exista la nivel de 300 angajati, l-au
cumparat niste austieci (parca).
Mai exista si ceva din Caprpati. :)
DSAPC ? ce era aia ?
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 

- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Thursday, January 08, 2009 11:12 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

Am auzit povesti de genul asta dar in fabrici,
eroul fiind in general vreun maistru.
Nu am fost insa martor direct la vreuna din
intamplari. Mai exista "Proiect Bucuresti"?
Am avut un unchi arhitect acolo in anii '70 (pe
timpul lui Octav Doicescu, cred)
Oficiul de proiectare "Carpati" mai  exista? dar DSAPC?
Scuze daca pun prea multe intrebari, sunt dintr-o
familie de constructori si arhitecti, si numele
astea imi sunt familiare din anii '60 si '70.
Dan G
Arhitectura wrote:



Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Arhitectura
Habar nu am.
Nici daca s-a construit ce s-a proiectat si nici cine si cum le-a cumparat, 
dupa "rivolutie".

Dupa '89 am invatat sa ma intereseze numai ce imi face bine mie !
Asa ca eu am planuri "cincinale" pe 20 de ani (daca ma mai lasa Dumezeu atata 
pe pamant) pe Valea Doftanei. :)

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro

  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 11:17 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat cu hotelurile si 
restaurantele construite in anii '70?
  Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se construia o statiune 
turistica.
  Dan G
  Arhitectura wrote:


Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number

  
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Da, s-au mai schimbat lucrurile!
  La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
  Prin anii '70 a fost un efort intens de construire a statiunii cu vile si 
hoteluri.
  Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu cum s-a construit si 
s-au desfasurat dupa aceea.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

Acolo erau dupa 1978, IPJ Ilfov si RomProiect care exporta arhitecti in 
Libia si Maroc. :)

Carpati avea sediul chiar langa Cismigiu si Palatul Nuntiului Papal.
Probabil ca de la etajele superioare il vedeau bine pe Monseniorul 
(parca) Robu .

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro


  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:47 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  DSAPC era un institut de proiectare a Municipiului Bucuresti. Nu mai 
stiu exact ce insemnau initialele. (Directia Sistematizare si Arhitectura  si 
Proiectare pentru Constructii?)
  Acolo a fost primul post pe care l-a avut maica-mea in 1960 cand a 
terminat arhitectura. Era undeva in spatele Pietii Palatului. de la blocul turn 
pe o straduta
  "Carpati" parca proiecta pentru CC in special, si bineinteles, lua 
crema proiectelor. Taica-meu mai lucra  si pentru ei, printre altele. Nu mai 
stiu pe unde aveau sediul.
  Dan G

  Arhitectura wrote:

PB mai exista la nivel de 300 angajati, l-au cumparat niste 
austieci (parca).
Mai exista si ceva din Caprpati. :)
DSAPC ? ce era aia ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Am auzit povesti de genul asta dar in fabrici, eroul fiind in 
general vreun maistru.
  Nu am fost insa martor direct la vreuna din intamplari. Mai 
exista "Proiect Bucuresti"?
  Am avut un unchi arhitect acolo in anii '70 (pe timpul lui Octav 
Doicescu, cred)
  Oficiul de proiectare "Carpati" mai  exista? dar DSAPC?
  Scuze daca pun prea multe intrebari, sunt dintr-o familie de 
constructori si arhitecti, si numele astea imi sunt familiare din anii '60 si 
'70.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

:)))

Da. La Proiect Bucuresti. Si cum este destul de probabil ca 
persoana sa nu mai fie printre noi, pot zice si numele: Arh. Leahu.

Se faceu glume grele la PB! 

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro

  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 10:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... 
:)))


  Din descrierea detaliata, trebuie sa inteleg ca a fost un caz 
real?
  Dan G
  Arhitectura wrote: 
Codruta draga,

Nu era o acuzatie.
Era doar o chestie de  ... gust. [si varsta :) ]

La mintea mea, mai mult decat sa iti prinzi seful de sectie 
regulandu-se intr-un dulap si sa il inchizi acolo cu tipa, 
. nu se poate !!!
Iar cand chestia se intampla intr-un institut de proiectare 
de 1.800 de oameni .. si cand in 10 minute ceilalti se

Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat cu hotelurile si 
restaurantele construite in anii '70?
Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se construia o statiune 
turistica.

Dan G
Arhitectura wrote:


Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number 

 
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 

- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

Da, s-au mai schimbat lucrurile!
La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
Prin anii '70 a fost un efort intens de construire a statiunii cu
vile si hoteluri.
Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu cum s-a
construit si s-au desfasurat dupa aceea.
Dan G
Arhitectura wrote:


Acolo erau dupa 1978, IPJ Ilfov si RomProiect care exporta
arhitecti in Libia si Maroc. :)
 
Carpati avea sediul chiar langa Cismigiu si Palatul Nuntiului Papal.

Probabil ca de la etajele superioare il vedeau bine pe
Monseniorul (parca) Robu .
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
 
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Thursday, January 08, 2009 11:47 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

DSAPC era un institut de proiectare a Municipiului Bucuresti.
Nu mai stiu exact ce insemnau initialele. (Directia
Sistematizare si Arhitectura  si Proiectare pentru Constructii?)
Acolo a fost primul post pe care l-a avut maica-mea in 1960
cand a terminat arhitectura. Era undeva in spatele Pietii
Palatului. de la blocul turn pe o straduta
"Carpati" parca proiecta pentru CC in special, si
bineinteles, lua crema proiectelor. Taica-meu mai lucra  si
pentru ei, printre altele. Nu mai stiu pe unde aveau sediul.
Dan G

Arhitectura wrote:


PB mai exista la nivel de 300 angajati, l-au cumparat niste
austieci (parca).
Mai exista si ceva din Caprpati. :)
DSAPC ? ce era aia ?
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 

- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Thursday, January 08, 2009 11:12 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

Am auzit povesti de genul asta dar in fabrici, eroul
fiind in general vreun maistru.
Nu am fost insa martor direct la vreuna din intamplari.
Mai exista "Proiect Bucuresti"?
Am avut un unchi arhitect acolo in anii '70 (pe timpul
lui Octav Doicescu, cred)
Oficiul de proiectare "Carpati" mai  exista? dar DSAPC?
Scuze daca pun prea multe intrebari, sunt dintr-o
familie de constructori si arhitecti, si numele astea
imi sunt familiare din anii '60 si '70.
Dan G
Arhitectura wrote:


:)))
 
Da. La Proiect Bucuresti. Si cum este destul

de probabil ca persoana sa nu mai fie printre noi, pot
zice si numele: Arh. Leahu.
 
Se faceu glume grele la PB!
 
Cu stima,

Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
 


- Original Message -
From: Dan Ghiocel 
To: protest-ro@yahoogroups.com

Sent: Thursday, January 08, 2009 10:12 PM
Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe
bugetari... :)))

Din descrierea detaliata, trebuie sa inteleg ca a
fost un caz real?
Dan G
Arhitectura wrote:


Codruta draga,
 
Nu era o acuzatie.

Era doar o chestie de  ... gust. [si varsta :) ]
 
La mintea mea, mai mult decat sa iti prinzi seful

de sectie regulandu-se intr-un dulap si sa il
inchizi acolo cu tipa, ... nu se poate !!!
Iar cand chestia se intampla intr-un institut de
proiectare de 1.800 de oameni .. si cand in 10
 

Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 2009!

2009-01-09 Fir de Conversatie Arhitectura
Ce tineri si frumosi eram.
Si ce drepti ca brazii eram !
In special dvs ! :)

Chiar nu va este rusine ?
Sau va inchipuiti ca am venit ieri cu pluta pe Dambovita ?
Sa avem pardon, dar decat sa va ascult pe dvs, cum racneati acum 30 de ani, mai 
bine imi pun un CD cu Neli Miricioiu !
Ca macar baturam Copoul impreuna. :)

Intelegeti o data pentru todeauna ca sunteti rupta complet de realitate si 
faptul ca ati plans pe umarul unui amic din tinerete, ca macar la radio sa mai 
vocalizati 5 minute de pe banda, nu aduce inapoi nici "gloria" pierduta pentru 
vecie si nici vocea.
Sunteti o pensionara DEFINITIVA care nu se impaca cu soarta si cu faptul ca 
DUPA inevitabilul sfarsit, nu o sa mi stie nimeni, nimic, de dumneavoastra.
Degeaba va umpleti siteul de poze din tinerete si diplome de la organizatii 
care nu mai exista !
Tineretea si meseria nu vi-o mai aduce nimeni inapoi.
Iar la chestia asta trebuia sa va ganditi de cand v-ati apucat de canto, nu 
acum ! 

In loc sa va faceti de ras implicandu-va in probleme ce implica cunostinte 
economice, mai bine puneati de o scoala de canto pt. prescolari.
Sau din asta nu ies destui bani pt. completarea pensiei ?
Daca este asa ... apoi nimeni nu este de vina ca nu va cheama Nicolesco, ca sa 
faceti festivaluri pe banii dvs.

Diferenta dintre noi doi este ca eu ma trezesc zambind si multumind lui 
Dumnezeu ca mi-a mai dat o zi, in timp ce dumneavoastra va treziti scrasnind 
din dinti si blestemand batraneatea.

Va dau din tot sufletul un sfat.
Mergeti la biserica, stati de vorba cu preotul, poate asa o sa va impacati cu 
soarta si in special cu dumneavoastra.
Sau daca aceasta varianta nu va incanta,  stati de vorba cu un psihiatru !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro

  - Original Message - 
  From: Liliana Pagu 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 3:50 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 2009!


  Cred ca este ultimul mesaj pe care vi-l adresez  pentru ca nu am timp de 
pierdut si nici rabdare cu cineva care este atit de absurd!Nu puteti sa sa 
construiti un dialog civilizat si nu renuntati la o abordare  grobiana.

  Ce se poate remarca este ca in timp ce denigrati pe cei care se straduie sa 
realizeze  ceva de pe pozitii non profit dvs.
   v-ati orientat numai spre profit , deci nu intelegeti, sau nu doriti sa 
intelegeti acesta abordare!
  Felicitari pentru restaurant si pensiune , dar nu agreez invitatia oferita .
  Faptul ca listele sunt invadate de veninul dvs. nu va ofera nici un merit!
  Cit despre catalogarile pe care cu atita larghete mi le oferitinu am 
replica!
  Dar invit cu aceasta ocazie pe toti  cei care ma cunosc , m-au ascultat  ,ma 
apreciaza , sau nu ,sa deschida radioul simbata orele 21, 30pe Romania 
Actualitati emisiunea ,, Semnaturi celebre''!
  Sper sa va pot oferi citeva clipe frumoase!
  Liliana Pagu

- Original Message - 
From: Arhitectura 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Wednesday, January 07, 2009 12:58 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 
2009!



Stimata doamna "gurista",

Daca nu stiti, inca nu ati inteles, etc, va spun eu caci nu este nici un 
secret.
Si va spun direct si cinstit ca de la un om care are o audienta de ... 
cel putin 200.000 de persoane pe luna, pe siteurile personale, bloguri si 
grupuri de discutii.
Nu imi plac prostii bine intentionati si hei-rupistii.
Iar cand acestia se prezinta in varianta feminina ... recunosc ca devin 
agresiv.

Domnia voastra sunteti exact ca o raposata matusa a mea.
De altfel o distinsa doamna traducatoare si autoare dar care, daca 
taximetristul ii cerea 100 Euro de la Gara la Piata Romana, ii platea.

Sau fara ocolisuri, .  nu numai ca sunteti complet rupata de realitate, 
dar mai sunteti si agresiva in sustinerea prostiilor pe care le debitati !  

Nu fac onegeuri.
Fac firme, de proiectare, internet, restauratie,  :)
Nu stiu cat de bun manager sunt :) dar ... in primavara deschid un 
restaurant in Bucuresti si va garantez ca in toamna va invit la o pensiune 
(deocamdata) de numai 8 camere pe Valea Doftanei.

Lasati propaganda sindicalista calcularea "cosului copilului" pt. ca habar 
nu aveti cat costa "pampersii".


Cu stima,
Arh. Dicu-Sava Cristian
Genaral Manager
DSC.NET

www.dsclex.ro
www.codex-online.ro
www.veganet.ro

   - Original Message - 
  From: Liliana Pagu 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Tuesday, January 06, 2009 8:02 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 
2009!


  Stimate domnule ,, arhitectura'' nu stiu ce construiesti prin genul de 
e-mail-uri  cu care bombardezi ista imprastiind atit venin in jurul dvs?!!
  Stiu ca nu vei reusi niciodata sa intelegi  pe cei care doresc intradevar 
sa schimbe ceva in bine , atita timp cit gindesti distructiv 

[protest-ro] Raport drepturile romanilor 2008

2009-01-09 Fir de Conversatie Ion Buga
Raport drepturile romanilor 2008

Timocenii, romani prigoniti si dati uitarii

Statul in conceptia lui Mihai Eminescu. “O teorie filosofica a istoriei”


Icoanele raman in Scoli, Catedrala Mantuirii Neamului se va inalta

Parintele Iustin Parvu: Sa ne inarmam cu armele Luminii! Oricine implineste 
voia lui Dumnezeu nu face altceva decat sa creasca si sa lumineze in slava

De ce avem doua Mitropolii?

Mesajul Patriarhului nostru Daniel

Colindatori la Mitropolia Basarabiei

Ortodoxia - adevarata revolutie

Un model duhovnicesc vrednic de urmat Macarie Untul (+1916)

Parintele Serghie Bejan – personalitate marcanta a invatamantului teologic 
basarabean

Sfintii Inchisorilor


Romania reprezentata pe Europeana.eu ca o tara bolnava de SIDA, o provincie a 
Ungariei, unde Eminescu si Caragiale sunt, si ei,... maghiari! Alo, MAE?

Scandalul Europeana.eu-Romania-Sida-Provincie a Ungariei ia amploare. O reactie 
stupida a Comisiei Europene si o interventie in Parlamentul European


Putin face Romaniei "o oferta de nerefuzat": sa intre in South Stream si sa 
aiba relatii direct cu Gazprom. "Sa-i transmiteti lui Basescu!" VIDEO

CTP ii plagiaza argumentele lui Victor Roncea despre relatia 
Ucraina-Romania-Rusia pentru a le intoarce in final pe o concluzie tipic 
KGB-ista

Ce porcarii mai fac ProTv si CTP-KGB sub semnul Ganditorului de la Hamangia: 
propaganda homosexual-anala. Fara cuvinte


Instrumentalizarea lingvisticii si istoriei intr-un conflict diplomatic. 
Romania - Republica Moldova

Tariceanu a infiltrat oamenii Moscovei intre liberalii europeni

Scandal politic la Chisinau


Iadul din Gaza. Ziua a 13-a. Rezistenta Digitala ne informeaza: 770 de morti, 
3200 de raniti. VIDEO din RAFAH

FOTO si VIDEO de la protestele de azi din Romania fata de razboiul si 
catastrofa umanitara din GAZA

Adevaratul motiv al razboiului din Gaza: umflarea ministrului Apararii, Ehud 
Barak, inainte de alegerile din Israel. Un articol surpriza din NY Times


Referendum anti-romani

Bulgaria - tara coruptiei







  

Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 2009!

2009-01-09 Fir de Conversatie Liliana Pagu
Cred ca este ultimul mesaj pe care vi-l adresez  pentru ca nu am timp de 
pierdut si nici rabdare cu cineva care este atit de absurd!Nu puteti sa sa 
construiti un dialog civilizat si nu renuntati la o abordare  grobiana.

Ce se poate remarca este ca in timp ce denigrati pe cei care se straduie sa 
realizeze  ceva de pe pozitii non profit dvs.
 v-ati orientat numai spre profit , deci nu intelegeti, sau nu doriti sa 
intelegeti acesta abordare!
Felicitari pentru restaurant si pensiune , dar nu agreez invitatia oferita .
Faptul ca listele sunt invadate de veninul dvs. nu va ofera nici un merit!
Cit despre catalogarile pe care cu atita larghete mi le oferitinu am 
replica!
Dar invit cu aceasta ocazie pe toti  cei care ma cunosc , m-au ascultat  ,ma 
apreciaza , sau nu ,sa deschida radioul simbata orele 21, 30pe Romania 
Actualitati emisiunea ,, Semnaturi celebre''!
Sper sa va pot oferi citeva clipe frumoase!
Liliana Pagu

  - Original Message - 
  From: Arhitectura 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, January 07, 2009 12:58 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 2009!



  Stimata doamna "gurista",

  Daca nu stiti, inca nu ati inteles, etc, va spun eu caci nu este nici un 
secret.
  Si va spun direct si cinstit ca de la un om care are o audienta de  cel 
putin 200.000 de persoane pe luna, pe siteurile personale, bloguri si grupuri 
de discutii.
  Nu imi plac prostii bine intentionati si hei-rupistii.
  Iar cand acestia se prezinta in varianta feminina ... recunosc ca devin 
agresiv.

  Domnia voastra sunteti exact ca o raposata matusa a mea.
  De altfel o distinsa doamna traducatoare si autoare dar care, daca 
taximetristul ii cerea 100 Euro de la Gara la Piata Romana, ii platea.

  Sau fara ocolisuri, .  nu numai ca sunteti complet rupata de realitate, 
dar mai sunteti si agresiva in sustinerea prostiilor pe care le debitati !  

  Nu fac onegeuri.
  Fac firme, de proiectare, internet, restauratie,  :)
  Nu stiu cat de bun manager sunt :) dar ... in primavara deschid un restaurant 
in Bucuresti si va garantez ca in toamna va invit la o pensiune (deocamdata) de 
numai 8 camere pe Valea Doftanei.

  Lasati propaganda sindicalista calcularea "cosului copilului" pt. ca habar nu 
aveti cat costa "pampersii".


  Cu stima,
  Arh. Dicu-Sava Cristian
  Genaral Manager
  DSC.NET

  www.dsclex.ro
  www.codex-online.ro
  www.veganet.ro

 - Original Message - 
From: Liliana Pagu 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Tuesday, January 06, 2009 8:02 PM
Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 
2009!


Stimate domnule ,, arhitectura'' nu stiu ce construiesti prin genul de 
e-mail-uri  cu care bombardezi ista imprastiind atit venin in jurul dvs?!!
Stiu ca nu vei reusi niciodata sa intelegi  pe cei care doresc intradevar 
sa schimbe ceva in bine , atita timp cit gindesti distructiv , negativist .
Faptul ca un ong nu aduna bani nu inseamna ca nu are valoare.Oare dece 
atunci suntem permanent cautate sa ajutam , sa intervenim , sa rezolvam 
situatii critice cu care se confrunta cei din jur?
De aceea am intervenit si in situatia creata de o lege prost aplicata!
Nu sunt pusa de nimeni , degeaba ma suspectati,cei despre care insinuati ca 
m-au pus sa intervin, sunt cei cu care ne  judecam in instanta pentru un amarit 
de sediu  pentru care trebuie sa platim o chirie mare ( in timp ce partidele au 
o multime de sedii aproape gartuite , sau demnitarilor le se inchiriaza cu 2$ 
mp)si care din 2004 ne tot ameninta ca vom fi evacuate daca nu avem bani! 
Vedeti dvs.ginditi ca si ei, daca nu avem bani, sa nu mai vorbim!
Totusi noi va dorim un an bun si sa infiintati un ong  sa ne dati 
exemplu de bun management !
Cu stima , 
Liliana Pagu
  - Original Message - 
  From: Arhitectura 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 05, 2009 12:48 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 
2009!



  Stati linistita ca m-am reinventat de nu o sa va vina sa credeti !
  Faptul ca nu este in stare sa stranga bani ma face pe mine sa cred, ca 
nimic din ce povesteste nu ii apartine.
  Este pusa de cineva sa rascoleasca in rahatul facut de Taricenu.
  Adica maririle aberante de salarii, pensii, etc. care NU AU NICI o 
sustinere economica !!!

  Tampit esti cand iti mananci leafa in 3 zile si apoi te imprumuti ca sa 
nu mori de foame restul lunii.

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro

- Original Message - 
From: Asociatia Arin 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, January 05, 2009 2:35 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] LA MULTI ANI MAMELOR pe 
2009!


eee... - mai lasati-o si Dvs. cu misoginismele... aveti si Dvs. o 
varsta, ar trebui sa va "reinventati" sau macar sa vedeti daca 

Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

2009-01-09 Fir de Conversatie Arhitectura
Nu stiu ce a facut statul.
dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number

 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, January 09, 2009 12:36 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Da, s-au mai schimbat lucrurile!
  La capitolul amintiri, ce mai este pe la Voineasa?
  Prin anii '70 a fost un efort intens de construire a statiunii cu vile si 
hoteluri.
  Aveam tot felul de machete prin casa , dar nu stiu cum s-a construit si s-au 
desfasurat dupa aceea.
  Dan G
  Arhitectura wrote:


Acolo erau dupa 1978, IPJ Ilfov si RomProiect care exporta arhitecti in 
Libia si Maroc. :)

Carpati avea sediul chiar langa Cismigiu si Palatul Nuntiului Papal.
Probabil ca de la etajele superioare il vedeau bine pe Monseniorul (parca) 
Robu .

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro


  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:47 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  DSAPC era un institut de proiectare a Municipiului Bucuresti. Nu mai stiu 
exact ce insemnau initialele. (Directia Sistematizare si Arhitectura  si 
Proiectare pentru Constructii?)
  Acolo a fost primul post pe care l-a avut maica-mea in 1960 cand a 
terminat arhitectura. Era undeva in spatele Pietii Palatului. de la blocul turn 
pe o straduta
  "Carpati" parca proiecta pentru CC in special, si bineinteles, lua crema 
proiectelor. Taica-meu mai lucra  si pentru ei, printre altele. Nu mai stiu pe 
unde aveau sediul.
  Dan G

  Arhitectura wrote:

PB mai exista la nivel de 300 angajati, l-au cumparat niste austieci 
(parca).
Mai exista si ceva din Caprpati. :)
DSAPC ? ce era aia ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Am auzit povesti de genul asta dar in fabrici, eroul fiind in general 
vreun maistru.
  Nu am fost insa martor direct la vreuna din intamplari. Mai exista 
"Proiect Bucuresti"?
  Am avut un unchi arhitect acolo in anii '70 (pe timpul lui Octav 
Doicescu, cred)
  Oficiul de proiectare "Carpati" mai  exista? dar DSAPC?
  Scuze daca pun prea multe intrebari, sunt dintr-o familie de 
constructori si arhitecti, si numele astea imi sunt familiare din anii '60 si 
'70.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

:)))

Da. La Proiect Bucuresti. Si cum este destul de probabil ca 
persoana sa nu mai fie printre noi, pot zice si numele: Arh. Leahu.

Se faceu glume grele la PB! 

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro

  - Original Message - 
  From: Dan Ghiocel 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, January 08, 2009 10:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))


  Din descrierea detaliata, trebuie sa inteleg ca a fost un caz 
real?
  Dan G
  Arhitectura wrote: 
Codruta draga,

Nu era o acuzatie.
Era doar o chestie de  ... gust. [si varsta :) ]

La mintea mea, mai mult decat sa iti prinzi seful de sectie 
regulandu-se intr-un dulap si sa il inchizi acolo cu tipa, 
. nu se poate !!!
Iar cand chestia se intampla intr-un institut de proiectare de 
1.800 de oameni .. si cand in 10 minute ceilalti sefi de sectie trebuie sa 
alerge dupa salariati, ca sa ii bage inapoi in birourile proprii . si cand 
trebuie sa vina mecanicul si tamplarul institutului ca sa deschida dulapul 
... ai de ce sa te tavalesti pe jos de ras.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
  - Original Message - 
  From: Codruta N 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, January 07, 2009 11:54 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... 
:)))


  Se povestesc si chestii din alea, ohoho! inclusiv frecarea 
mangalului, chestii sexuale, plecari in strainatate (cu intocmiri de contracte 
pt. firmele-capusha ale sefilor si amantelor) samd. - vorba Dvs.: "stil 
securistic" complet! De altfel ce scrie e real, in cea mai mare parte (v-am 
spus: cunosc institutia) - nu ma bag la chestiile sexuale, ca nu le-am tinut eu 
lumanarea... >:) 

  N-avea