[Internauta] Tens un portàtil Dell?

2005-07-11 Conversa Josep Payo

Blank Administrator Password on OEM Windows XP Installation

DELL OEM XP Processional has a default hidden administrator account, 
with no password set. Use of this account will allow anyone with 
physical access to the computer to fully control the computer, add 
spyware, keystroke loggers, password stealing software and read all 
files, including temp files, local files, documents, and any email that 
has been stored locally...


http://blog.solucio.com/arxiu/2005/07/11/210/


--
Josep Payo
http://blog.solucio.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Lluís
No puc ajudar-te, ans al contrari m'afegeixo a la demanda.

El proper dia 16 sortim cap al nord (Donostia) i des d'allà seguir el
Cantàbric fins a Fisterra (o fins que el cos aguanti)
Així que qualsevol suggeriment que pugui ajudar-nos a triar les millors
opcions seran benvingudes

Lluís

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de janton
Enviado el: domingo, 10 de julio de 2005 19:04
Para: Internauta
Asunto: [Internauta] Ruta turistica per el nord


Hola companys,

Voldria fer una ruta turística per el nord  de surtin de Barcelona i des de
Bilbao a San Vicente de la Barquera aproximadament em podríeu recomanar
llocs a
visitar,  pobles , on dormir i menjar llocs de poble magraden els llocs
autentics on menja la gent de poble, pescadors, fugin d'Argiñanos i aquestes
histories, pagar molt per no res.

Gràcies



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Pere Castells
oti, pos nosaltres també ho hem escollit aquest any, però sortim el 15 
d'Agost .. així que si voleu fer unes recomanacions quant torneu dons seran 
benvingudes. Volem anar fins a Tui i passar de tornada per Orense i León 
(llocs excel·lents pel que fa a carn).


Un dels llocs on hi tornaré (hi anava per feina però no podia entretenir-me 
massa) es anar a Potes, a Cantàbria, direcció Astúries (no se noms de 
restaurants però es menja de conya en general), es un lloc preciós, un 
poblet amb encanto i d'allà pujar al telefèric. A Sant Vicente de la 
Barquera he menjat però no se dir noms  s'ha d'anar per dins poble i 
investigar una mica, el sisè sentit ha de funcionar.


Pel que fa al Arguiñano, hi he estat i pel que es pugui pensar es menja molt 
i molt be i no es de tot car  el lloc es immillorable Zarautz (a vegades 
m'he fotut en llocs que no tenen gens de nom i m'han arrissat prou be). Si 
no hi voleu menjar, com mínim un passeig per la platja i pel seu casc antic 
es obligat.


Si voleu menjar un bon xuleton os recomano parar a Tolosa i menjar a Casa 
Nicolás (Av Zumalacarregui, 6 - 943 65 47 59 si aneu segur, millor reservar) 
al costat del riu ... de primer uns pebrots de piquillo confitats a foc lent 
i dolços com la mel i de segon un exquisit xuleton  compta que tampoc es 
barat (tot depèn si en mengeu un o dos xuletons), si hi aneu, comenceu per 
un, i si veieu que os quedareu amb gana en demaneu un altre a mig plat (jo 
me'n foto un). Els xuletons arreu valen uns 30-40 Euros per peça de 800-1000 
grs, però en algun cas es pot menjar entre dos. Tenen un repòs de 15-45 
dies, es mantequilla, allò es carn. A Donostia hi vaig sovint i normalment 
sopo a base de pinxos. S'ha de preguntar per l'especialitat de cada lloc (i 
hi han desenes), compta que menjar de pinxo no es barat  per cert, no 
demaneu cervesa .. demaneu zuritos ... sinó agafareu una turca de cuidado, 
es tracta de canviar de bar cada pinxo (o dos) i si a cada lloc demaneu una 
al final en son 3-4. Si voleu sopar entaulats  al final del port .. hi 
ha uns xiringuitos (ho semblen però tenen bona cuina) on el peix i el marisc 
es de pel·lícula, si voleu mariscada una per dos .. no es car. Si voleu 
peces (per exemple cigales) demaneu que les ensenyin ... normalment entro 
fins la cuina i allà m'ho ensenyen ... ho dic perquè m'he trobat amb 
sorpreses ... allà els animalons son mes grossos que aquí. (de totes maneres 
Donostia es mes de peix que de marisc, per marisc Galícia).


En general, si no voleu cues o incomoditats s'ha d'anar d'hora (jo començo 
cap a les 9)  si aneu a sopar cap a les 10-11  difícilment arribareu 
a la barra. Es tracta de fer pinxos de peu i amb el plat a la ma i l'altra 
el zurito es complicat. No se si hi heu anat mai, es tracta d'entrada de 
demanar un plat i anar afegint els pinxos que os agradin, finalment compten 
els palillos i pagues (no se com s'ho foten, però no s'equivoquen mai i els 
bars estan plens), compta amb els caps de setmana ... es una bogeria.


També recomano anar a Hondarribia (Fuenterrabia) ... i si es pot menjar a La 
Casa del pescador (o algo així) esta al mig del poble ... de traca i mocador 
i migdiada ... podeu travessar la ria i anar a Endaia ... un bon passeig amb 
vaixell  si hi aneu a Hondarribia visita obligada es el parador a d'alt 
del turó ... un cafetó hi ha prou, però val la pena veure-ho per dins. Per 
aparcar al començament o final del poble, dins es impossible (en època 
turística i cap de setmana).


La zona aquesta, la del nord, es un lloc on difícilment menjareu malament 
... els preus en general son mes barats que els d'aqui a excepció del llocs 
turístics, les terrasses s'aprofiten, però que carai, esteu (estem) de 
vacances, o no penquem tot l'any?.


Si es va amb colla lo millor es anar a sidrerias ... el plat únic (hi ha 
mes coses, però...) es el xuleton ... i la sidra es a dojo. I per Astúries 
dons el Cabrales amb sidra, . un manjar dels deus (això si, amb pudor de 
peus).


Per la meva experiència de dinar fora .. he anat polint les tàctiques i una 
passa per preguntar a la gent del poble  sense vergonya: oiga, por aquí 
donde se come bien?, aquellos sitios que solo vosotros conoceis . si es 
pregunta amb educació i aquella picardia al ulls la gent t'ajuda, normalment 
encerten .. entro, prenc una cervesa i faig una ullada i si m'agrada em 
quedo ... de menjar arreu es menja be.


En fi, que bon viatge i si hi ha mes informació benvinguda.

- Original Message - 
From: Lluís [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Monday, July 11, 2005 9:01 AM
Subject: RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord



No puc ajudar-te, ans al contrari m'afegeixo a la demanda.

El proper dia 16 sortim cap al nord (Donostia) i des d'allà seguir el
Cantàbric fins a Fisterra (o fins que el cos aguanti)
Així que qualsevol suggeriment que pugui ajudar-nos a triar les millors
opcions seran benvingudes

Lluís

-Mensaje 

RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Lluís
Pere,

No sé si podré ajudar-te gaire perquè penso tornar cap a finals d'agost.

Això si, m'emporto el portable i si, trobo on endollar-lo, intentaré fer la
crónica en temps real.
Sempre que la dona em deixi, que per ella tot ordenata que toco és com si
fos feina i diu que anem de vacances de VERITAT.

Lluís


-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: lunes, 11 de julio de 2005 10:10
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord


oti, pos nosaltres també ho hem escollit aquest any, però sortim el 15
d'Agost .. així que si voleu fer unes recomanacions quant torneu dons seran
benvingudes. Volem anar fins a Tui i passar de tornada per Orense i León
(llocs excel·lents pel que fa a carn).


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] INDIRA GANDHI

2005-07-11 Conversa Francesc Basté
Aquest matí he anat a la web de Correos per tal d'esbrinar el C.Postal
de la bonica població de Culleredo (A Corunya) i ves per on surt un
poblet anomenat INDIRA GANDHI.

Algú el coneix, es veritat o es una cagada de Correos.

http://www.correos.es/13/04/1010.asp  + Culleredo o Indira Gandhi

Francesc Basté

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Pere Castells

ja, ja, ja

tranquil, cap problema .. lo primer la parella ... no mes faltaria !!! No 
tractis d'arrancar-lo, Lluís !!!


oti  la problemàtica de les parelles  hi han dones entre nosaltres, 
però ja que s'ensuma vacances . perquè no ens diuen res si llegim el 
diari o un llibre o si consultem un mapa? a no, l'ordenador ni tocar-lo, ni 
mirar-lo . perquè te l'emportes? pregunten. ... coi, i del mòbil no dius 
res?.


.. m'explico? :-)))

- Original Message - 
From: Lluís [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Monday, July 11, 2005 1:48 PM
Subject: RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord



Pere,

No sé si podré ajudar-te gaire perquè penso tornar cap a finals d'agost.

Això si, m'emporto el portable i si, trobo on endollar-lo, intentaré fer 
la

crónica en temps real.
Sempre que la dona em deixi, que per ella tot ordenata que toco és com si
fos feina i diu que anem de vacances de VERITAT.

Lluís


-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: lunes, 11 de julio de 2005 10:10
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord


oti, pos nosaltres també ho hem escollit aquest any, però sortim el 15
d'Agost .. així que si voleu fer unes recomanacions quant torneu dons 
seran

benvingudes. Volem anar fins a Tui i passar de tornada per Orense i León
(llocs excel·lents pel que fa a carn).


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] INDIRA GANDHI

2005-07-11 Conversa Lluís
Podria ser un barri de Culleredo igual que Bellaterra ho és de Cerdanyola i
Cerdanyola de Matarò

Ara que veient el C.P. (15008) més aviat sembla que ho sigui de A Coruña

Lluís

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Francesc Basté
Enviado el: lunes, 11 de julio de 2005 15:44
Para: llista@internauta.net
Asunto: [Internauta] INDIRA GANDHI


Aquest matí he anat a la web de Correos per tal d'esbrinar el C.Postal
de la bonica població de Culleredo (A Corunya) i ves per on surt un
poblet anomenat INDIRA GANDHI.

Algú el coneix, es veritat o es una cagada de Correos.

http://www.correos.es/13/04/1010.asp  + Culleredo o Indira Gandhi

Francesc Basté

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa na mi
Una cosa és mirar un mapa o buscar algo concret i
l'altra entretenir-se, per exemple, a llegir els
correus de la llista, contestar, visitar els links,
etc... 
Imagina't que la teva dona quan esteu de vacances
junts es passés 1 o 2 hores seguides parlant pel mòbil
amb una amiga. A mi m'emprenyaria molt, bé, ja em
molesta que quan he quedat amb algú per dinar o sopar
es passi l'estona parlant pel mòbil..., encara que
siguin converses curtes, aaaggghhh!!

No sé, a mi no se m'acudiria mai endur-me l'ordinador
de vacances. I els mòbils apagats a no ser que
s'esperi alguna trucada important. 

Sílvia

--- Pere Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:

 ja, ja, ja
 
 tranquil, cap problema .. lo primer la parella ...
 no mes faltaria !!! No 
 tractis d'arrancar-lo, Lluís !!!
 
 oti  la problemàtica de les parelles  hi han
 dones entre nosaltres, 
 però ja que s'ensuma vacances . perquè no ens
 diuen res si llegim el 
 diari o un llibre o si consultem un mapa? a no,
 l'ordenador ni tocar-lo, ni 
 mirar-lo . perquè te l'emportes? pregunten. ...
 coi, i del mòbil no dius 
 res?.
 
 .. m'explico? :-)))





Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] treballs impressió avortats

2005-07-11 Conversa Pau Casellas Castells
hola,
en el meu linux mandriva le2005, qui sigui que ho fa, m'avorta tots
els treballs d'impressió. i ahir vaig poguer imprimir sense fer res
esecial... alguna suggerència?

--
PauCas

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Pere Castells

ei, Sílvia que es parlar per parlar, es estiu (recordes l'Eau de Baquette?)

 no em diràs que no es el mateix prendre nota del que has fet durant el 
dia, del viatge, en una llibreta, prenent una cervesa al hotel ... mentre 
l'altre llegeix el diari ... descansant ... però si ho fas, estic el mateix 
temps, escrivint a l'ordenador a que no es lo mateix ... o si?.


ja saps que ho he dit de conya, si però amb certa ironia, ho reconec, però 
les dones (i no t'ho agafis malament, sempre que diem algo salteu, ho has de 
reconèixer,  nosaltres reconeixem que juguem, per exemple, almenys jo) 
no os agrada això del ordenador ... fem una enquesta? i no parlo de les de 
la llista, es evident que no passa, parlo de les esposes, núvies, amigues 
amb dret de roce, parelles, etc.


Compta que potser vaig equivocat .. però he aprofitat el comentari del 
Lluís  a mi em passa el mateix, perquè serà? :-)))


Et poso un exemple, a casa si estic llegint un llibre durant una hora o mes, 
al terrat, cap problema, es el que es diu fer cultura, queda be. Ara, estic 
al ordenador, remenant, llegint, desconnectant (per mi es una forma 
d'evadir-me) i ja no es el mateix.


Apa, no t'ho agafis malament .. insisteixo es un parlar per parlar. :-))

P.D.: A mi que parli amb una amiga 1 o 2 hores no em sap greu, el que em sap 
greu es la factura (son formes de veure diferents). I si parla amb un amic, 
dons encara menys, per la factura vull dir, coi que truqui ell, no? ;-)


- Original Message - 
From: na mi [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Monday, July 11, 2005 4:33 PM
Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord



Una cosa és mirar un mapa o buscar algo concret i
l'altra entretenir-se, per exemple, a llegir els
correus de la llista, contestar, visitar els links,
etc...
Imagina't que la teva dona quan esteu de vacances
junts es passés 1 o 2 hores seguides parlant pel mòbil
amb una amiga. A mi m'emprenyaria molt, bé, ja em
molesta que quan he quedat amb algú per dinar o sopar
es passi l'estona parlant pel mòbil..., encara que
siguin converses curtes, aaaggghhh!!

No sé, a mi no se m'acudiria mai endur-me l'ordinador
de vacances. I els mòbils apagats a no ser que
s'esperi alguna trucada important.

Sílvia

--- Pere Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:


ja, ja, ja

tranquil, cap problema .. lo primer la parella ...
no mes faltaria !!! No
tractis d'arrancar-lo, Lluís !!!

oti  la problemàtica de les parelles  hi han
dones entre nosaltres,
però ja que s'ensuma vacances . perquè no ens
diuen res si llegim el
diari o un llibre o si consultem un mapa? a no,
l'ordenador ni tocar-lo, ni
mirar-lo . perquè te l'emportes? pregunten. ...
coi, i del mòbil no dius
res?.

.. m'explico? :-)))






Sell on Yahoo! Auctions - no fees. Bid on great items.
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Google Earth

2005-07-11 Conversa Pere Castells
Fa un dies vàreu parlar del Google Earth  aquest cap de setmana l'he 
instal·lat  estic al·lucinant. Si aquesta es la versió *normal* com deu 
ser la professional (algú la te?), es del programes que estaria disposat a 
pagar.


Francament en algun cas falta poc per veure la matricula del cotxe  això 
no mes deu ser el començament. M'he passejat per arreu ... i cara a les 
vacances es molt útil per planificar el viatge  carreteres, hotels, 
platges, camins, etc.  ... hi es tot i molt ben fotografiat. La part de 
Estats Units es brutal, et pots passejar entre els edificis de Nova York .. 
en un 3D magnífic. Francament ho recomano .. es com volar a l'alçada que 
vulguis ... molt divertit 


Dels programes o estris mes sorprenents darrerament.

Agraït als que van enviar la novetat .. si no recordo malament, en Cèsar, 
l'Erinska, l'enllaç del Benjamí es molt útil, des de Google busques la 
ciutat i t'enllaça amb el programa ... si em deixo algú no es mala intenció.


P.D.: Llavors diuen que es difícil planificar un atemptat  coi, si no 
cal anar-hi ... tens fins hi tot les coordenades  
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa na mi
Pere, que no m'ho agafo pas malament, de fet el meu
cas seria el contrari ja que la més adicta de la
parella a l'ordinador sóc jo. Només intentava veure-ho
des de l'altra part. 

Si les coses es fan en la seva mesura no tenen perquè
ser un problema. Una cosa és pendre notes i l'altra
estar tot el dia enganxat, em refería a això.

Per cert, que és l'Eau de Baquette?

Sílvia






Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Lluís
Sílvia,

Per al·lusions:

Jo tampoc m'emportaria l'ordinador de vacances, però el cas és que aquest
any faig (fem) un mes i mig de vacances (si, heu llegit bé: un mes i mig,
que ja em toca!).

En un mes i mig es fan moltes fotos (per exemple) i segons qui (aquí parlo
par la dona) cal controlar la canalla.

El  mètode més còmode i barat és l'ordenata.

Quan s'omple la tarja de la camera: al disc.

Quan has de parlar amb els nanos: cable RJ, chat (o e-mail) et voilà.

I sobre tot a l'ordenata pots posar tots els mapes i ressenyes per facilitar
el viatge a més de poder portar un diari o dietari. Es cert que això últim
ja ho feien al segle XIX tot escrivint a ma, però, que carall, estem a l'era
ciber... alguna cosa i s'ha de notar.

Així que, si be tens raó en això que de vacances res d'ordenata i mòbil
apagat (jo ni me l'emporto), cal considerar totes les circumstàncies i la
cosa pot canviar.

Sílvia, tot això de  molt, molt  bon rotllo.

Lluís

PS.: L'any passat la meva filla se'n va anar al Nepal un mes mentre jo
currava a Munic, l'única forma de parlar-nos era el correu-e i val a dir que
va funcionar de meravella, ella m'explicava el treking a l'Anapurna i jo
(morint-me d'enveja) li explicava quan avorrides eren les reunions amb els
'tedesci'




-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de na mi
Enviado el: lunes, 11 de julio de 2005 16:33
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord


Una cosa és mirar un mapa o buscar algo concret i
l'altra entretenir-se, per exemple, a llegir els
correus de la llista, contestar, visitar els links,
etc...
Imagina't que la teva dona quan esteu de vacances
junts es passés 1 o 2 hores seguides parlant pel mòbil
amb una amiga. A mi m'emprenyaria molt, bé, ja em
molesta que quan he quedat amb algú per dinar o sopar
es passi l'estona parlant pel mòbil..., encara que
siguin converses curtes, aaaggghhh!!

No sé, a mi no se m'acudiria mai endur-me l'ordinador
de vacances. I els mòbils apagats a no ser que
s'esperi alguna trucada important.

Sílvia


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Pere Castells

la eau de Vaquette ... ho he escrit malament

.. es la conya que vàrem fer, aqui a l'Internauta, l'estiu del 2002  
(crec recordar) es tractava de la pudor del camp i l'aprofitament per fer 
una aigua de colonia  llavors hi havia una noia (senyora) .. es deia 
Irene, molt divertida ... que  en fi, que fotiam conya estiuenca.


No recordo com va començar però va ser mes o menys com en aquest escrit, 
d'una cosa vàrem passar a una altra i cadascú va dir la seva.


un retall que he trobat

http://www.mail-archive.com/llista@internauta.net/msg04102.html

- Original Message - 
From: na mi [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Monday, July 11, 2005 6:08 PM
Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord



Pere, que no m'ho agafo pas malament, de fet el meu
cas seria el contrari ja que la més adicta de la
parella a l'ordinador sóc jo. Només intentava veure-ho
des de l'altra part.

Si les coses es fan en la seva mesura no tenen perquè
ser un problema. Una cosa és pendre notes i l'altra
estar tot el dia enganxat, em refería a això.

Per cert, que és l'Eau de Baquette?

Sílvia






Sell on Yahoo! Auctions - no fees. Bid on great items.
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa janton
Gracies Pere per les teves recomanacions, son una bona guia.


Jan

--- Pere Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:

 oti, pos nosaltres també ho hem escollit aquest any, però sortim el 15 
 d'Agost .. així que si voleu fer unes recomanacions quant torneu dons seran 
 benvingudes. Volem anar fins a Tui i passar de tornada per Orense i León 
 (llocs excel·lents pel que fa a carn).
 
 Un dels llocs on hi tornaré (hi anava per feina però no podia entretenir-me 
 massa) es anar a Potes, a Cantàbria, direcció Astúries (no se noms de 
 restaurants però es menja de conya en general), es un lloc preciós, un 
 poblet amb encanto i d'allà pujar al telefèric. A Sant Vicente de la 
 Barquera he menjat però no se dir noms  s'ha d'anar per dins poble i 
 investigar una mica, el sisè sentit ha de funcionar.
 
 Pel que fa al Arguiñano, hi he estat i pel que es pugui pensar es menja molt 
 i molt be i no es de tot car  el lloc es immillorable Zarautz (a vegades 
 m'he fotut en llocs que no tenen gens de nom i m'han arrissat prou be). Si 
 no hi voleu menjar, com mínim un passeig per la platja i pel seu casc antic 
 es obligat.
 
 Si voleu menjar un bon xuleton os recomano parar a Tolosa i menjar a Casa 
 Nicolás (Av Zumalacarregui, 6 - 943 65 47 59 si aneu segur, millor reservar) 
 al costat del riu ... de primer uns pebrots de piquillo confitats a foc lent 
 i dolços com la mel i de segon un exquisit xuleton  compta que tampoc es 
 barat (tot depèn si en mengeu un o dos xuletons), si hi aneu, comenceu per 
 un, i si veieu que os quedareu amb gana en demaneu un altre a mig plat (jo 
 me'n foto un). Els xuletons arreu valen uns 30-40 Euros per peça de 800-1000 
 grs, però en algun cas es pot menjar entre dos. Tenen un repòs de 15-45 
 dies, es mantequilla, allò es carn. A Donostia hi vaig sovint i normalment 
 sopo a base de pinxos. S'ha de preguntar per l'especialitat de cada lloc (i 
 hi han desenes), compta que menjar de pinxo no es barat  per cert, no 
 demaneu cervesa .. demaneu zuritos ... sinó agafareu una turca de cuidado, 
 es tracta de canviar de bar cada pinxo (o dos) i si a cada lloc demaneu una 
 al final en son 3-4. Si voleu sopar entaulats  al final del port .. hi 
 ha uns xiringuitos (ho semblen però tenen bona cuina) on el peix i el marisc 
 es de pel·lícula, si voleu mariscada una per dos .. no es car. Si voleu 
 peces (per exemple cigales) demaneu que les ensenyin ... normalment entro 
 fins la cuina i allà m'ho ensenyen ... ho dic perquè m'he trobat amb 
 sorpreses ... allà els animalons son mes grossos que aquí. (de totes maneres 
 Donostia es mes de peix que de marisc, per marisc Galícia).
 
 En general, si no voleu cues o incomoditats s'ha d'anar d'hora (jo començo 
 cap a les 9)  si aneu a sopar cap a les 10-11  difícilment arribareu 
 a la barra. Es tracta de fer pinxos de peu i amb el plat a la ma i l'altra 
 el zurito es complicat. No se si hi heu anat mai, es tracta d'entrada de 
 demanar un plat i anar afegint els pinxos que os agradin, finalment compten 
 els palillos i pagues (no se com s'ho foten, però no s'equivoquen mai i els 
 bars estan plens), compta amb els caps de setmana ... es una bogeria.
 
 També recomano anar a Hondarribia (Fuenterrabia) ... i si es pot menjar a La 
 Casa del pescador (o algo així) esta al mig del poble ... de traca i mocador 
 i migdiada ... podeu travessar la ria i anar a Endaia ... un bon passeig amb 
 vaixell  si hi aneu a Hondarribia visita obligada es el parador a d'alt 
 del turó ... un cafetó hi ha prou, però val la pena veure-ho per dins. Per 
 aparcar al començament o final del poble, dins es impossible (en època 
 turística i cap de setmana).
 
 La zona aquesta, la del nord, es un lloc on difícilment menjareu malament 
 ... els preus en general son mes barats que els d'aqui a excepció del llocs 
 turístics, les terrasses s'aprofiten, però que carai, esteu (estem) de 
 vacances, o no penquem tot l'any?.
 
 Si es va amb colla lo millor es anar a sidrerias ... el plat únic (hi ha 
 mes coses, però...) es el xuleton ... i la sidra es a dojo. I per Astúries 
 dons el Cabrales amb sidra, . un manjar dels deus (això si, amb pudor de 
 peus).
 
 Per la meva experiència de dinar fora .. he anat polint les tàctiques i una 
 passa per preguntar a la gent del poble  sense vergonya: oiga, por aquí 
 donde se come bien?, aquellos sitios que solo vosotros conoceis . si es 
 pregunta amb educació i aquella picardia al ulls la gent t'ajuda, normalment 
 encerten .. entro, prenc una cervesa i faig una ullada i si m'agrada em 
 quedo ... de menjar arreu es menja be.
 
 En fi, que bon viatge i si hi ha mes informació benvinguda.
 
 - Original Message - 
 From: Lluís [EMAIL PROTECTED]
 To: llista@internauta.net
 Sent: Monday, July 11, 2005 9:01 AM
 Subject: RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord
 
 
  No puc ajudar-te, ans al contrari m'afegeixo a la demanda.
 
  El proper dia 16 sortim cap al nord (Donostia) i des d'allà 

Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Josep M Puig
Hola,

Doncs a casa també hem decidit anar aquest any pel nord, però segurament no pasarem de Cantàbria, tot i que no descarto una incursió a la banda est d'Astúries.

Com nosaltres anirem entre finals de setembre i principis d'octubre,us demanaria que passessiu informació d'aquells bars o restaurantsd'on heu sortit satisfets i contents, així com d'aquells racons que siguin dignes de visitar i que normalment no surten a les guies.


Pel que fa a l'allotjament anem de turisme rural. En aquest cas, sempre que la casa sigui mínimament correcte (un llit i un bany decent) valorem molt el caracter dels propietaris, que siguin afables, enrollats. Si en coneixeu alguna, agrairem la informació.


I ja que estem posats, BONES VACANCES A TOTHOM.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] patents?

2005-07-11 Conversa Josep M Puig
Hola,

Ja fa temps que es sent parlar d'això que comentes, que suposaria el fí de les herboristeries. Més que patentar el que volen es regular la seva venda, que el venedor sigui un professional dels medicaments, i qui millor que un farmaceútic.


Jo no hi estic gens d'acord, ja que la medicina natural ha evolucionat molt en els seus coneixements i es coneix molt bé els principis actius de les plantes, perque serveixen i les dosis convenients. A mi em fa més por elfarmaceútic que l'herbolari, i sóc ben conscient que hi ha herbes que poden fer molt de mal si abusem d'elles. 
I si les herbes les han de vendrea les farmàcies, s'acabat el granel, tot envasat i ben enbossat, que vol dir un preu disparat.

Salutacions
2005/7/11, laura [EMAIL PROTECTED]:
holaestic sentint la rosa de los vientos un programa en el q es tractencoses rares, normalment, pero ara estan parlant sobre que en Europa
s'ha aprovat una directiva que diu que si es volen vendre medicinesnaturals hauran de passar per la farmacia, i venen a dir que hanaprovat el fet de patentar medicines naturals, com la manzanilla.
Les preguntes q me venen al cap, son perque a Europa tenen tantinteres en fer patents?, per que ens deixem fer tot això?, per que noes diu al carrer les coses q perpetren en el parlament europeu?Una reflexio q faig ja, es que el proper cop q votem en les eleccions
europees, no pensem: què més dona a qui vote?si això d'europa no esmes q gent q no fa res. Pel q veig tenen prou poder, hi haurà qfer la votació amb mes atenció, el proper cop.bona nit
Laura___llista de correu de l'InternautaInternauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] patents?

2005-07-11 Conversa laura
exacte, i d'aci una mica no podrem prendre la tisana feta per
nosaltres sense pagar un tant a alguna major farmaceutica, com ja els
passa als de la india, que han patentat un arbre milenari a aquelles
terres. :((

en quin mon vivim??? 

On 7/11/05, Josep M Puig wrote:
 Hola, 
   
 Ja fa temps que es sent parlar d'això que comentes, que suposaria el fí de
 les herboristeries. Més que patentar el que volen es regular la seva venda,
 que el venedor sigui un professional dels medicaments, i qui millor que un
 farmaceútic. 
   
 Jo no hi estic gens d'acord, ja que la medicina natural ha evolucionat molt
 en els seus coneixements i es coneix molt bé els principis actius de les
 plantes, perque serveixen i les dosis convenients. A mi em fa més por el
 farmaceútic que l'herbolari, i sóc ben conscient que hi ha herbes que poden
 fer molt de mal si abusem d'elles. 
 
 I si les herbes les han de vendre a les farmàcies, s'acabat el granel, tot
 envasat i ben enbossat, que vol dir un preu disparat.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] patents?

2005-07-11 Conversa Albert Que

En/na Josep M Puig ha escrit:

Hola,
 
Ja fa temps que es sent parlar d'això que comentes, que suposaria el fí 
de les herboristeries. Més que patentar el que volen es regular la seva 
venda, que el venedor sigui un professional dels medicaments, i qui 
millor que un farmaceútic.
 
Jo no hi estic gens d'acord, ja que la medicina natural ha evolucionat 
molt en els seus coneixements i es coneix molt bé els principis actius 
de les plantes, perque serveixen i les dosis convenients. A mi em fa més 
por el farmaceútic que l'herbolari, i sóc ben conscient que hi ha herbes 
que poden fer molt de mal si abusem d'elles.


I si les herbes les han de vendre a les farmàcies, s'acabat el granel, 
tot envasat i ben enbossat, que vol dir un preu disparat.


I sobretot vol dir que cada herbolari hauria de contractar un 
farmacèutic per a despatxar, cosa que a la pràctica significaria tancar 
la majoria d'herbolaris, que ja s'aguanten com poden.


Tot plegat no és més que una lluita del col·legi de farmacèutics per 
quedar-se amb el mercat dels herbolaris. A veure si el col·legi 
d'herbolaris pot aguantar les pressions.



Albert Que
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa janton
Nosaltres sortim en una setmana o dues, quant tornem, intentaré explicar els
llocs on hem estat. 

Jan

--- Josep M Puig [EMAIL PROTECTED] wrote:

 Hola,
  Doncs a casa també hem decidit anar aquest any pel nord, però segurament no 
 pasarem de Cantàbria, tot i que no descarto una incursió a la banda est 
 d'Astúries.
  Com nosaltres anirem entre finals de setembre i principis d'octubre, us 
 demanaria que passessiu informació d'aquells bars o restaurants d'on heu 
 sortit satisfets i contents, així com d'aquells racons que siguin dignes de 
 visitar i que normalment no surten a les guies.
  Pel que fa a l'allotjament anem de turisme rural. En aquest cas, sempre que 
 la casa sigui mínimament correcte (un llit i un bany decent) valorem molt el 
 caracter dels propietaris, que siguin afables, enrollats. Si en coneixeu 
 alguna, agrairem la informació.
  I ja que estem posats, BONES VACANCES A TOTHOM.
  ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 





Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Josep M.



Observo amb curiositat que els catalans estem força 
alienats en el que és el nostre referent mental del món.
M'explico: La meva pàtria va de Salses a Guardamar 
i de Fraga a l'Alguer aproximadament. Al nord hi tenim Occitània i França. Al 
sud Espanya i Àfrica. A l'oest Espanya, el País Basc, Galíciai Portugal. A 
l'est Itàlia. Això és més o menys a l'engròs.
Quan parlo del meu país, si vaig al nord és la part 
del Pirineu i encara més amunt. Al sud estic parlant del País Valencià. A l'oest 
és la Franja i les terres de Ponent. A l'est hi ha les Illes.
Quan vosaltres dieu: "me'n vaig al nord", 
jo hi trobo a faltar quelcom. Per mi anar al nord, sense més, és anar al nord 
del meu país, o sigui, Pirineu i Catalunya Nord. Els llocs que vosaltres 
esmenteu queden a l'oest des del punt de vista d'un català (no des del punt de 
vista d'un espanyol, ni tampoc des del punt de vista d'un basc o un portuguès, 
és clar). I en tot cas caldria afegir-hi alguna cosa més: "me'n vaig al nord 
de la Península Ibèrica", o "me'n vaig al nord de la Península" o 
potser "me'n vaig al nord d'Espanya, i al País Basc", ja que si per un 
català les Illes per antonomàsia són les Balears, la Península per antonomàsia 
és la Ibèrica.

No sé si m'he explicat prou bé... Si volem ser 
homes lliures, cal que comencem per aixecar-nos i fer el primer pas 
nosaltres!

Josep M.

  - Original Message - 
  From: 
  Josep M Puig 
  
  To: llista@internauta.net 
  Sent: Monday, July 11, 2005 7:44 PM
  Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica 
  per el nord
  
  Hola,
  
  Doncs a casa també hem decidit anar aquest any pel nord, però segurament 
  no pasarem de Cantàbria, tot i que no descarto una incursió a la banda est 
  d'Astúries.
  
  Com nosaltres anirem entre finals de setembre i principis 
  d'octubre,us demanaria que passessiu informació d'aquells bars o 
  restaurantsd'on heu sortit satisfets i contents, així com d'aquells 
  racons que siguin dignes de visitar i que normalment no surten a les guies. 
  
  
  Pel que fa a l'allotjament anem de turisme rural. En aquest cas, sempre 
  que la casa sigui mínimament correcte (un llit i un bany decent) valorem molt 
  el caracter dels propietaris, que siguin afables, "enrollats". Si en coneixeu 
  alguna, agrairem la informació. 
  
  I ja que estem posats, BONES VACANCES A TOTHOM.
  
  
  
  

  ___llista de correu de 
  l'InternautaInternauta@internauta.nethttp://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Pere Castells



coi .. i si fotem una trobada a Astúries 
 ja en som 4x2n que hi anem 

Jo no conec cap de turisme rural i em fa por 
(per desconeixement)  tot i que a les que anat he sortit molt content (per 
Catalunya només). De moment tenim pensar fer parada a Gijón  no conec res de 
per allà .. si algú te algo fixat que ho digui ... tot son 
"orelles".

Per on entres, per León? ... ho fem de tornada, 
així que si tens alguna cosa per recomanar  aniràs al "barrio humedo"? ... 
es d'escàndol.

  - Original Message - 
  From: 
  Josep M Puig 
  
  To: llista@internauta.net 
  Sent: Monday, July 11, 2005 7:44 PM
  Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica 
  per el nord
  
  Hola,
  
  Doncs a casa també hem decidit anar aquest any pel nord, però segurament 
  no pasarem de Cantàbria, tot i que no descarto una incursió a la banda est 
  d'Astúries.
  
  Com nosaltres anirem entre finals de setembre i principis 
  d'octubre,us demanaria que passessiu informació d'aquells bars o 
  restaurantsd'on heu sortit satisfets i contents, així com d'aquells 
  racons que siguin dignes de visitar i que normalment no surten a les guies. 
  
  
  Pel que fa a l'allotjament anem de turisme rural. En aquest cas, sempre 
  que la casa sigui mínimament correcte (un llit i un bany decent) valorem molt 
  el caracter dels propietaris, que siguin afables, "enrollats". Si en coneixeu 
  alguna, agrairem la informació. 
  
  I ja que estem posats, BONES VACANCES A TOTHOM.
  
  
  
  

  ___llista de correu de 
  l'InternautaInternauta@internauta.nethttp://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Pere Castells

s'agrairan Jan  jo poso el cafè i el sucre 

Torna aviat ;-) .. es conya, passeu-ho be i aneu amb compta  os esperem.

P.D.: Jolin, això ja ho tens fet punyetero :-)) a mi em queda mes d'un mes .. be, un mes 
just.


- Original Message - 
From: janton [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net; Josep M Puig [EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, July 11, 2005 8:30 PM
Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord



Nosaltres sortim en una setmana o dues, quant tornem, intentaré explicar els
llocs on hem estat.

Jan

--- Josep M Puig [EMAIL PROTECTED] wrote:


Hola,
 Doncs a casa també hem decidit anar aquest any pel nord, però segurament no
pasarem de Cantàbria, tot i que no descarto una incursió a la banda est
d'Astúries.
 Com nosaltres anirem entre finals de setembre i principis d'octubre, us
demanaria que passessiu informació d'aquells bars o restaurants d'on heu
sortit satisfets i contents, així com d'aquells racons que siguin dignes de
visitar i que normalment no surten a les guies.
 Pel que fa a l'allotjament anem de turisme rural. En aquest cas, sempre que
la casa sigui mínimament correcte (un llit i un bany decent) valorem molt el
caracter dels propietaris, que siguin afables, enrollats. Si en coneixeu
alguna, agrairem la informació.
 I ja que estem posats, BONES VACANCES A TOTHOM.
 ___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta







Sell on Yahoo! Auctions - no fees. Bid on great items.
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] patents?

2005-07-11 Conversa Pere

En/na laura ha escrit:


exacte, i d'aci una mica no podrem prendre la tisana feta per
nosaltres sense pagar un tant a alguna major farmaceutica, com ja els
passa als de la india, que han patentat un arbre milenari a aquelles
terres. :((

en quin mon vivim??? 

 

I després ens parlen de que gracies a les patents i altres endergues 
poden innovar, es que s'ens en riuen a la cara!! :o


Salut,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-11 Conversa Francesc Garí Lleixà
A mi m'agrada molt la combinació de Laredo-Santoña, la zona Cabo de 
Ajo/Noja/La Isla, Castro Urdiales, Santillana del Mar, El Faro de Santander 
(capital), El parc de Cabarceno 
http://www.parquedecabarceno.com/cabarceno/elparque.html

Tot és molt maco. Millor fer la costa, passant d'autopista.
@veure
Kiqu

- Original Message - 
From: janton [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Monday, July 11, 2005 7:27 PM
Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord


Gracies Pere per les teves recomanacions, son una bona guia.


Jan

--- Pere Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:


oti, pos nosaltres també ho hem escollit aquest any, però sortim el 15
d'Agost .. així que si voleu fer unes recomanacions quant torneu dons 
seran

benvingudes. Volem anar fins a Tui i passar de tornada per Orense i León
(llocs excel·lents pel que fa a carn).

Un dels llocs on hi tornaré (hi anava per feina però no podia 
entretenir-me

massa) es anar a Potes, a Cantàbria, direcció Astúries (no se noms de
restaurants però es menja de conya en general), es un lloc preciós, un
poblet amb encanto i d'allà pujar al telefèric. A Sant Vicente de la
Barquera he menjat però no se dir noms  s'ha d'anar per dins poble i
investigar una mica, el sisè sentit ha de funcionar.

Pel que fa al Arguiñano, hi he estat i pel que es pugui pensar es menja 
molt
i molt be i no es de tot car  el lloc es immillorable Zarautz (a 
vegades

m'he fotut en llocs que no tenen gens de nom i m'han arrissat prou be). Si
no hi voleu menjar, com mínim un passeig per la platja i pel seu casc 
antic

es obligat.

Si voleu menjar un bon xuleton os recomano parar a Tolosa i menjar a Casa
Nicolás (Av Zumalacarregui, 6 - 943 65 47 59 si aneu segur, millor 
reservar)
al costat del riu ... de primer uns pebrots de piquillo confitats a foc 
lent
i dolços com la mel i de segon un exquisit xuleton  compta que tampoc 
es

barat (tot depèn si en mengeu un o dos xuletons), si hi aneu, comenceu per
un, i si veieu que os quedareu amb gana en demaneu un altre a mig plat (jo
me'n foto un). Els xuletons arreu valen uns 30-40 Euros per peça de 
800-1000

grs, però en algun cas es pot menjar entre dos. Tenen un repòs de 15-45
dies, es mantequilla, allò es carn. A Donostia hi vaig sovint i normalment
sopo a base de pinxos. S'ha de preguntar per l'especialitat de cada lloc 
(i

hi han desenes), compta que menjar de pinxo no es barat  per cert, no
demaneu cervesa .. demaneu zuritos ... sinó agafareu una turca de 
cuidado,
es tracta de canviar de bar cada pinxo (o dos) i si a cada lloc demaneu 
una

al final en son 3-4. Si voleu sopar entaulats  al final del port .. hi
ha uns xiringuitos (ho semblen però tenen bona cuina) on el peix i el 
marisc

es de pel·lícula, si voleu mariscada una per dos .. no es car. Si voleu
peces (per exemple cigales) demaneu que les ensenyin ... normalment entro
fins la cuina i allà m'ho ensenyen ... ho dic perquè m'he trobat amb
sorpreses ... allà els animalons son mes grossos que aquí. (de totes 
maneres

Donostia es mes de peix que de marisc, per marisc Galícia).

En general, si no voleu cues o incomoditats s'ha d'anar d'hora (jo començo
cap a les 9)  si aneu a sopar cap a les 10-11  difícilment 
arribareu

a la barra. Es tracta de fer pinxos de peu i amb el plat a la ma i l'altra
el zurito es complicat. No se si hi heu anat mai, es tracta d'entrada de
demanar un plat i anar afegint els pinxos que os agradin, finalment 
compten
els palillos i pagues (no se com s'ho foten, però no s'equivoquen mai i 
els

bars estan plens), compta amb els caps de setmana ... es una bogeria.

També recomano anar a Hondarribia (Fuenterrabia) ... i si es pot menjar a 
La
Casa del pescador (o algo així) esta al mig del poble ... de traca i 
mocador
i migdiada ... podeu travessar la ria i anar a Endaia ... un bon passeig 
amb
vaixell  si hi aneu a Hondarribia visita obligada es el parador a 
d'alt

del turó ... un cafetó hi ha prou, però val la pena veure-ho per dins. Per
aparcar al començament o final del poble, dins es impossible (en època
turística i cap de setmana).

La zona aquesta, la del nord, es un lloc on difícilment menjareu malament
... els preus en general son mes barats que els d'aqui a excepció del 
llocs

turístics, les terrasses s'aprofiten, però que carai, esteu (estem) de
vacances, o no penquem tot l'any?.

Si es va amb colla lo millor es anar a sidrerias ... el plat únic (hi ha
mes coses, però...) es el xuleton ... i la sidra es a dojo. I per Astúries
dons el Cabrales amb sidra, . un manjar dels deus (això si, amb pudor 
de

peus).

Per la meva experiència de dinar fora .. he anat polint les tàctiques i 
una
passa per preguntar a la gent del poble  sense vergonya: oiga, por 
aquí
donde se come bien?, aquellos sitios que solo vosotros conoceis . si 
es
pregunta amb educació i aquella picardia al ulls la gent t'ajuda, 
normalment

encerten .. entro, prenc una cervesa i faig una ullada i si m'agrada em

[Internauta] La web d'aquarius de la catedral d'en Justo Gallego

2005-07-11 Conversa Esteve Valentí

Hola.

Us sona l'anunci d'Aquarius on hi surt un catedral que
está contruint en Justo Gallego?

Doncs aquesta és la web:

http://www.aquariusesjusto.com/

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] treballs impressió avortats

2005-07-11 Conversa Benjamí Villoslada
El Dilluns 11 Juliol 2005 17:38, Pau Casellas Castells va escriure:
 en el meu linux mandriva le2005, qui sigui que ho fa, m'avorta tots
 els treballs d'impressió. i ahir vaig poguer imprimir sense fer res
 esecial... alguna suggerència?

És molt mal de fer amb tan poca informació.

És com anar al metge i dir el ninyo no me come.  Et demanaran analítiques, 
faran preguntesm, potser li demanaran que digui trentatres...

Quin sistema d'impressió fas servir?   Possiblement és el CUPS, ho diuen els 
programes KDE en imprimir, devall, en mostrar totes les opcions de la 
finestra d'imressió: sistema d'impresió usat actualiment: bla

Si és el CUPS, què diu al fitxer de registre? (aka el log [del CUPS]).  Els 
resgistres es guarden a /var/log i a una SuSE el del CUPS està dins el 
directori cups (casualitat? :)

Mira quanta informació dins /var/log/cups

[EMAIL PROTECTED]:/var/log/cups ls
access_log  access_log.O  error_log  error_log.O  page_log

Amb els detalls googlejant un poc és fàcil que trobis coses.  Si no, pega un 
crit :)

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Google Earth

2005-07-11 Conversa Benjamí Villoslada
El Dilluns 11 Juliol 2005 17:54, Pere Castells va escriure:
 Agraït als que van enviar la novetat .. si no recordo malament, en Cèsar,
 l'Erinska, l'enllaç del Benjamí es molt útil, des de Google busques la
 ciutat i t'enllaça amb el programa ... si em deixo algú no es mala
 intenció.

Jo vaig parlar del web, del Google Maps, no del Earth:
http://weblog.bitassa.net/index.php?s=mapssubmit=sus%21

L'Earth només està per Windows, i em surt caríssim.  Els hi vaig dir als de 
Microsiervos, perquè deien que era gratis.  Es pot reaprofitar la 
parrafada :)

http://www.microsiervos.com/archivo/mundoreal/google-earth-ahora-gratis.html

Encara que el millor comentari és el de na Nuria:  «PORFAVOR AYUDA!!! 
KIERO SAVER COMO PUEDO BUSCAR MI BARRIO, COMO LO HAGO?? AYUDA!!!»   --ha 
escrit hago amb h, ayuda amb y i buscar i barrio amb b, tot plegat no està 
tant perdut :DDD

Per cert, si us agrada tafanejar fotos, aquí Barcelona al 1984 i ara des de 
l'espai: http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/07/08/219/



-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta