tek je
> to něco co fakt chceme.
> Podle všeho je to difuzní rtuťová vývěva spolu s odlučovačem rtuťových par
> a zavíracím šoupátkem.
> Nejde rozbít a je na provoz mnohem bezpečnější než gravitační.
>
> Dne 27. března 2016 19:39 Blanka "Barney" Laudová <blandr...
se nejaka ta osveta. Rayi, nechces mit
> pristi ctvrtek talk? :)
>
> M
>
>
> On 03/27/2016 07:51 PM, Blanka "Barney" Laudová wrote:
>> Dobrá, mám tedy 2 otázky:
>>
>> a) kam ji dáme? To je potřeba vyřešit nejdřív,
>>
>> b) pokud bude brmstvem
Nebylo by v takovém případě, kdy někdo vygeneruje akutní pracovní chaos,
z jakéhokoli důvodu ho neuklidí hned ale přiznává se k němu a má v plánu
ho uklidit ASAP, možné napsat o tom alert na ML? Je to sice takovej
plevel, ale možná by to mělo větší význam než spousta jiných věcí co tu
proběhnou...
Hm, bububu zjevně nefunguje (zkoušeli jsme). Já navrhuju evidovat, při
opakování sankce - např. pozastavení členství, možnost vstupu pouze v
doproovodu jiného, nezlobícího brmáka, a možnost se z těchto trestů
vykoupit provedením nějaké pro Brmlab záslužné činnosti.
Barney
Dne 01.04.2016 v 16:49
Aneb když shitstorm, tak ať to dostojí svému jménu, že... :-D
Dne 01.04.2016 v 17:43 Ondrej Beranek napsal(a):
> Libil se mi ten koncept s těma kurátorama.
>
> Jo, ta možnost tu existuje, ano, ale já mám jiný návrh. Trochu přitvrdíme.
> Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale
něj specifický stuff, nebo protože ho někdo jiný
viděl...
Barney
Dne 01.04.2016 v 12:48 sumie-dh napsal(a):
> Zdravim,
>
> notorickym bordelarum se podarilo vyburcovat flegmatika k zalozeni
> shitstormu o uklidu...protoze uz dlouho nebyl a v poslednich dvou dnech
> to v brmlabu
doufám že akce dopadne, a že všichni participanti nebudou
litovat :-)
Brm,
Barney
Dne 21.05.2016 v 1:31 Tomislav Arnaudov napsal(a):
> Ahoj Ruzo , ahoj Brmstvo
> ano mas pravdu ze niektore reakcie boli pisane " horkou hlavou" alebo
> lepsie povedane Troll hlavou
> za toto sa
To ještě vůbec nevím, plánování akce teprv začalo, nemám ještě ani
udanou cenu. Jak budu mít víc info, budu je na ML zveřejňovat.
Barney
Dne 16.05.2016 v 10:46 Jan Vojíř napsal(a):
> Za jakych podminek by byla mozna repatriace/odkup casti pozustatku? :)
>
> 3b
>
> 2016-05-16
Rayi, o žádném plánu na vakuum v Biolabu nevím. Mě, coby člena Biolabu,
se na to nikdo neptal. Takže počítám s tím že tam na lednici a mrazák
prostě místo bude, až do odvolání. Tys to snad domlouval s někým jiným?
Chido třeba?
Barney
Dne 16.05.2016 v 10:39 Ondřej Vrba napsal(a):
> Ray se hl
do Víru.
Barney
Dne 16.05.2016 v 20:50 sachy napsal(a):
> Brm,
> jeste me napadlo, co takhle pitvu udelat jako workshop na CTJB? Tim se
> zaroven zajisti, ze vse bude sezrano behem nekolika hodin (a mrazaky
> netreba)...
>
> sachy
>
>
> On 20160516 20:19, Blanka &quo
?? Co třeba nějaké vysvětlení, hm?
Dne 16.05.2016 v 23:44 Pavol Rusnak napsal(a):
> On 16/05/16 20:50, sachy wrote:
>> jeste me napadlo, co takhle pitvu udelat jako workshop na CTJB?
> Ja som proti, takze tymto smerom ani neuvazujte.
>
>
>
> ___
>
No mně, teď, takhle :-) Realizace se zatím jen velmi volně plánuje
(teprv včera mi bylo potvrzeno, že prase bude), takže kdo má zájem,
nechť napíše - kdy by mohl/nemohl, zda by měl zájem o maso a tak. Podle
toho co kdo napíše budu plánovat realizaci.
Barney
Dne 15.05.2016 v 18:55 Michal Tuláček
(která může být kompenzována
právě odběrem těchto produktů - finanční stránku jsem zatím neřešila).
Dále prosím vlastníky chromáků v biolabu (snad Ray, TomSuch, Trimen) o
jejich odstranění - budou sem umístěny lednice a mrazák určené pro
uskladnění masných produktů.
Barney
Brm lidi,
v kuchyňce mi Pasky nechal vlašské ořechy ve skořápce (nadepsané
"Barney"), které se předtím, než jsem se dozvěděla, že jsou přichystané
k vyzvednutí, vykouřily neznámo kam. Nelze vyloučit, že popiska spadla a
šťastný nálezce je považoval za free a znárodnil. Prosím tohoto
by se stanou, nehody taky, ale tohle
není ani jedno.
Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
členové zařizují vlastní domácnost či co :-/
Barney
Dne 04.02.2017 v 13:52 sachy napsal(a):
> Brm,
>
> si tak umyvam nadobi po tech, kteri to sami neumi, a nestacim se divit:
> Mame v umyvadle 7 mycich houbicek!
>
> Stav od zadne do trech se da pochopit tim, ze pros
Ahoj, prosím o detaily, chci vědět víc! Dík :-)
Barney
Dne 22.01.2017 v 22:02 stepan...@email.cz napsal(a):
> Ahoj,
>
>
>
> chtěl jsem nabídnout, zda-li by se někdo nechtěl podílet na nekomerčním
> medicínském výzkumu. Konkretně v tuto chvíli řeším zapojení
> piezorezi
Ahoj Rayi,
ocenění a děkování za tvou aktivitu už tu bylo dost, takže nepůjdu s
davem. Já ti neděkuji. U mě máš kus vepřové pečeně. Přihlaš se v neděli :-)
Barney
Dne 04.09.2016 v 14:39 Ondřej Vrba napsal(a):
> Zdravím všecky!
>
> Během toho co byly všichni pryč jsem se v brmlab
, že jsem s Brmlabem definitivně skončila. Měla jsem
snahu, na posledním meetupu jsem se snažila aktivně najít řešení, jak se
s Brmem smířit; ale toto je poslední kapka.
Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman
, přivezu.
Máte-li nějaký návrh na konkrétní recept a jste-li ochotni ho i
realizovat (za mé pomoci), budu velmi ráda; abychom nedělali pořád to
samé. Pokud se k tomuto nikdo nepřihlásí, budu maso zase péct v troubě
(při velkém množství masa je to nejjednodušší).
Brm,
Barney
>>> Pokud by byl zájem, můžu uspořádat nějaký workshop nebo tak něco. Vezmeme
>>> bůček, nástroje i šití mám. Přihlašte se mi, kdo byste se chtěl účastnit.
>>>
>>> Barney
>>>
>>>
>>>
>>> ___
Brm děcka,
kdybyste někdo toužili po tom, mít vlastní MRI sken svého mozku, je
možnost si ho nechat udělat v rámci studie v NUDZ. S překvapením jsem
zjistila, že zdaleka ne všichni brmáci o tom ví, dávám tedy vědět pár
podrobností pro ty, koho by to zajímalo.
Jedná se o účast ve studii
předávkování) a přitom stála nemalý peníz, tak mi je líto je
zlikvidovat, když by někomu mohly posloužit (nepoužitá léčiva odebírají
lékárny, ale z pochopitelných důvodů je nerecyklují, ale likvidují).
Takže se kdyžtak ozvěte (ideálně soukromně).
Brm,
Barney
Jsem pro zachování FB (netušila jsem, že má tolik odběratelů! tím líp.).
Pokud si vzpomínám, tak dokud byly talky, tak tam o nich info bylo.
Pobavilo mě, že jsme zařazeni v kategorii "škola" :-D A jen poznamenám,
že tam máme stále starou adresu (Bubenská).
Barney
Dne 06.05.2018 v 1
Marty, můžeš prosím potvrdit, že pro to zajedeš, aby Mrkva věděl, že to
může pustit z hlavy?
Dík, Barney
Dne 16.05.2018 v 11:20 Martin Myška napsal(a):
> Jak je to velké?
> Na Chodov mám dnes cestu - mohu vzít.
> Pakliže tedy nebude potřeba rovnou kamion na to :-))
>
> S pozdrav
Ahoj Corgi,
máš v plánu tedy tento týden malovat? Nákup byl schválen, nevím jestli
jsi to zaznamenal :-)
Barney
Dne 15.05.2018 v 13:47 Josef Smidrkal napsal(a):
>
> Super!
>
> Zalepené, zakitované a začištěné příčky můžu vymalovat v noci na úterý
> 22/5 a v noci na čtvrtek 24
Hlásím se na záležitosti týkající se Medlabu :-)
Barney
Dne 01.06.2018 v 15:54 Pinky napsal(a):
> Ahoj,
>
> posílám návrh postupu pro nastěhování Brmlabu, je zapsaný i na wiki (1),
> poslední bod (8).
>
> Přišlo by mi jako zajímavý nápad kdyby nastěhování konkrétního pros
b) je správně :-)
Dne 27.06.2018 v 15:16 Pinky napsal(a):
> Ahoj,
>
> řeším vyzitky, Rafo je umí a ceny mají "normální".
>
> V současné době je naše vizitka oboustranná (1). Což je 2x tak drahé a
> navíc nejde použív v Economy módu, pokud by jsme ho chtěli.
>
> Co se počtu týče tak navrhuji 200
Díky :-) Rozměry zjišťuju, jinak je to Sterimat 334.2.
Barney
Dne 23.06.2018 v 16:05 Ondrej Beranek napsal(a):
> klidne. zjisti rozmery.
>
> Dne so 23. 6. 2018 15:38 uživatel Pinky <mailto:j...@seznam.cz>> napsal:
>
> Ahoj,
>
> to by bylo super. Otáz
Ahoj Holube,
dík za setup nahrávání :-) Nevím, jestli jsi zaznamenal, že tento
čtvrtek budou možná probíhat nějaké práce na zdi. Zatím to vypadá, že i
pokud to bude, tak by to Talknight narušit nemělo, ale rozsekne se to
asi až během dneška. Tak buď na příjmu.
Barney
Dne 02.05.2018 v 1:14
Já já já já chci :-)
Dne 18.02.2018 v 19:32 Daniel Handl napsal(a):
> Ahoj,
>
> jestli chcete nekdo 7 seminek
> tohohle: https://photos.app.goo.gl/yXkRAG5A99dT6Gao2 napiste mi,
> daruju :) Tento rok by se mely vysit...
>
> Dan
>
>
> ___
> Brmlab
ničem
neví, Růža též. Nevíte o tom prosím někdo něco? Máme tam věci, které si
potřebujeme nutně vyzvednout.
Díky,
Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
stolu :-))
Barney
Dne 22.06.2018 v 1:57 sachy napsal(a):
> On 20180622 0123, Pinky wrote:
>> * sachy [2018-06-22 01:11:47 +0200]:
>>
>>> Brm,
>>>
>>>> Autokláv by pod stolem být neměl, obtížně se s ním pak manipuluje a na
>>>> desku stolu j
Proč chceme 60 vlastně? Já navrhovala 45; důvod je ten, že při velkém
objemu se taky může stát, že myčka ještě nebude plná (= nikdo ji
nespustí), ale přitom už dojde nádobí. Je to bezdůvodná obava?
Barney
Dne 25.07.2018 v 23:33 Daniel Handl napsal(a):
> Chceme 60 cm sirku.
>
> Dan
>
Ahoj,
s návrhem (pochopitelně) souhlasím, do tabulky jsem vyplnila svou osobu
jako kandidáta na mentora BioMedSilentlabu se zvláštním
zájmem/specializací na Medlab.
Barney
Dne 19.08.2018 v 1:42 Radek Pilar napsal(a):
> Ahoj vsichni,
> jak uz asi velka cast z vas vi, Pinky s Barney inves
vešel více než jeden člověk. (A vzhledem k tomu, že součástí
sestavy je makroskop, s kterým je velmi obtížné hýbat, není možné
sestavu dynamicky měnit podle aktuálních potřeb.)
K HW labu se nevyjadřuji.
Barney
Dne 19.08.2018 v 16:38 Pinky napsal(a):
> Ahoj,
>
> posílám aktualizovaný výkr
+1
Dne 19.08.2018 v 14:45 Pavel Ruzicka napsal(a):
> Tento navrh se mi libi.
>
> On 08/19/2018 01:25 PM, Jan Hrach wrote:
>> TL;DR kdo tam dal pytel HDMI adaptérů, RPi a "piezoelectric element",
>> odskladněte si to
>>
>> Ahoj,
>> rozmohl se nám takový nešvar, lidé do brmbaru naskladňují wtf
Rovněž souhlas s Jendovým návrhem. (K formulaci se nevyjadřuju, měla
jsem to tlumočené Pinkym, jinak bych to asi taky nelouskla :-D)
Barney
Dne 19.08.2018 v 14:43 Pavel Ruzicka napsal(a):
> Dobre rano vespolek, Jendovi predevsim :)
>
> za mne souhlas a podpora. Jen, prosim, tohle nafor
významný, tak by si mentor s lidmi, kteří s
materiálem pracují, mohl sednout a podebatovat o optimálním postupu. Ten
by potom byl považován za standardní a mentor by jej předal všem dalším,
kteří by s materiálem pracovali.
Barney
Dne 19.08.2018 v 15:43 Miroslav Ludvík napsal(a):
> V zás
Já přijdu.
Barney
Dne 27.08.2018 v 20:53 Pavel Ruzicka napsal(a):
> Predseda zatim nevi zda toho dne bude vubec v Praze, co ale vi jiste ze
> byt v 8 rano v labu natoz v sobotu je pro nej dost nerealna predstava.
> Kazdopadne pokud to pujde tak se prijdu zapojit v pozdejsim case.
&
to požádám Radu. Nápisy na novou lednici vložím sama.
Pravidla, která jsem vyhlašovala, jsou kromě polepování dvířek jen
zopakováním pravidel, která byla platná již dříve.
Barney
Dne 01.09.2018 v 17:29 sachy napsal(a):
> Brm,
>
> vzhledem k tomu, ze jde o scrapnutou lednici z budovy,
dovány;
3) doplňujte průběžně nápoje, které spotřebováváte;
4) neuzurpujte si nepřiměřený obsah lednice/mrazáku pro vlastní potraviny.
Osoby, které budou porušovat pravidla, budou prohozeny oknem.
Mějte se sluníčkově!
Vaše Barney
___
Brmlab mailing l
https://www.letgo.cz/item/rozkladaci-sedacka-ikea-beddinge-iid-11271214
- je k dispozici
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
Není to ta IKEA co jsme říkali že nechceme, že je nějaká nekvalitní? Ale
za mě je super, tím spíš že zadarmiko - já bych ji brala.
Barney
Dne 07.09.2018 v 15:41 Ondrej Beranek napsal(a):
> https://vsezaodvoz.cz/inzerat/110675/gauc-ikea-beddinge
>
> 07.09.18, Ondrej Beranek :
>>
Ještě ten odkaz by se hodil :-)
Dne 07.09.2018 v 15:34 Ondrej Beranek napsal(a):
> mrknete sem, je to gauc s cervernym potahem (jde vymenit). cena zdarma
> protoze je to P1 mohl bych ho technicky okouknout dneska. uz jsem ho
> zamluvil :D
> ___
>
Brm,
kdybyste někdo chtěli vidět v estetičtější formě, o čem to pořád melu:
https://ncase.me/trust/
Vaše Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
Hele ta by se tam vešla! Už byla teda rezervovaná. Ale stejně jsem
napsala poptávku, uvidíme.
Měl by někdo nějaký názor na tuhle sedačku? Pro/proti?
Každopádně díky Holube! :-)
Barney
Dne 30.08.2018 v 22:12 Mr.Holub napsal(a):
>
> hele!
>
> https://nevyhazujto.cz/#!/item/31135
A teď jsem našla toto
https://www.letgo.cz/item/rozkladaci-sedacka-ikea-beddinge-iid-11271214
taky tam napíšu.
Barney
Dne 31.08.2018 v 8:27 Blanka "Barney" Laudová napsal(a):
> Hele ta by se tam vešla! Už byla teda rezervovaná. Ale stejně jsem
> napsala poptávku, uvidíme.
Ahoj,
gaučík je hezký, ale docela úzký - 165 cm, a přitom na něj máme
vyhrazené 2 metry... A křesílko bychom podle mě asi spíš nevyužili. Ale
nejsem vysloveně proti, ještě nějaký jiný názor má někdo...?
Barney
Dne 05.09.2018 v 6:20 Ondrej Beranek napsal(a):
> Co tohle ?
> https://vsezaod
Tak pohovka je rezervována někým jiným. Takže zatím nic :-(
Barney
Dne 28.08.2018 v 21:02 Blanka "Barney" Laudová napsal(a):
> Ahoj všichni,
>
> nalezla jsem na Všezaodvoz tuto pohovku
> https://vsezaodvoz.cz/inzerat/109718/rozkladaci-pohovka-ikea-za-odvoz ,
> nápad je
/vyhodit, ať nedojde k dalším škodám na majetku/zdraví.
Zdar,
Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
Za mě +1, budu tam a budu prosazovat totéž. Je/byl naopak v Brmu někdo,
komu takto vysoká linka vadila - tedy aktivně se účastnil vaření a měl
kvůli tomu problémy s dosáhnutím na desku?
Barney
Dne 09.07.2018 v 20:21 sachy via Rada napsal(a):
> Brm,
>
> bohuzel se nemuzu zucastnit d
Díky hoši :-)
B.
Dne 11.09.2018 v 23:59 sachy napsal(a):
> Brm,
>
> spolu s Mrkvou a Ruzou jsme dnes vyklidili a pretridili velkou cast socroomu.
> Niekt0 navic vyrazne vylepsil brmbar a toiletlab.
>
> Diky Atalaxovi, Jendovi a Holubovi za pomoc.
>
> Zdar,
> sachy
>
>
>
Ahoj,
počítá se v tom Mrkvově výpočtu s prothlukovou výplní stěn? Nikde tam o
ní nevidím zmínku (s Pinkym po osobní zkušenosti se stavbou sádrošové
příčky tuto vatu VELICE doporučujeme).
Barney
Dne 10.04.2018 v 19:17 JoHnY napsal(a):
> Tych -30 dB je pre ake dvere, nejake normalne al
(existují snad i speciální, co se jimi dá vymalovat koupelna a
není třeba obkládat); ale alespoň za plotnu by to asi chtělo něco
odolnějšího, vzhledem k riziku stříkání horkého tuku (možná by stačilo
tam jen opřít nějakou odolnou desku?)
Barney
Dne 11.04.2018 v 19:25 Jan Hrach napsal(a):
> A bu
http://www.levne-barvy.cz/index.php/interierove-barvy/omyvatelne-barvy/dulux-diamond-eggshell-pbw-pure-brilliant-white-bila-5-l-detail#.Ws5aoejFI2w
to je ta barva. V nějaké diskuzi jsem našla, že jí nevadí ani postříkání
olejem.
B.
Dne 11.04.2018 v 19:25 Jan Hrach napsal(a):
> A budeme to
at teď takže jsem ho zapoměl :)
>
> na meetup přijdu po 20h nestiham. :(
>
> Dne út 27. 3. 2018 9:20 uživatel Blanka "Barney" Laudová
> <blandr...@gmail.com <mailto:blandr...@gmail.com>> napsal:
>
> Ahoj Rainbofe,
>
> co Biolab a Medlab, ty bere
využití.
Barney
Dne 27.03.2018 v 8:03 Ondrej Beranek napsal(a):
> Ahoj,
>
> posílám takovej skic kde je vidět diskutované rozložení brmlabu. WC je
> varianta uvnitř diskusi o něm bych nechal jinam.
> První varianta je to co jsme uvažovali původně. s chodbou za
> elektrolabem.
&
+1
Dne 28.03.2018 v 1:22 niekt0 napsal(a):
> Ja by som navrhoval zobrat vsetky tie biele vysoke, je to podla mna presne to,
> co potrebujeme: vyuzije sa miesto az po strop, a nie su prilis hlboke aby sa
> vzadu kumuloval nevyuzivany bordel.
>
> n.
>
> On Wed, Mar 28, 2018 at 12:20:40AM +0200,
No to neviděla... Proč, je lepší nebo prostě "stojí za to"? Jestli je
lepší, klidně vezměme tu :-)
Dne 28.03.2018 v 11:25 Ondrej Beranek napsal(a):
> a to jsi nevidela tu dole :)
>
> Dne st 28. 3. 2018 11:14 uživatel Blanka "Barney" Laudová
> <blandr...@gm
+1
Jsem pro příčku, hluková, pachová a prachová izolace se mi jeví jako
velmi významné plus.
Dne 26.03.2018 v 15:35 Radek Pilar napsal(a):
> Pokud udelas pricku ze sadrokartonu, nezalepis spary a priznas srouby,
> tak ji taky zvladnes rozebrat a prevezt na pripadne nove pusobiste.
> Dvere
; dělají
se v něm činnosti vyžadující klid. Ráda bych v něm pokračovala v
"akvaristickém oddílu", spolu se Sumie (bude nové čupr akvárko :-)); a
taky bych ráda založila neoMedlab; ten by asi mohl být s Biolabem spojen
v jedné místnosti, je to tématicky blízko.
Barney
Dne 26.03.2018 v 14
být i jiní
živočichové (a rostliny). Pokud máte někdo nějaký zajímavý tip, můžete
se vyjádřit, co byste si přáli v takovém akváriu mít. Zatím máme k
dispozici nádrž cca 100 l., tak se držte při zemi, paúhoř elektrický se
tam nevejde :-)
Brm,
Barney
___
Brmlab ma
u nás
doma na Palmovce.
Barney
Dne 22.10.2018 v 18:43 Lucie Matouskova via Brmlab napsal(a):
> Vážení brmlabáci, v případě jakýchkoli sociálních neschod či problémů
> v komunikaci vyhlašuji mediační Pubmoot výzvu Brmlabu - pojďme to
> vyřešit FtF a pokud možno ASAP.
>
> Volné term
Ahoj,
Dne 15.11.2018 v 13:58 Jiri Dluhos napsal(a):
> On Thu, Nov 15, 2018 at 10:42 AM Blanka "Barney" Laudová
> mailto:blandr...@gmail.com>> wrote:
>
> Ahoj,
>
> A jedna poznámka: bavila jsem se minulý týden se svým
> psychoterapeutem (jo, jednoh
aby ty projekty realizovali. O tom byl celý ten thread.
Barney
> Zaroven to chapu tak ze novy brmlab != stary brmlab.
>
>
> Dne čt 15. 11. 2018 14:00 uživatel Jiri Dluhos
> <mailto:jiri.bluebear.dlu...@gmail.com>> napsal:
>
> On Thu, Nov 15, 2018
Dne 15.11.2018 v 13:42 Ondrej Mikle napsal(a):
> Z tej diskusie podstatna vec, co sa tyka enforcovania pravidiel:
>
> """
>> How do you deal with general mess made by people?
> We grumble and clean it up. Area captains spend a couple hours a month
> making sure their areas are usable. Personally,
ývoj je takový, že skupinu nejprve založí několik "otců
zakladatelů" (skutečně ten termín použil), nějakou dobu to funguje. Ale
časem se přidají lidi, co více čerpají než investují, spontánní dynamika
přestane fungovat, u zakladatelů vzrůstá dluh - nějakou dobu zvládají
systém dotovat, ale pa
Brm,
bude-li zájem, mohu zapůjčit svůj gril. Tak středně velký, elektrický,
asi víte jaký - grilovala jsem na něm pro pracovníky během stavby.
Potvrzuji, že s ním lze grilovat i uvnitř v labu v kuchyni při zapnutém
odtahu - vyzkoušeno v praxi.
Barney
Dne 03.10.2018 v 16:34 niekt0 napsal
dou bránit žádné okolnosti,
chtěla bych jej pustit v Brmlabu. Koho to zaujalo, přijďte; máte-li
někdo nějaké námitky, svěřte se :-)
Brm,
Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
, pokud se nikdo
neozve s dalším návrhem.
Barney
Dne 30.09.2018 v 23:23 Radka Haneckova napsal(a):
> Ani hodne maly E. electricus? Urcite? Sakra. :)
> Ch
>
>
> On Sun, 30 Sep 2018, 19:38 Blanka "Barney" Laudová,
> mailto:blandr...@gmail.com>> wrote:
>
>
Ahoj sumie,
bezva botník, za sebe říkám, že myslím, že bude stačit - že by bylo v
Brmlabu víc lidí než 24, se asi moc často nestává. Napadlo mě, bylo by
smysluplné ty další použít jako police za stoly v Biolabu? Pokud jsi už
nějaké jiné nepořídila, mohla by to být příjemná úspora...
Barney
Dne
t;>> > sachy
>>>> >
>>>> >
>>>> > On 20180901 2239, Pinky wrote:
>>>> >> Ahoj,
>>>> >>
>>>> >> dneska jsme provedli základní vytřídění krabic v brmlabu. Nově
>>
jedinců a skupin vyhrocená, tak se to žene do extrému.
Nevím, jestli tě to nějak potěší, ale já v tomhle stojím za tebou,
udělala jsi to dobře a já ti za to děkuju.
Barney
Dne 03.09.2018 v 13:49 sumie-dh napsal(a):
>
> On 09/03/2018 01:48 PM, sumie-dh wrote:
>> Brm,
>>
>&g
brat; a pak by někdo (pokud možno někdo jiný) mohl zmíněné
maily rozeslat.
Barney.
P.S.: Hele, nepřijde ti takové trochu smutné, že se v sobotu o svém
volnu do Brmu vypraví pár lidí, aby tam s něčím pohnuli, udělají vše
nejlépe, jak můžou, podají o tom zprávu, nejlépe jak můžou, a místo
poděko
Já já já já hlasuju pro sprchu, pokud je reálné ji tam dát!
Barney
Dne 03.09.2018 v 17:10 M. napsal(a):
> A co ta sprcha ? vejde se tam vice zvratku a
> daji se lehce splachnout a mozna vedle WC :)
> M.
>
> 2018-09-03 17:04 GMT+02:00 niekt0 <mailto:nie...@hysteria.sk>&
). Takže můžeš
požádat Radu, aby ten tvůj mail přes Internal rozeslala.
Měj se,
Barney
Dne 27.09.2018 v 0:22 George Blackhead napsal(a):
>
> Zdravim spolubrmaky
>
>
>
> V ramci zkvalitnovani sluzeb byly vase prosby monitorovany a nasledne
> vznikl tento projekt:
>
>
&g
Brmstvo,
something went completely wrong. Zdá se, že se za chvíli přistoupí k
mému kamenování. Ale já, Barney, jsem vše dělala s nejlepším vědomím a
svědomím, veškeré konverzace veřejné i soukromé, IRL i online, jsem
vedla tak, abych se za nic nemusela stydět. Dělala jsem to s nejlepšími
úmysly
Ď! :-D
Dne 16.11.2018 v 19:44 niekt0 napsal(a):
> Tak vymeneny uz je aj hw lab. Keby sme chceli dokoncit cely brmlab,
> tak bude treba este asi 10 trubic + rezerva (radovo 3K).
>
> Zatial vyzera ze sme usetrili pre bezny vecer v labe na svieteni cca 1.6 KW.
>
> n.
>
> On Thu, Nov 15, 2018 at
místnosti.
Máte nějak domluveno, kdy zhruba se tam stavíte? Dejte prosím vědět,
zítra můžu přijít kdykoli :-)
Mějte se!
Barney
Dne 15.11.2018 v 14:20 Ondrej Beranek napsal(a):
> ja budu odhadem po 16h mam Dopoledne nejake povinnosti v ceskych
> budejovicich.
>
> Dne čt 15. 11. 2018 14
e, že se z labu stalo něco úplně
jiného, než co jste chtěli podporovat...
Přeji Brmlabu hodně úspěchů. Ráda se časem přijdu podívat, jak jste to
po mém odchodu rozjeli...
Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
to moc neoplati riesit.
> (skor sa riesilo ci sa vobec riesit nejake platenie, alebo nie)
>
> n.
>
> On Thu, Dec 27, 2018 at 04:23:59PM +0100, Blanka "Barney" Laudová via Rada
> wrote:
>> Podle mě by to chtělo nejdřív znát alespoň orientačně čísla - čili
>> o
Podle mě by to chtělo nejdřív znát alespoň orientačně čísla - čili
otázka nejspíš na Jendu/Axe: dá se nějak zhruba vyčíslit, za kolik hodin
provozu potřebuje tiskárna servis, a kolik stojí servisování/náhradní díly?
Barney
Dne 27.12.2018 v 14:51 Ondrej Beranek napsal(a):
> asi bych tam
nějaké
komplikace, předem se omlouvám.
Brm,
Barney
Dne 18.12.2018 v 13:09 Martin Myška napsal(a):
> Ahoj Barney,
> nevidím o tom nikde zápis, nikde o tom nebylo rozhodnuto.
> Takže otázka je stejná, v jakém stavu je myčka? Vzhledem k tomu že jsi
> mentorka kuchyňky, ptám se Tebe.
přesunu na vhodné místo.
Mějte se krásně!
Barney
Dne 21.12.2018 v 23:16 Jan Hrach napsal(a):
> Ahoj,
> člověk s náklaďákem co vezl dlaždice na střechu se dá objednat zavoláním na
> 773377332. Jak funguje o Vánocích nevím.
>
> On 21. 12. 18 18:07, Blanka "Barney" La
Ahoj radní, ahoj všichni,
dosud se nikdo nepřihlásil, že by cokoli věděl o racku v Biolabu a
důvodech, proč tam je. Proto tímto dávám na vědomí, že jej při nejbližší
příležitosti aktokraticky přestěhuji do HW-labu, na místo, kde měl být
dle organizačního plánku.
Mějte se krásně,
Barney
Dne
Ahoj Marty,
Dne 24.12.2018 v 20:16 mar...@martinmyska.cz napsal(a):
> Ahoj Barney,
> jsi schopná vysvětlit co myslíš tím "je aktuálně ubytovaný rack." ?
Ano, jsem schopná - myslím tím, že je tam umístěný rack.
> Ztrácím se v tvých požadavcích,
Prosím?
> nicméně,
úplně jsem zapomněla podrobnosti.
2) v prostoru, kde by gaučík měl být, je aktuálně ubytovaný rack. Mohl
by tento být přesunut do nejdříve na jiné místo (předpokládám, že má být
v HW-labu)? Sestra s odvozem dost spěchá, potřebuje místo pro nový kus.
Mějte se,
Barney
předem varuju. Jestli si
vzpomínám, tak máš nějaké zkušenosti s krizovými intervencemi, takže by
sis s tím asi mohla poradit :-) Ale přece jen na to raději upozorňuju.
Pokud to nějak naplánuješ, dej vědět, přijedu.
Hezký den,
Barney
Dne 20.11.2018 v 2:48 Lucie Matouskova napsal(a):
> Brm
ale třeba mně, která
jsem vyšší, ano. Sumie může být taky prostě zvyklá z krytu, který bude
přizpůsobený i sachyho potřebám). Pokud samozřejmě iniciuješ nějaké
hlasování, tak nechť se rozhodne podle něj.
Brm,
Barney
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmla
Marty, poslal jsi to jenom mně, tak přeposílám na ML a Rainbofovi - viz
níže :)
Přeposlaná zpráva
Předmět:Re: [Brmlab] Kdo zacáluje rack, aneb "Opensource we trust"
Datum: Sat, 17 Nov 2018 13:57:04 +0100
Od: Martin Myška
Komu: Blanka Barney Laudová
Ahoj všem,
taky dorazím tak na 18. h. - stahuje se mi film, nechci to přerušit a
muset stahovat znova od začátku :-)
Barney
Dne 17.11.2018 v 14:02 Ondrej Beranek napsal(a):
> ahoj,
>
> jsem na ceste z ceskych budejovic. K me smule dneska vlaky nejezdi
> uplne spravne tak se zj
stvím" neoprávněný, nevymahatelný.
Vůbec mě celá situace vybízí k zamyšlení, co mělo toto všechno znamenat.
Přijde mi asi tak přirozená jako Babišovo dobrodružství.
Brm,
Barney
Dne 18.11.2018 v 0:14 George Blackhead napsal(a):
> TL;DR: Sachy, to od tebe neni slunickove, takovehle os
oficiálně zveřejněno a figurovat to v zápise. Člen Pinky se na tuto
otázku s nejlepšími úmysly ptal proto, že má zájem na reprapu nyní dost
intenzivně tisknout. Sám byl pro variantu na provoz pčispívat a tím
podporovat rozvoj Brmlabu; ale to, že má tisk for free, ho jistě potěší.
Brm,
Ba
Ahoj Marty,
Dne 28.12.2018 v 16:11 Martin Myška napsal(a):
> Mrkvo, jsem rád že to takto nevidím pouze já.
> Barney, přijde mi tvé chování dost přehnané a naprosto chápu a plně
> podporuji rozhodnutí Mrkvy se k věci takto vyjádřit.
>
> Rád ti odpovím na Tvé body:
>
> 1)
proto s výhodou to řešit IRL i přes časovou prodlevu, tak ok - jen
si neumím představit, co na tom může být tak složitého... Což samozřejmě
neznamená, že to tak nemůže být :-))
Barney
Dne 28.12.2018 v 17:23 Pilař Radek napsal(a):
> Ahoj vsichni,
>
> nez kauza rack vybouchne v dalsi des
Ahoj Mrkvo,
Dne 28.12.2018 v 18:54 Radek Pilar napsal(a):
> Ahoj Barney,
> Jsem rad, ze zminujes podporu a rozvoj brmlabu.
>
> Brmlab aktualne nepotrebuje rozvijet po strance financni, ale po strance
> aktivity. Je potreba podporit to, aby to zase bylo misto, kde se delaji
>
Ahoj Marty,
Dne 28.12.2018 v 19:54 Martin Myška napsal(a):
> Barney,
>
> jedno slovo - divadlo. Přestaňme s tím divadýlkem a pojďme se bavit na
> úrovni :-)
Určitě, to bych velice ráda. "Bavit se na úrovni" mj. znamená udržovat
tok diskuze: čili, pokud mi napíšeš nějaký m
neví proč; v Biolabu se zjevují těžké
předměty, co překážejí navrženému užití - nikdo neví proč. WTF?!
Už s tím fakt jděte do prdele!!
Nasraná Barney
Dne 29.12.2018 v 0:34 Ondrej Beranek napsal(a):
> k tomu nic nemam. jen jsem vyzvedel wtf. prestehoval ho marty z
> techto duvodu.
&g
Píšou tam dvoumetrová :-) To by bylo ok! Mně se líbí, má úzké bočnice -
takže z ní nebudou padat polštářky, ale přitom nezabírají mnoho místa.
Za mě +1, dík Rainbofe.
Barney
Dne 13.09.2018 v 12:32 Ondrej Beranek napsal(a):
> vidím jí podrapanou na boku ale to by nemuselo vadit zbytek se zdá
1 - 100 z 137 matches
Mail list logo