Re: [Bucuresti] strada mantuleasa ... fara eliade

2009-07-30 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Care este Mantuleasa7-9? (Am uitat de unde incepe numaratul , din Bulevard sau din partea opusa din Calarasi?) Este cumva pe locul blocului daramat la '77? Singura cladire inalta pe langa Mantuleasa era blocul de 10 etaje de pe Plantelor. Dan G catalina ionita wrote: Consiliul local al

Re: [Bucuresti] Stirbey Palace makeover

2009-07-20 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Un restaurant si un muzeu sunt doua lucruri diferite. Dan G Vali wrote: Si eu mi-am pus aceeasi intrebare. Pe de alta parte, nu-mi vine sa cred ca vizitele pot fi facute intre orele 10.00-24.00... Vali "Noble blood is an accident of

Re: [Bucuresti] Verde Re: Mesajul d-lui Ghiocel re. Scandalul Cathedral Plaza se muta .

2009-07-08 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Da, asta a facut si Ceausescu, implinind planurile vechi de sistematizare dar ceea ce se face acum este o bataie de joc, o distrugere a caracterului orasului, o distrugere a patrimoniului. Constructiile aste inalte (hahaha! moderne cica !) din beton si sticla trebuiau concentrate in afara

Re: [Bucuresti] Re: Scandalul Cathedral Plaza

2009-07-07 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
ca studiaza inainte sa vb prostii omule ,daca esti de parere cu ei meri la grupul cafeneaua la stinga politica ,grupul psdului si dale un pusy ... --- In Bucuresti@yahoogroups.com mailto:Bucuresti%40yahoogroups.com, Dan Ghiocel d...@... wrote: Privind din perspectiva constructorului, locatia

Re: [Bucuresti] Re: doua petitii importante - corectie

2009-07-06 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
La aia frantuzeasca nu am gasit unde sa semnez, poate ca trebuia sa caut mai mult, dar butonul semneaza petitia ar trebui sa sara in ochi, sa fie usor de gasit. Dan G Romulus wrote: Oricum, gasiti petitiile si prin google. Petitia pentru Bucuresti cautand petitie patrimoniu construit

Re: Re : [Bucuresti] doua petitii importante

2009-07-06 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Scuze pentru mesajul anterior! Am gasit butonul, am semnat si pe cea franceza. Dan G Mirabela Gradinaru wrote: link-urile corecte : http://www.petitieo nline.ro/ petitie-p1088305 0.html http://www.petitieonline.ro/petitie-p10883050.html www.patrimoine- heritage. eu

Re: [Bucuresti] Intrigarie papistasa romani bucuresteni cazuti de fazan

2009-07-06 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Am inceput sa inteleg de ce nu se grabeste sa apara pe lista hotararea judecatoreasca de la Ploiesti. Dan G Vali wrote: http://dcnonl.com/article/id34373 http://dcnonl.com/article/id34373 July 6, 2009 Romanian Bishop calls office building 'hideous' and 'illegal' BUCHAREST, Romania The

Re: [Bucuresti] Mesajul d-lui Ghiocel re. Scandalul Cathedral Plaza se muta la Bruxelles

2009-07-03 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
se impun pentru ca mizerii precum mesajul de mai jos al domnului Dan Ghiocel sa nu mai fie postate pe lista. Multumesc, Vali Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of greatness. When

Re: [Bucuresti] Scandalul Cathedral Plaza se muta la Bruxelles

2009-07-03 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
? gs --- On Wed, 7/1/09, Dan Ghiocel d...@ghiocel.com wrote: From: Dan Ghiocel d...@ghiocel.com Subject: Re: [Bucuresti] Scandalul Cathedral Plaza se muta la Bruxelles To: Bucuresti@yahoogroups.com Date: Wednesday, July 1, 2009, 4:59 PM Ar trebui demolata din greseala

Re: [Bucuresti] Scrisoarea deschisa a Arhiepiscopiei Romano-Catolice

2009-07-02 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Nu am nici cea mai vaga idee unde se gaseste aceasta hotarare judecatoreasca, cu atat mai putin sa o postez. Sa inteleg ca romanii din Romania au gasit repede-repede numele judecatorilor, au pregatit funiile ca sa ii spanzure dar nu stiu unde sa gaseasca hotararea judecatoreasca? Hahaha! Dan

Re: [Bucuresti] Scandalul Cathedral Plaza se muta la Bruxelles

2009-07-02 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Ar trebui demolata din greseala coshmelia aia catolica , ca sa se termine cu amestecul magarilor astia in treburile Romaniei! Sa le dea loc prin Ferentari sa isi construiasca alta! Mai mare si mai frumoasa! Oricum este inghesuita aia din centru. Dan G Vali wrote: Arhiepiscopia

Re: [Bucuresti]

2009-07-02 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Mesaj pentru test Dan G 0

Re: [Bucuresti] Scrisoarea deschisa a Arhiepiscopiei Romano-Catolice

2009-07-02 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Nici nu am cautat-o! Sunt prea departe de Romania ca sa fiu mai mult decat spectator. Vaicarelile romanesti nelimitate m-au facut curios sa vad cum se incearca rezolvarea problemelor. Bineinteles, raspunsul traditional l-am vazut imediat (repede-repede) : Sa faca altul! Sa inteleg ca toata

Re: [Bucuresti] Millennium Business Center Cathedral Plaza

2009-07-01 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Un incendiu accidental nu este un argument mai serios decat "drobul de sare" al lui Creanga. Cum de s-a aprobat un bloc de 24 de etaje langa biserica Armeneasca, urbanistic vorbind? 24 de etaje inseamna probabil mai inalt decat Intercontinentalul (am uitat cate etaje are). Zona Mantuleasa sunt

Re: [Bucuresti] CURTEA APEL PLOIESTI A APROBAT CONTINUARE BLOC DE LA SF IOSIF!

2009-06-28 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Daca se vrea a se invata ceva din asta, ar trebui expusa si analizata hotararea Curtii de Apel. Care au fost argumentele si contraargumentele? De ce la Ploiesti? Jurisdictie? Ori, vorbim iarasi de dispretul romanesc suveran pentru sistemul de justitie care ii considera pe judecatori hoti si

Re: [Bucuresti] Re: holocaust

2009-06-10 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Era ca urmare a discutiei despre industria holocaustului Nu stiu de unde sunt numerele citate, probabil din goana de invinovatire a Romaniei. Nu este istoria pe care o stiu eu. Dan G damboviteanu wrote: --- In Bucuresti@yahoogroups.com mailto:Bucuresti%40yahoogroups.com, Dan Ghiocel d

Re: [Bucuresti] Re: holocaust

2009-06-10 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
cui? A parcului? Am inteles ca treaba este hotarata deja. Dan G damboviteanu wrote: --- In Bucuresti@yahoogroups.com mailto:Bucuresti%40yahoogroups.com, Dan Ghiocel d...@... wrote: Era ca urmare a discutiei despre industria holocaustului Nu stiu de unde sunt numerele citate, probabil din

Re: [Bucuresti] Pasajul Pipera - greseala secolului in constructii

2009-05-27 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Mda, Ca de obicei, nimeni nu a vazut nimeni nu stie nimic. Presupun ca proiectul exista undeva, sunt cartuse pe desene cine le-a proiectat. Ove Arup? Ce natie sunt astia?. Dan G Vali wrote: --- In Bucuresti@yahoogroups.com mailto:Bucuresti@yahoogroups.com, Dan Ghiocel d...@... wrote: Sa

[Bucuresti] Re: confirm 6089cc5ebf2609babb4ace2420862cfb

2009-05-26 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
...@lists.ut.ee järgneva teemareaga: CONFIRM 6089cc5ebf2609babb4ace2420862cfb Subject: Re: [Bucuresti] Pasajul Pipera - greseala secolului in constructii From: Dan Ghiocel d...@ghiocel.com Date: Sun, 24 May 2009 13:39:04 -0700

Re: [Bucuresti] Pasajul Pipera - greseala secolului in constructii

2009-05-25 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
22 mai 2009, 23:03, Dan Ghiocel d...@ghiocel.com mailto:d...@ghiocel.com a scris: Din prezentare problemei am avut impresia ca este vorba doar de linii de inalta tensiune, obisnuite,, nu de calea ferata electrificata. Bineinteles, problema si solutia sunt diferiteCine a fost

Re: [Bucuresti] Pasajul Pipera - greseala secolului in constructii

2009-05-25 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Ce se intampla cu calea ferata? Dan G Vali wrote: Din cate stiu eu piata de constructii din Romania in momentul de fata, cel mai probabil straini cu subcontractori romani. Strainii pentru numele cu lustru, romanii cu munca. [...] Niste baieti au construit cu acte in regula o jumatate de

Re: [Bucuresti] Pasajul Pipera - greseala secolului in constructii

2009-05-23 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
vorba de liniile de inalta tensiune de la calea ferata. Dupa ce le ridica asa cum propui tu ce mai trebuie sa mai faca? Sa construiasca si locomotive mai inalte? From: Dan Ghiocel d...@ghiocel.com To: Bucuresti

Re: [Bucuresti] Pasajul Pipera - greseala secolului in constructii

2009-05-22 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Si care-i problema? Nu se pot ridica liniile de iinalta tensiune? Dan G Mirabela Gradinaru wrote: http://www.tykryt.com/2009/05/20/pasajul-pipera-greseala-secolului-in-constructii/ http://www.tykryt.com/2009/05/20/pasajul-pipera-greseala-secolului-in-constructii/

Re: [Bucuresti] Re: Salvati Lacul Tonola!!!!

2009-04-30 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Fa-te ca nu observi comentariul astuia! Tu erai pe subiect, scopul declarat al listei este salvarea Bucurestiului. Asta este pe afara! Si mai are si o adresa bagaboanda de uk. Apropos, Lacul Tonola este lacul din Parcul Circului? Dan G Miruna Matei wrote: Buna, Nu era o reclama, doar

Re: [Bucuresti] Re: Salvati Lacul Tonola!!!!

2009-04-30 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
, Dan Ghiocel d...@ghiocel.com wrote: From: Dan Ghiocel d...@ghiocel.com Subject: Re: [Bucuresti] Re: Salvati Lacul Tonola To: Bucuresti@yahoogroups.com Date: Thursday, April 30, 2009, 7:40 AM Fa-te ca nu observi comentariul astuia! Tu erai pe subiect, scopul declarat

Re: [Bucuresti] Cum si-a umflat si dezumflat Radu Duda studiile la Harvard

2009-04-25 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
E si el un gainar, acolo, ce mare lucru? Dan G radu radut wrote: Cum si-a umflat si dezumflat Radu Duda studiile la Harvard http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5625970-cum-umflat-dezumflat-radu-duda-studiile-harvard.htm?cfnl= Radu Duda Radu Duda Foto: Agerpres Radu Duda sustine ca

Re: [Bucuresti] Imagini inedite Bucuresti II

2009-04-11 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Si eu parca imi aduc aminte de un izvor. Cred ca a disparut odata cu amenajarea Parcului Tineretului. Dan G Niculae Rusu wrote: Mi-aduc aminte ca de mult, acum vreo 50 de ani in Parcul Carol era un izvor... Mai este? Multumesc. NDR - Original Message - From: simionescu gabriela

Re: [Bucuresti] Revolutia in Moldova vazuta de o studenta - II

2009-04-10 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Nu cred ca sunt de asteptat evenimente drastice, imediate. Miscarile politice au nevoie de timp sa se intareasca, sa se coaca sa aiba efecte. Cred ca in momentul asta trebuie sa inceapa sa se cearna cine si ce vrea. Paradoxal, inchiderea granitelor si gonirea ambasadorului roman, cred ca vor

Re: [Bucuresti] Re: [impact_romanesc] 8 Martie, o creatie a comunistilor

2009-03-10 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
demagogice. Scuze pentru repetitii dar nu gasesc sinonime potrivite. --- On Tue, 3/10/09, Dan Ghiocel d...@ghiocel.com wrote: From: Dan Ghiocel d...@ghiocel.com Subject: Re: [Bucuresti] Re: [impact_romanesc] 8 Martie, o creatie a comunistilor To: Bucuresti@yahoogroups.com Date

Re: [Bucuresti] Re: [impact_romanesc] 8 Martie, o creatie a comunistilor

2009-03-09 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
A nu se confunda si amesteca lucrurile. Nimeni nu are chef de sarbatori artificiale inventate de cei mai mari dusmani ai femeilor, comunistii. (Buni la demagogie, baietii) Lupta femeilor pentru imbunatatirea conditiilor de munca continua. Dan G lycorna wrote: Deci faptul ca femeile alea din

[Bucuresti] Pasajul Basarab

2009-02-22 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Procesul este invers : interesele financiare ale asa zisilor oameni de afaceri paraziteaza lucrarile de interes cetatenesc. Sau , probabil in unele cazuri mimeaza, simuleaza, stimuleaza interesul cetatenesc ca sa il poata parazita. Este o chestiune de opinie publica si cultura, greu de schimbat.

Re: [Bucuresti] Re: Pasajul Basarab

2009-02-20 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Presupun ca Pasajul Basarab este o legatura rutiera care sa inlocuiasca pasajul pietonal si sa fie in continuare Bdului N. Titulescu, nu? Ce este pe partea cealalta, sos Giulesti? Dan G Alexandru Nits wrote: Nici nu stiam de schema cu firma capuse privata care a concesionat exproprierile! Acum

Re: [Cetateni] Re: [Bucuresti] Re: Pasajul Basarab

2009-02-20 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Presupun ca solutia pod este cea mai simpla si fara complicatii (trei stalpi si doua grinzi si gata podul! ) Trecutul la adancime pe sub j'de mii de linii de tren, presupun ca este mai complicat, presupune mai multe consolidari, etc. dan ghelase wrote: Cristian Malide wrote: 1. cum ar

Re: [Bucuresti] Re: Pasajul Basarab

2009-02-20 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
... DG Dan Ghiocel wrote: Presupun ca Pasajul Basarab este o legatura rutiera care sa inlocuiasca pasajul pietonal si sa fie in continuare Bdului N. Titulescu, nu? Ce este pe partea cealalta, sos Giulesti? Dan G Alexandru Nits wrote: Nici nu stiam de schema cu firma capuse privata care

Re: [Bucuresti] va semnalez !!! despre marsul din 31 martie

2007-04-25 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Ce s-a intamplat cu parcul din fata Ateneului? S-a facut parcare acolo? Am vazut o poza a Ateneului si vad masini unde era parcul. Si bineinteles, intrebarea urmatoare, ce s-a intamplat cu statuia lui Eminescu? Dan G tina timus wrote: Ce facem cu Piata revolutiei? se anunta pe coperta

Re: [Bucuresti] catedrala vs. mauzoleu?

2007-04-24 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Monumentul acela este asa de neutru arhitectural, cu o perspectiva relativ minora, incat numai furia destructiva a celor care nu au facut ceva impotriva comunistilor cand trbuia, si care vor sa isi arate anticomunismul acuma, vrea cu orice pret sa il demoleze. Vazut de departe, de la intrarea

Re: [Bucuresti] catedrala vs. mauzoleu?

2007-04-24 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Da, asta ar fi un uz bun pentru mausoleu si zona mica din jur. Dan G catalina radulescu wrote: La Budapesta vara trecuta ungurii au organizat un muzeu al comunismului care includea toate insemnele si obiectele reprezentative. Pnetru doritori asta includea un tur la asemenea monumente din

Re: [Bucuresti] Parcul Carol

2007-04-24 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Nu sunt sigur daca mesajul este un raspuns la intrebarea mea de ce nu se construieste Catedrala Neamului pe Dealul Mitropoliei. Sunt de acord cu mesajul in privinta parcului si a mausoleului . Nici nu mi-a trecut prin minte ca povestea asta o sa se intinda peste parc. Mitropolia si Dealul

Re: [Bucuresti] catedrala vs. mauzoleu?

2007-04-24 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
-a fost normal v-ati gandit ? DG Dan Ghiocel wrote: Monumentul acela este asa de neutru arhitectural, cu o perspectiva relativ minora, incat numai furia destructiva a celor care nu au facut ceva impotriva comunistilor cand trbuia...

Re: [Bucuresti] DL GHELASE RECIDIVEAZA CU SCANDALURILE ..:(

2007-04-11 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Regula de 5 km este valabila probabil pentru ape curgatoare. Cand este vorba de apa statuta a unui lac, lucrurile sunt mai complicate. La tara se cam stie si se aplica regula asta. Eu am invatat-o locuind pe valea Ialomitei la cativa km la vale de Sanatoriul TBC pe langa muntele

Re: [Bucuresti] Doamnei Florentina BAN

2007-04-05 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
distanta de 1 km) NUMAI pe linga Casa Poporului... Paste luminos, Flori Stanescu Dan Ghiocel [EMAIL PROTECTED] wrote: Frumosul este probabil relativ. Cred ca o putem compara cu un cal. Vedem fundul calului dar nu vedem capul calului. Fundul calului o fi frumos asa cum este normal sa

Re: [Bucuresti] domnului Dan Ghiocel

2007-04-05 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
trebuit pastrata neatinsa, dar nu prea cred ca sunt sanse cu lingaii a tot ce vine din vest, care au auzit cate ceva din vest si vor disperat sa imite. Dan G Stefana Bianu wrote: sincer domnule Dan Ghiocel, nu inteleg care este motivatia dvstra de a frecventa listele de comunicari cu scopul

Re: [Bucuresti] Re: domnului Dan Ghiocel

2007-04-05 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
energia si resursele de timp si nervi... va multumesc mult pt intelegere, contez pe dvs ca veti respecta topicul grupului... cu drag, Mariana Duma --- In Bucuresti@yahoogroups.com mailto:Bucuresti%40yahoogroups.com, Dan Ghiocel [EMAIL PROTECTED] wrote: Da, inteleg , in buna traditie

Re: [Bucuresti] Doamnei Florentina BAN

2007-04-04 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
insorita, Flori S. Dan Ghiocel [EMAIL PROTECTED] wrote: Imi cer scuze, nu a fost nici o intentie de polemica religioasa, nici intentia de a leza sentimente religioase. Ideea era mai mult arhitecturala. Nu am stiut ca este monument istoric, deci in acest caz miscarea pe care deja am

Re: [Bucuresti] Doamnei Florentina BAN

2007-04-02 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Vorbind de miscarea pentru salvarea Bucurestiului, antrenamentul si mobilizarea generala pentru o cauza civica sunt cele mai importante castiguri. De fapt, observ ca toti vorbesc de salvarea magaziei catolice, dar despre Ateneu si Piata Palatului, putin interes,cu toate ca sunt urmatoarele

Re: [Bucuresti] Doamnei Florentina BAN

2007-04-01 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Cred ca discutia se infierbanta fara rost. In infiintarea si actiunile grupului Bucuresti, vad mai mult incoltirea si formarea unei atitudini civice si responsabile de participare la actiuni. Nu stiu daca este prima actiune de organizare de acest fel, dar pare o directie buna. Nu este vorba

Re: [Bucuresti] INCREDIBIL: UZINA TRACTORUL Brasov va fi inchisa !

2007-02-25 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
(folosesc aici un noi generic) este ca ne lipseste responsabilitatea morala atunci cind luam decizii, inclusiv economice. O zi buna tuturor, Flori S. Dan Ghiocel [EMAIL PROTECTED] wrote: In anii trecuti, romanii au dovedit ca pot sa construiasca orice, dar acum sistemul se intoarce

Re: [Bucuresti] INCREDIBIL: UZINA TRACTORUL Brasov va fi inchisa !

2007-02-24 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
In anii trecuti, romanii au dovedit ca pot sa construiasca orice, dar acum sistemul se intoarce la sistemul burghezo-mosieresc dinainte de razboi. Cum ii zicea? Tara eminamente agricola ? Dan G Romania News wrote: Chiar nu se invata nimic din greselile trecutului ? Politicienii astia sunt atat

Re: [Bucuresti] IMPORTANT: mall-ul de pe locul Manastirii Vacaresti...Restaurantul Cin

2007-02-08 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Da, ipocrizia este in floare. Presupun ca blocul din spatele lui Cina este si el condamnat? (Un bloc de garsoniere de 7 etaje cu intrarea din Nicolae Golescu) Dan G Mihai-Serghei TODOR wrote: Ma scuzati ca intervin Din cate stiu mare parte din pietrele si sculpturile Manastirii Vacaresti

Re: [Bucuresti] Re: piste pentru biciclete in Bucuresti

2007-01-29 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Luati exemplu de la San Francisco si de la critical mass Da, si eu ma luptam cu paznicii prin Herastrau. Dan G dan ghelase wrote: Iar pun problema nasol: eu merg cu bicicleta, colind de placere in anotimpul cald tot Bucurestiul. Cand s-au interzis bicicletele in Herastrau m-am luat in piept cu

Re: [Bucuresti] Re: piste pentru biciclete in Bucuresti

2007-01-29 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Unul din motivele pentru care am invatat si am cunoscut Bucurestiul asa de bine este pentru ca mergeam mult cu bicicleta, dintr-o parte in alta. Sigur, pe vremurile acelea, nici vorba de culoare pentru biciclete. Dan G Alexandru Nits wrote: Si in Bucuresti in anii 1983 - 1984 s-a permis

Re: [Bucuresti] catacombele istorice din Piata Revolutiei - cerem deschiderea lor catre public..

2007-01-07 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
De ce nu? Daca sunt accesibile se pot ascunde multi pe acolo, Trebuie date populatiei sa se bucure de ele! Dan G VIRGIL CIUCA wrote: Sa nu ne grabim cu deschiderea catacombelor pentru turism ! Catacombele trebuie mai intai corect inventariate, refacute acolo unde se poate si strict

Re: [Bucuresti] Fwd: In atentia personala a Domnului Traian Basescu - Presedintele Romaniei si a aparatorilor Adevarului

2007-01-04 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Singura intrebare care in vine in minte este: Da ce credeati?De-abia acum v-ati dumirit? Probabil ca nu mai are importanta acum! E fumata treaba! Dan G Roxana Ionescu wrote: Civic Media [EMAIL PROTECTED] wrote: Date: Thu, 04 Jan 2007 21:36:20 +0200 From: Civic Media [EMAIL

Re: [Bucuresti] Craciun Fericit !

2006-12-22 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Multumesc pentru cadoul de Craciun! (Pot sa revad locul unde am stat 30 de ani!) Un Craciun Fericit! La Multi Ani! Dan G Romania News wrote: Craciun Fericit ! Cuvinte cheie: craciun fericit felicitare http://www.romanianews.net/modules.php?name=copperminefile=displayimagepos=-284

Re: [Bucuresti] Re: Cele 21 de crime ale comunismului

2006-12-21 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Incep sa ii dau dreptate lui Vadim, desi nu prea stiu multe despre el! Dar faptul ca a raspuns la o farsa cu manifestari potrivite de farsa, a la Caragiale, inseamna ca el cel putin a inteles despre ce este vorba. Dan G malasorte71 wrote: In plus, Tismaneanu e fiu de evrei comunisti... iar

Re: [Bucuresti] Fw: Indragostit de Bucuresti :-) frumoasa poezie ...

2006-12-15 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Probabil ca numai unul nascut si crescut in Bucuresti intelege lucrurile astea (Ca mine!) De aceea ma si intreb cum a ajuns gasca asta la putere in Bucuresti. Dan G Mariana D wrote: Stiu ca nu cu poezii ne batem noi cu Videanu, insa tinarul nostru coleg din Ploiesti, Lucian Vasile, mi-a dat

Re: [Bucuresti] despre Piramida de la Louvre

2006-12-15 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Ar trebui mentionat ca piramida de la intrarea Louvre-ului nu il obstructioneaza, nu ii ia perspectiva, este doar o forma de a crea o intrare luminoasa in muzeu/palat. Dan G Romania News wrote: Draga doamna arhitect Marica Solomon, scrieti ca: sint constienta ca cele ce urmeaza vor

Re: [Bucuresti] Ce mai ramane sfant ? iubitor de tara, de istorie, de cultura, e nevoie de orice patriot

2006-12-14 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Sfant? Glumesti? Nu vezi ca vor sa ii dea si pe sfinti afara, precum icoanele din scoli? Ma intreb cine vine cu ideilea astea de blocuri si mall-uri. Probabil ca se autointituleaza arhitecti, dar sunt cam departe de arhitectura, nu prea stiu saracii cu ce se mananca aia! Dan G Romania News

Re: [Bucuresti] Bulevardul Unirii - Bucuresti

2006-12-07 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
?type=countryoffset=3filter=Romania --- Dan Ghiocel a scris: Arata destul de bine! Dan G --- Cristian Ioan Malide a scris: poate ca sunt subiectiv, pt ca mie Ceashca mi-a darimat casa in mai 1988 ins anu imi place Bdul Socialismului si magoaia de Casa a Boborului din capat nici blocurile nu

Re: [Bucuresti] Cine si-a batut joc de fatada Magazinului Junior ?

2006-12-06 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
ati plecat in 1980... Iar magazinul Junior era o constructie in stil oribil realist socialist in care sunt si restul blocurilor de pe respectivul bulevard. In apropiere se afla Teatrul Evreiesc, una din putinele cladiri din zona ramase in picioare. Ion On 12/5/06, Dan Ghiocel [EMAIL

Re: [Bucuresti] Despre Bulevardul Unirii

2006-12-06 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Dan Ghiocel [EMAIL PROTECTED] wrote: Sincer, am fost foarte placut impresionat in 1993 cand am vizitat Bucurestiul ce usor se putea traversa dintr-o parte in alta. Anul acesta insa, am folosit taxiul si am fost impresionat negativ de aglomeratia si zapaceala din centru (Am stat

Re: [Bucuresti] VIDEO: Dracula Castle, Hunedoara Castle, Vlad Tepes island

2006-12-04 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Despre ce este vorba in asta? De cand castelul Bran a devenit Dracula's Castle? Se presupune ca foloseste ceva aruncatul asta de poze una dupa alta pe ecran, fara explicatii, fara nume, fara timp de examinat , pe o muzica in limba engleza. Este asta ultima moda de prezentare? Cui se

Re: [Bucuresti] VIDEO: Dracula Castle, Hunedoara Castle, Vlad Tepes island

2006-12-04 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
... fata de autoritati, care nu fac mai nimic, fac si oamenii ce pot si ce simt.. macar sa facem mai multi filmulete cu Romania cea frumoasa, chiar si fara explicatii, am fi deja altfel vazuti de straini ... M - Original Message From: Dan Ghiocel [EMAIL PROTECTED] To: Bucuresti

Re: [Bucuresti] Re: ce se pregateste langa fosta policlinica a academiei pe Cala Victoriei ?

2006-12-04 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Daca imi aduc bine aminte de cand am fost pe acolo, Parisul nu are nici un bloc modern de otel si sticla in centrul vechi al orasului. Zona de zgarie nori a fost construita dincolo de Sena, parca ii zice La Defence! Numai niste tsoape proaste pot sa se gandeasca la modernizare construind

Re: [Bucuresti] super filmulet de promovarea Romaniei

2006-12-02 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Este vorba probabil de rusinea tipica intelectuala de a evita sa para ca se lauda. Da, intr-adevar, chiar si pentru mine, unele lucruri au fost noi in film. Dan G Mariana D wrote: Dimpotriva, Romania NU este promovata asa cum sunt toate statele din lumea asta (occidentala, civilizata,

Re: [Bucuresti] Renovare

2006-12-01 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Golescu?) Mai exista? Dan G dan ghelase wrote: In locul gradinii Boema este BCU. Vizavi de BCU si actuala cafenea Boema este cladirea, care a fost Comaliment, apoi un mare magazin alimentar. DG Dan Ghiocel wrote: Vis-a-vis unde? In locul Teatrului Tanase ( Gradina Boema) ? Dan G Cata wrote

Re: [Bucuresti] Re: Ministrul Culturii si Uniunea Arhitectilor din Romania impotriva demolarii iar Policlinica era pe lista de patrimoniu din 1990 !

2006-11-27 Fir de Conversatie Dan Ghiocel
Ca sa se opreasca lucrarile in curs, probabil trebuieste un ordin al primariei. Companiile care sunt angajate sa execute lucrarile nu vor opri lucrul pentru care au fost angajate si platite. Doar ca unul si altul isi exprima acordul de a le opri, nu este suficient legal. Poate insa cineva sa