Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
(acest mesaj este pentru cei care au vazut conferinta in cauza)

Hai sa o zicem pe scurt: domnul teolog a avut de vanzare o carte scrisa de el. 
Asta  pentru cei care nu au vazut si restul conferintei. Cum este cel mai 
simplu 
sa atragi: debitezi aberatii ce par interesante si care prind la publicul 
amator 
de senzational si degustator de flame-uri.

Da, sunt videoclipuri extraordinare... daca le pui la capitolul tampenii.
Ce interesant sa ne spuna cum omoara lumea intre 10-12 copii pe an folosind 
metode contraceptive. Cu toate ca a facut medicina, cel putin asa spune el, 
stau 
si ma gandesc cum naiba avorteaza o femeie cand se foloseste un prezervativ 
Sau cum avorteaza folosind pilule contraceptive care blocheaza ovulatia. Sau ca 
medicina se refera la tratament cand este vorba de contraceptie. De parca acum 
toata stiinta trebuie sa isi alinieze termenii cu toate religiile.

Apoi se refera la Biserica Catolica ca fiind o adunatura papistasa si nu 
Biserica. Atat papistas cat si adunatura sunt exagerari. Pentru ca ei sunt 
totusi o Biserica _crestina_ prin credinta in Hristos/Cristos (asta fiind 
definitia crestinismului si nu cine este seful cum se insinueaza), apoi sunt o 
Biserica valida pentru ca la fel termenul se refera la orice grup de persoane 
impartind aceeasi credinta. Ok daca tu vrei sa ii chemi papistasi doar pentru 
ca 
au ca sef un papa, asa pot sa zica si ei ca Biserica Ortodoxa este 
patriarhoatza. Dar nu le poti scoate stampila crestina. Nu scrie nicaieri ca 
Papa este deasupra lui Mesia cand este vorba de ierarhie in Biserica Catolica. 
Este doar o dezinformare a celor ce vor adancirea ecumenica.

Mai avem o tentativa de amestec al geologiei cu zoologia, si ca vezi doamne 
termenii gen paleozoic sunt incorecti. Este destul de logic ca fosilele s-au 
datat cu carbon etc, cum vad ca dupa cateva minute chiar spune si dansul, dar 
probabil cei din manual au uitat sa specifice acest lucru si pe dansul nu l-a 
ajutat logica.

Nu ma gandeam insa ca un manual de scoala devine litera de lege si trebuie 
disecat reprezentand societatea. Mai ales luat cuvant cu cuvant, ca pe Biblie. 
Cred ca autorul manualului nici prin cap nu i-a trecut vre-odata ce analiza 
semantica/exegetica/lingvistica/gramaticala/etcriala o sa aiba parte...

Si mai avem celebrele ineptii cu Conciliul de la Vatican 1. Care cica sunt 
citate. Probabil dansul a gasit Conciliul in cauza pe vre-un alt Wordpress de 
prin Grecia tradus dupa un butoi cu vin de impartasanie, pentru ca in cel de la 
Vatican nu scrie nicaieri prostiile pe care le debiteaza.

Gushterul





From: dan G d...@ghiocel.com
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Mon, February 14, 2011 5:04:28 AM
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

 

M-am uitat la videouri! Destul de bune si de coerente.
Inteleg ca biserica ortodoxa romaneasca dintr-o politete rau inteleasa, 
incearca sa se poarte cu manusi cu acesti dusmani ai crestinismului.
Dan G
On 2/13/2011 12:50 PM, vulcan vali wrote: 
  
HRISTOS SPUNE IN EVANGHELIE:   « CINE SPUNE CA NU ARE 
PACAT 
MINCINOS ESTE » PAPA   SE DECLARA “INFAILIBIL”. PE CINE SA 
CREDEM PE   HRISTOS SAU PE PAPA? [ILIE] 11/02/2011 
  
23:37
NU SUNTEM DE ACORD SA SFIDEZE BISERICA   ORTODOXA CEL CE 
SE 
NUMESTE PE SINE LOCTIITOR AL   LUI HRISTOS, SI FARA DE 
PACAT,CARE A OMORAT ATATIA   OAMENI CU INCHIZITIA, PE NUME 
PAPA HRISTOS SPUNE   IN EVANGHELIE: ' CINE SPUNE CA NU...  
NU SUNTEM DE ACORD SA SFIDEZE BISERICA ORTODOXA   CEL CE 
SE 
NUMESTE PE SINE LOCTIITOR AL LUI   HRISTOS, SI FARA DE 
PACAT,CARE A OMORAT ATATIA   OAMENI CU INCHIZITIA, PE NUME 
PAPA HRISTOS SPUNE   IN EVANGHELIE: ' CINE SPUNE CA NU ARE 
PACAT   MINCINOS ESTE' 


--- On Sun, 2/13/11, Uplink advan...@gmx.net wrote:


From: Uplink advan...@gmx.net
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii   papei 
in 
Romania?
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM


  
N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista 
asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat 
se 
spun de obicei pe aici), dar... citind despre 
schisma est-vest, parca am citit ca fiecare i-a 
excomunicat pe ailalti. Catolicii i-au 
excomunicat 
pe ortodocsi in masa, iar ortodocsii au facut 

la fel cu catolicii. Cu alte cuvinte, alege 
oricare 
din astea doua biserici si ei sunt aia 
adevarati 
si ceilalti sunt ereticii. Acu' nu stiu care au 
facut 

[protest-ro] Despre masluirea alegerilor prin legea electorala, pe Vox Publica

2011-02-14 Fir de Conversatie Remus Cernea
 Primul meu editorial postat pe platforma Vox Publica si consacrat lui
Darwin a devenit cel mai citit din ultimele 7 zile, cu peste 3200 de
vizualizari, cel mai comentat cu 350 de comentarii si recomandat de peste
300 de persoane pe Facebook:
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/ziua-darwin-si-umbrele-ei-in-romania-58428.html

Acum puteti citi cel de-al doilea editorial, consacrat masluirii alegerilor
prin legea electorala si pragului de 3%, postat azi aici:
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/masluirea-alegerilor-prin-legea-electorala-si-pragul-de-3-scrisoare-deschisa-catre-cristian-preda-58514.html#comments-list

O zi faina,

Remus Cernea
www.remuscernea.ro
www.miscareaverzilor.eu
http://www.facebook.com/remus.cernea
remuscernea...@gmail.com
0727.583.594


Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
Dragul meu,

Fara malitie sau rautate.

Istoria Schismei o poti gasi macar in zeci de locuri pe internet.
Daca nu ai timp pentru astfel de cercetari de cultura generala, pentru ca 
istoria religiei este totusi o chestie de cultura generala primara, iti spun eu 
pe scurt ca Schisma de la 1054 a fost provocat VOIT de Roma.
Mai mult.
In ultimul Catehism aceiasi Roma recunoaste ca erezia filoque de care este 
acuzata, adica cea mai grava abatere de la Lege care sta intre cele doua 
Biserici, a fost introdusa in Dogma catolica urmare a  dorintei de a face 
pe placul enoriasilor si nu urmare a ceva studii teologice aprofundate.
Deci au transformat povesti populare, dorinta maselor,  ... in dogma 
religioasa.
Pe romaneste chestia asta se cheama ca au inlocuit religia cu POLITICA !

Excesele verbale de o parte sau alta au existat intodeauna, dar  
prozelitismul catolic nu a avut si nu are egal in nici o religie.
Lasand la o parte emotiunile preotilor ortodocsi vis-a-vis de AGRESIVITATEA 
catolica, adevarul bazat pe documente si cercetari STIINTIFICE ne arata ca cei 
ERETICI si aflati in afara Dogmei Crestine sunt atat catolicii cat si multimea 
de culte protestante sau neo-protestante.

La rece, STIINTIFIC, putem sa ne intrebam si daca Cultul Ortodox este conform 
cu ce propovaduia Iisus.
Cum ceea ce propovaduia El, ne-a parvenit doar prin relatarile unor terte 
persoane (Apostolii) si cum din cei 14 (PAISPREZECE) Apostoli, doar 4 
(Evanghelistii) sunt pe actuala linie a Bisericii, personal nu imi permit sa 
dau cu pietre in cei care se apleaca catre studiul Evengheliilor Apocrife 
(gnostice).
Partea nostima este ca exista inca un Papa. In Egipt.
Coptii, urmasii Apostolului Marcu, considera ca doar acesta a continuat 
traditia primara a Bisericii Crestine.
Pentru copti primul Papa este Marcu si au o lista la fel de lunga de papi 
(egipteni), ca si Vaticanul. :)

In ultima instanta, fiecare dintre noi are dreptul la optiunea de a alege ce 
fel de Biserica ii place.
Dar aici intervine o mica retinere personala.
De peste 1.000 de ani fiinta nationala romana a fost ortodoxa.
Eu nu cred ca ruperea de traditia (religioasa) si  de cultura romanesca este 
benefica.
Pentru ca asta inseamna fratietatea cu catolicismul !!!

La nivel strict omenesc, lumesc, neamtul este deja plecat pe Campiile 
Elizee.
Ultimile lui iesiri la rampa sunt in mod cert efectele bolii de care sufera 
sau si mai rau, nici nu isi mai da seama ce ii pun altii in gura.

Din aceste motive si eu cred ca este mai bine sa stea acasa la el !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



 

  - Original Message - 
  From: Uplink 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Sunday, February 13, 2011 10:42 PM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?




  N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun 
prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar... citind despre 
schisma est-vest, parca am citit ca fiecare i-a excomunicat pe ailalti. 
Catolicii i-au excomunicat pe ortodocsi in masa, iar ortodocsii au facut la fel 
cu catolicii. Cu alte cuvinte, alege oricare din astea doua biserici si ei sunt 
aia adevarati si ceilalti sunt ereticii. Acu' nu stiu care au facut asta 
primii. Daca ordinea excomunicarilor poate fi stabilita, aia care au facut asta 
primii sunt adevaratii si unicii iar ceilalti sunt ereticii. Daca 
excomunicarile s-au intamplat simultan, e cum am zis mai sus: depinde de unghi.


  Dar imi place cum dupa ce-s spurcati catolicii de parca ar fi fost scuipati 
din iad, nu oameni ca toti ceilalti, petitia se incheie cu RESPECTAM PE 
CREDINCIOSII PAPISTASI SI PE PAPA :)) Halal respect. Daca venea Dalai Lama nu 
faceati atata tambalau, chit ca va legati si faceti misto de religia lui, 
comparandu-i pe catolici cu budistii... Ntz ntz ntz...


  2011/2/13 vulcan vali valivul...@yahoo.com


http://www.petitieonline.ro/petitie/papa_nu_are_ce_cauta_in_romania_-p66477055.html


Papa Nu are ce cauta in Romania !

29/01/2011
categorie: Religie, spiritualitate.

De ce spunem NU venirii papei in Romania!
Marturisirea este mantuitoare, ca fii ai Bisericii, clerici si laici putem 
sa marturisim Adevarul, care este Hristos! Orice diplomatie cade in fata 
Adevarului!


1. SE CREAZA CONFUZIE SI MULTI DINTRE ORTODOCSI VOR CREDE CA BISERICA 
ORTODOXA SI PAPISTASII AR FI O BISERICA, IN TIMP CE
BISERICA ESTE UNA SI ANUME CEA ORTODOXA.
CEI CARE AU AFIRMAT TEORIA RAMURILOR SUNT ANATEMATIZATI DE SINODUL 
BISERICII RUSE DIN EXIL ANATEMA PRELUATA SI DE BISERICA RUSIEI SI PRIN URMARE 
DE BISERICA ORTODOXA IN PLENITUDINEA EI.

2. PAPA ESTE ERETIC SI ACEASTA O SPUN TOTI SFINTII SI SINOADELE ECUMENICE 
SI LOCALE: SINODUL 2 ECUMENIC (vezi Filioque), SINODUL PATRIARHULUI 
FOTIE,SINODUL ANTIUNIONIST AL SF MARCU EUGENICUL, SINOADELE ISIHASTE ALE SF 
GRIGORIE PALAMA-NUMITE IMPREUNA SINODUL AL 8 LEA ECUMENIC DUPA CUM SPUNE 
ROMANIDIS, PR 

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura

  - Original Message - 
  From: Gushterul LAIR 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Sunday, February 13, 2011 11:53 PM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?


  Ce scrii tu cu caps mai jos n-am auzit in viata mea, este o formulare extrem 
de violenta, si crede-ma ca am citit multe tampenii si multe puncte de vedere, 
inclusiv conciliile long time ago. Stiu ca exista extremisti in toate 
cluburile, dar cand trimiti al treilea mesaj deja tind sa cred ca esti pus pe 
fapte serioase...


  Este pus pe fapte serioase.
  Dar asta nu inseamna ca nu e bine ce face.
  Singura problema este ca nu are aparatul lingvistic si argumentativ 
necesar. :)

  Domnul Vali a ramas la textele biblice vechi, ale in care Imparatia Cerurilor 
se cucereste cu arma in mana si in care doar cei care o violenteaza au 
parte de ea.
  Altfrel, adica in esenta lucrurilor, are dreptate
  La limita, faptul ca papii au dorit sa ia locul lui Dumnezeu pe pamant, este 
ADEVARAT !


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com








  Ca sa nu mai spun ca indiferent ce ar decide papa sau xulescu nu conteaza, 
asta daca ai o credinta adevarata.

  Iubirea de aproapele este singurul lucru pe care il incalca liderii ambelor 
religii, ca sa nu mai zic de alte lucruri si porunci date de cel in care 
spuneti ca credeti. Tu crezi ca afecteaza mantuirea babei Aglaia filioque, 
infailibilitati sau ca unii preoti se casatoresc si alti aleg sa fie celibatari?

  Iar aia cu noi il avem pe adevaratul Dumnezeu si ceilalti nu, este super 
tare. Sunt sigur ca sunteti atat de atotputernici sa il mutati voi pe Dumnezeu 
unde doriti, sa il limitati si sa faceti ce vreti cu El. Voi (toti), un pumn de 
praf de stele care nici nu stiti ce sens aveti in univers.

  Gushterul


Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
Gustere,

Discutia despre ce era ? :)))
Sau vrei sa testezi puterea blestemelor ortodoxe ? :)))

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://ariod.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: Gushterul LAIR 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 14, 2011 1:59 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?





  Acum nu trebuie sa te iei dupa toate prostiile care au ca sursa Ioan 
Vladuca... sau altii care sustin astfel de termeni.
  Biserica Catolica (chiar daca ei vor sa o denatureze spunandu-i adunatura) 
este Biserica. Pentru ca este o comunitate in care sunt adunati cei care 
impartasesc acea religie. La fel cum este si Biserica Anglicana, si Biserica 
Evanghelista, si Biserica Penticostala si Biserica Gushterului daca maine eu si 
cu inca o persoana vrea sa o intemeiez impartasind aceleasi credinte.

  Daca un om vrea sa mearga undeva, este aberant sa ii fie interzis accesul 
pentru ca apartine unei religii. Chiar daca un ortodox intra intr-o biserica 
catolica sau invers, sau daca un musulman intra intr-o catedrala, sau un budist 
intr-o moschee. Atata timp cat nu este o proprietate privata (si atunci inchide 
poarta si pune un afis afara in acest sens), este o dovada de crasa 
intoleranta, trufie, fariseism si incalcarea a multor X alte lucruri pe care ei 
le propovaduiesc. Dar am vazut al ambele religii (si catolici si ortodocsi) 
intoleranta fata de membrii proprii, doar pentru ca nu platesc sau pur si 
simplu nu sunt favoriti ai preotului. Asa ca ambele parti sa o lase balta, ca 
nu este nici o diferenta intre ei, sunt aceeasi pacatosi alergand majoritatea 
dupa ciolan si avand majoritatea preoti exceptionali RARI. Si in 100% din 
cazuri (cel putin din cati am cunoscut eu) acesti preoti exceptionali, rup 
barierele dogmelor si dau dovada de un ecumenism pe masura cuvintelor pe care 
le propovaduiesc. Oare de ce?

  Il rog pe dl. Vulcan, sa imi explice si mie cum sta treaba cu blestemele 
aruncate printr-o anatema ortodoxa... Asta ca sa nu creada ca este detinatorul 
adevarului suprem si al religiei infailibile:)

  Gushterul




--
  From: Uplink advan...@gmx.net
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Mon, February 14, 2011 1:33:25 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?



  Mie-mi place bucata asta: TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM 
INDIFERENT DE CREDINTA LUI, DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE 
SPUNEM CA GRESESC!


  Stiu cativa care tot asa sunt drept credinciosi si se arunca in aer in metrou 
ca sa ne arate ca au dreptate. Isi dau viata ca sa ne spuna ca gresim. Oare 
cine-or fi... Oare... Da stiu, rup din context, dar suna fain asa rupt din 
context :P


  Dar mi-a tunat urmatoarea intrebare: daca Papa nu are voie sa vina, 
Arhiepiscopul de Canterbury (en: Archbishop of Canterbury) poate veni? El nu e 
papistas. El conduce biserica lui, aia Anglicana. Si biserica asta nu e 
neaparat protestanta si nici neaparat catolica. E un fel de-amandoua.


  2011/2/13 vulcan vali valivul...@yahoo.com



  pentu detalii intrati pe site-ul 
http://apologeticum.wordpress.com/?s=papa

  
http://apologeticum.wordpress.com/2010/02/19/aberatiile-papistasilor-din-dogma-cociliului-i-vatican-si-cum-papistasii-au-confiscat-cuvantul-catolica/

  Mantuirea tine de Dreapta Credinta!
  PENTRU HRISTOS ESTE IMORTANT CUM CREZI SI IN CINE CREZI!

  IN EVANGHELIA DE LA SF APOSTOL SI EVANGHELIS MARCU CAP.16, VERSETUL16 
STA SCRIS ' MERGETI IN TOATA LUMEA SI PROPOVADUITI EVANGHELIA LA TOATA FAPTURA, 
CEL CE VA CREDE SI SE VA BOTEZA SE VA MANTUI IAR CEL CE NU VA CREDE SE VA 
OSANDI' Nu spune de fapte bune, din credinta dreapta in Iisus 
Hrostos(Ortodoxia) vine mantuirea! Sfantul Iustin Popovici face diferenta intre 
FAPTELE BUNE SI SFINTELE FAPTE BUNE, adica faptele bune izvorate din credinta 
dreapta! INDIFERENTA SI URA FATA DE ORICINE ESTE MARE PACAT, IUBESTE OMUL, DAR 
URASTE EREZIA, URASTE PACATUL! DUMNEZEU A SADIT IN OM SI DRAGOSTTEA SI URA, CA 
SA IUBIM PE HRISTOS SI PE OAMENI SI SA URAM PACATUL SI EREZIA. CUNOASTE-TI 
EXEMPLUL LUI VALERIU GAFENCU, CARE A DAT MEDICAMENTELE LUI CU CARE SE MENTINEA 
IN VIATA IN TEMNITA RECE DE TUBERCULOSI, ERETICULUI WUMBRAND, SI-A DAT VIATA 
PENTRU EL, DESI NU ERA ORTODOX, NICI CATOLIC SI NEOPROTESTANT IUDEU! SFANTII 
SUNT MODELE DE URMAT! SI-A DAT SFANTUL VALERIU VIATA PENTRU WUMBRAND SI I-A 
SPUS CA TARE MULT SI-AR DORI SA DEVINA WUMBRAND ORTODOX, SA TRAIASCA SI SA 
MARTURISEASCA DREAPTA CREDINTA! (INTOARCEREA LA HRISTOS DE IOAN IANOLIDE) 
TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE CREDINTA LUI, 
DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE SPUNEM CA GRESESC! 


  IUBIREA FARA ADEVAR SE NUMESTE IPOCRIZIE [PARINTELE AGAPIE] 
10/02/2011 11:54
  CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL 

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
Doamna nedelcu,


Sunt cu totul de acord cu ultima dumneavoastra afirmatie.
Dar nu cred ca dl. Vali are vr'o vina in chestia asta. :)))

Aici ar trebui sa il studiati pe dl. doctor Savescu [ Nu suntem urmasii Romei 
! :) ]
si eventual ca urmare a unui studiu genetic pe populatie,
sa determinati care componenta (filon, aport, etc) genetic,
face ca romanii in marea lor majoritate, sa nu-si poata mentine coloana 
verticala.
Nu de alta, dar eu am convingerea ca in patrimoniul genetic al romanilor s-a 
strecurat un bug.
Oare de la cine o fi ?
Ca la ce infratire intre picioare a fost pe teritoriul fostei Dacii, in ultimii 
2.000 de ani,
precis ca iar o sa se trezeasca careva sa spuna ca suntem defecti,
din cauza ca Stefan cel Mare era jidov si a regulat jumate din Moldova si Tara 
Romaneasca !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com





  - Original Message - 
  From: Codruta N 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:00 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?


   


  Mai, Vali! am trecut peste o gramada de aberatii (cu care vad ca ii asasinezi 
pe co-listeni intr-un debit impresionant) - dar asta le intrece pe toate: de 
UNDE stii TU ce este important pentru Hristos? te-a facut El piaristul Lui? 
Ai fi vreun Ales care stie mai bine decat nimuricii astialalti ce este 
important pentru Hristos? or uat? 


  Si pentru ca tot m-ai scos din ale mele si m-ai facut sa intervin, hai sa ma 
refer si la aberatia din subiectul mesajului: CE treaba are ce face sau ce zice 
Papa cu dreptul lui la libera circulatie si cu dreptul lui la libera exprimare? 
Adica, pentru simplul fapt ca debitezi enormitati, ar trebui sa nu-ti las 
mesajele sa intre pe lista [protest-ro]? Pai, nu ma ispiti... :))  
   


  Cu CE te impiedica Papa sa marturisesti ce vrei, cui vrei - si sa pupi 
poala popii cui vrei tu?


  Bãi, frat! bine ii ziceam maica-mii, acum cateva ore: a ajuns 
Romania o tzara de [...]!!


  Codruta   



From: vulcan vali 


  
  pentu detalii intrati pe site-ul 
http://apologeticum.wordpress.com/?s=papa

  
http://apologeticum.wordpress.com/2010/02/19/aberatiile-papistasilor-din-dogma-cociliului-i-vatican-si-cum-papistasii-au-confiscat-cuvantul-catolica/

  Mantuirea tine de Dreapta Credinta!
  PENTRU HRISTOS ESTE IMORTANT CUM CREZI SI IN CINE CREZI!

  IN EVANGHELIA DE LA SF APOSTOL SI EVANGHELIS MARCU CAP.16, VERSETUL16 
STA SCRIS ' MERGETI IN TOATA LUMEA SI PROPOVADUITI EVANGHELIA LA TOATA FAPTURA, 
CEL CE VA CREDE SI SE VA BOTEZA SE VA MANTUI IAR CEL CE NU VA CREDE SE VA 
OSANDI' Nu spune de fapte bune, din credinta dreapta in Iisus 
Hrostos(Ortodoxia) vine mantuirea! Sfantul Iustin Popovici face diferenta intre 
FAPTELE BUNE SI SFINTELE FAPTE BUNE, adica faptele bune izvorate din credinta 
dreapta! INDIFERENTA SI URA FATA DE ORICINE ESTE MARE PACAT, IUBESTE OMUL, DAR 
URASTE EREZIA, URASTE PACATUL! DUMNEZEU A SADIT IN OM SI DRAGOSTTEA SI URA, CA 
SA IUBIM PE HRISTOS SI PE OAMENI SI SA URAM PACATUL SI EREZIA. CUNOASTE-TI 
EXEMPLUL LUI VALERIU GAFENCU, CARE A DAT MEDICAMENTELE LUI CU CARE SE MENTINEA 
IN VIATA IN TEMNITA RECE DE TUBERCULOSI, ERETICULUI WUMBRAND, SI-A DAT VIATA 
PENTRU EL, DESI NU ERA ORTODOX, NICI CATOLIC SI NEOPROTESTANT IUDEU! SFANTII 
SUNT MODELE DE URMAT! SI-A DAT SFANTUL VALERIU VIATA PENTRU WUMBRAND SI I-A 
SPUS CA TARE MULT SI-AR DORI SA DEVINA WUMBRAND ORTODOX, SA TRAIASCA SI SA 
MARTURISEASCA DREAPTA CREDINTA! (INTOARCEREA LA HRISTOS DE IOAN IANOLIDE) 
TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE CREDINTA LUI, 
DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE SPUNEM CA GRESESC! 


  IUBIREA FARA ADEVAR SE NUMESTE IPOCRIZIE [PARINTELE AGAPIE] 
10/02/2011 11:54
  CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL APROAPELUI 
TAU? ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE : ESTI OK! 
PRIETEN ITI ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA TINE! MERGE UN 
CANCEROS LA... CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL APROAPELUI 
TAU? ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE : ESTI OK! 
PRIETEN ITI ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA TINE! MERGE UN 
CANCEROS LA DOCTOR, SI DOCTORUL II SPUNE: NU AI NICI O BOALA, ESTI OK! DAR 
DOMNULE DOCTOR GATUL IMI ESTE UMFLAT! DOCTORUL: NU TE MAI GANDI LA GAT, 
GANDESTE-TE CA TOATE CELELALTE ORGANE NU ITI SUNT UMFLATE, ESTI SANATOS TUN! CE 
FEL DE DOCTOR AR FI ACESTA? CUM L-ATI CONSIDERA? DOCTOR NEBUN! DAR CAND E VORBA 
DE BOALA SPIRITUALA NUMITA EREZIE, TRANSMISA DIN GENERATIE IN GENERATIE DE 
MARII EREZIARHI, NU MAI AVEM PROBLEME! NU NE MAI GANDIM LA FEL, PENTRU CA NEGAM 
EXISTENTA SUFLETULUI IN PRIMUL RAND, SI ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE ARE 

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
Doamna Nedelcu,

Cu simpatie va spun, aici domnia voastra sunteti de o naivitate 
inspaimantatoare.
Va rog eu frumos, ca sa nu va mai faceti de cacao de acum inainte,
NU va mai pronuntati in privinta fenomenului Legionar, decat dupa ce petreceti 
vr'o 5 ani
pe la diverse fonduri de documente cu acces limitat !
Tembelismele care vi s-au bagat in cap in perioada comunista si cea 
cripto-comunista (in care traim),
nu au nici o legatura cu ce a fost si ce a insemnat Miscarea Legionara in 
Romania.
Legionarii pot fi acuzati de multe, de unele pe buna dreptate, dar in nici un 
caz de vecinatate cu prostia !


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com




  - Original Message - 
  From: Codruta N 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:07 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?


   


  Cat despre Parintele Justin - mie personal imi e simpatic, batranul - da', 
saracu', e cam legionar, ah... (nu ca neaparat i-as considera pe TOTI 
legionarii rai, unii au fost doar de-o naivitate inspaimantatoare - pt. ca 
era vecina cu prostia); poftim aici: 


  http://www.youtube.com/watch?v=RZIIaIS6_zYfeature=player_embedded
   


  CE sa mai zic, despre a oferi ca argument, un blog pe wordpress...!!! :))  
   


  Prietena (ca sa fiu in tonul mesajului tau) ta,   
  


  Codruta  



From: vulcan vali 


  
  pentu detalii intrati pe site-ul 
http://apologeticum.wordpress.com/?s=papa

  
http://apologeticum.wordpress.com/2010/02/19/aberatiile-papistasilor-din-dogma-cociliului-i-vatican-si-cum-papistasii-au-confiscat-cuvantul-catolica/

  Mantuirea tine de Dreapta Credinta!
  PENTRU HRISTOS ESTE IMORTANT CUM CREZI SI IN CINE CREZI!

  IN EVANGHELIA DE LA SF APOSTOL SI EVANGHELIS MARCU CAP.16, VERSETUL16 
STA SCRIS ' MERGETI IN TOATA LUMEA SI PROPOVADUITI EVANGHELIA LA TOATA FAPTURA, 
CEL CE VA CREDE SI SE VA BOTEZA SE VA MANTUI IAR CEL CE NU VA CREDE SE VA 
OSANDI' Nu spune de fapte bune, din credinta dreapta in Iisus 
Hrostos(Ortodoxia) vine mantuirea! Sfantul Iustin Popovici face diferenta intre 
FAPTELE BUNE SI SFINTELE FAPTE BUNE, adica faptele bune izvorate din credinta 
dreapta! INDIFERENTA SI URA FATA DE ORICINE ESTE MARE PACAT, IUBESTE OMUL, DAR 
URASTE EREZIA, URASTE PACATUL! DUMNEZEU A SADIT IN OM SI DRAGOSTTEA SI URA, CA 
SA IUBIM PE HRISTOS SI PE OAMENI SI SA URAM PACATUL SI EREZIA. CUNOASTE-TI 
EXEMPLUL LUI VALERIU GAFENCU, CARE A DAT MEDICAMENTELE LUI CU CARE SE MENTINEA 
IN VIATA IN TEMNITA RECE DE TUBERCULOSI, ERETICULUI WUMBRAND, SI-A DAT VIATA 
PENTRU EL, DESI NU ERA ORTODOX, NICI CATOLIC SI NEOPROTESTANT IUDEU! SFANTII 
SUNT MODELE DE URMAT! SI-A DAT SFANTUL VALERIU VIATA PENTRU WUMBRAND SI I-A 
SPUS CA TARE MULT SI-AR DORI SA DEVINA WUMBRAND ORTODOX, SA TRAIASCA SI SA 
MARTURISEASCA DREAPTA CREDINTA! (INTOARCEREA LA HRISTOS DE IOAN IANOLIDE) 
TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE CREDINTA LUI, 
DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE SPUNEM CA GRESESC! 


  IUBIREA FARA ADEVAR SE NUMESTE IPOCRIZIE [PARINTELE AGAPIE] 
10/02/2011 11:54
  CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL APROAPELUI 
TAU? ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE : ESTI OK! 
PRIETEN ITI ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA TINE! MERGE UN 
CANCEROS LA... CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL APROAPELUI 
TAU? ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE : ESTI OK! 
PRIETEN ITI ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA TINE! MERGE UN 
CANCEROS LA DOCTOR, SI DOCTORUL II SPUNE: NU AI NICI O BOALA, ESTI OK! DAR 
DOMNULE DOCTOR GATUL IMI ESTE UMFLAT! DOCTORUL: NU TE MAI GANDI LA GAT, 
GANDESTE-TE CA TOATE CELELALTE ORGANE NU ITI SUNT UMFLATE, ESTI SANATOS TUN! CE 
FEL DE DOCTOR AR FI ACESTA? CUM L-ATI CONSIDERA? DOCTOR NEBUN! DAR CAND E VORBA 
DE BOALA SPIRITUALA NUMITA EREZIE, TRANSMISA DIN GENERATIE IN GENERATIE DE 
MARII EREZIARHI, NU MAI AVEM PROBLEME! NU NE MAI GANDIM LA FEL, PENTRU CA NEGAM 
EXISTENTA SUFLETULUI IN PRIMUL RAND, SI ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE ARE 
APROAPELE, NOI SA FIM SANATORI, SA NE 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA 
FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! 
  --- On Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com wrote:


From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM


  

Unde scrie asta in Conciliul de la Vatican?

Doctrina infailibilitatii papei se refera la punctul de vedere al 
catolicilor asupra credintei lor, trebuiau sa aiba un sef care sa dea 
raspunsuri oficiale tinand 

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
Al !

Doamna Nedelcu,
Cursurile de socialism stiintific s-au terminat in 1989 !!!
Daca nu sunteti in stare sa discutati fara revarsari de hormoni, cea mai 
corecta chestie este sa ne dati pe toti afara de pe grup si sa dialogati 
singura !

In ceea ce priveste CULTURA domniei voastre in domeniul religios, sunteti asa 
cum ne-ati aratat de peste 10 ani, in permanenta stare de REPETENTIE !

Amorul trupesc IN AFARA CASATORIEI este un pacat, din punctul de vedere al 
Bisericii.
Amorul trupesc INPOTRIVA NATURII este un pacat, din punctul de vedere al 
Bisericii.
 
In privinta prelatilor poponari si a abuzurilor acestora contra minorilor, 
diferenta intre catolici si ortodocsi este de PROCENTAJ !
De la 75% la 5%, in aceasi ordine.
Intrucat de fenomenul religios sper ca sunteti constienta ca nu o sa scapati 
:))), singura alegere corecta este intre 75% si 5% !!!
Orice altceva ati spune in aceasta situatie concreta este PROPAGANDA 
antireligioasa.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com

  

  - Original Message - 
  From: Codruta N 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?





  Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce ortodocsii 
sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici? - de UNDE ar 
trebui sa stiu eu ca una e mai buna decat cealalta? 
  


  DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand amorul trupesc este 
considerat un pacat?  


  Cat despre cazuri de abuz de copii, adapostirea si protejarea poponarilor 
samd. - n-am inteles: unde este diferenta intre unii si ceilalti?   
   


  Codruta 


  From: dan G 

  [...]   
  De ce papistasii  astia sarbatoresc Sfintele Paste la o data stabilita 
diferita de ortodocsi?.
  De ce papistasii astia perversi obliga preotii sa fie necasatoriti cand sunt 
gata de contactul cu credinciosii din parohie?
  De ce papistasii astia perversi, au atatea cazuri de abuz de copii, de 
adapostirea si protejarea poponarilor, si de musamalizarea abuzurilor?
  Este asta parte din dogma ereticilor astia?  Este parte din consiliul de la 
vatican? Despre asta este vorba?
  Dan G


  ___
  www.ursuletiisuparati.ro
  Asociatia ARIN, Braila 810271
  Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
  Tel. 0758.071656



  

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
Gustere,

Zau ca este pacat sa ramai la Biblia Hazlie.
Sunt o gramada de carti impartiale unde o sa gasesti explicatii concrete si 
la obiect, astfel incat sa depasesti stadiul de rationamente logice personale.
Zau ca nu merita sa descoperi roata in fiecare zi si in toate domeniile.
Iar cand nu stapanesti si termenii de specialitate, incepi sa insiri aberatii 
ca mai jos cu puterea divina a Bisericilor.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: Gushterul LAIR 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 14, 2011 2:24 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?





  Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere.
  Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii.

  Cu toate ca o sa vezi mereu ca daca un lucru este facut ca placere, este 
pacat automat, in functie de preot si context, incat nu o sa mai stii cand 
trebuie sa fii mandru sau sa te bucuri sau sa spui cuiva ca ai reusit un lucru 
sau sa iti dai cu parerea despre un lucru sau altul etc...

  In general se aplica acel common sense, in care tu esti un pacatos oricum si 
preotul trebuie sa isi impuna suprematia vezi doamne el avand cheia iertarii 
pacatelor. Vezi tu, eu sunt urmasul Romei, daca isi blochez pacatele aici te-ai 
dus pe copca in after life. Sa imi zica si mie atunci cineva care este 
diferenta intre infailibilitatea prost inteleasa a popei si ortodocsi... Oare 
nu ambele religii se considera cu putere divina si singura sansa de iertare a 
pacatelor fara de care esti pedepsit vesnic?

  Gushterul






--
  From: Codruta N sustr...@gmail.com
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tue, February 8, 2011 2:13:52 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?


  DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand amorul trupesc este 
considerat un pacat?  



--
  Finding fabulous fares is fun.
  Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight and 
hotel bargains. 


  

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
In sfarsit, ai punctat si domnia ta !
DA !
CIOLANUL lumesc este de 2.000 de ani o mare problema !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: Gushterul LAIR 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, February 14, 2011 2:31 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?





  Si imi spui si mie cu ce te duce la pierzanie lista de diferente intre 
catolici si ortodocsi? Faptul ca ortodocsii pupa icoane in relief si catolicii 
au statui? Nu ma gandeam ca felul in care modelezi un metal te duce in rai... 
cand defapt ambele religii ar trebui sa renunte la aceste insemne daca o luam 
mot-a-mot stii foarte bine.

  Nu zic ca ar trebui ca ortodocsii sa devina catolici sau invers.

  Insa un gest de maturitate ar fi ca AMBELE tabere sa reunoasca faptul ca bat 
campii cu diferite chestii, sa isi recunoasca greselile crestineste si sa pice 
de comun acord. Ah, dar ciolanul s-ar imparti, si unii nu vor asta nu?:)

  De aceea nu va exista nici globalizare, poti sa stai linistit in privinta 
asta. Am sustinut-o de cel putin 20 de ani si pana acum am avut dreptate.

  Gushterul





--
  From: dan G d...@ghiocel.com
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Mon, February 14, 2011 1:59:08 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?



  Nu fi fraier! Acuzatia asta de ura este doar un tertip ca sa iti inchida gura 
si sa omoare critica.
  Nimeni nu uraste pe papistasii astia nenorociti, dar oamenii care incearca sa 
urmeze dreapta credinta, sunt de obicei surprinsi de ereziile si abuzurile 
catolicilor.
  Nu spune nimeni cacatolicii sunt rai, dar spunem cacatolicii trebuie sa isi 
indrepte actiunile si atitudinile si caile care duc la pierzanie.
  Nenorocitii astia de catolici s-au desprins demult de dreapta credinta, si 
dupa cum a proorocit Sfantul Malachi, or sa se duca dracului curand cu toti 
cretinii care ii urmeaza si le sunt credinciosi in erezie.
  Dan G
  On 2/13/2011 3:09 PM, vulcan vali wrote: 
  


  Perfect deacord, nu uram pe eretic, ci erezia lui!

  Dogma Infaibilitatii papale a fost proclamata de papa Grigorie VII 
Hildebrand, dogma intarita de toti papii pana in prezent! 
   1076 la sinodul de la Weurms papa se proclama singur episcop al 
bisericii universale, toti ceilati epiiscopi ramanand fara nici un fel de 
autoritate.
  Daca papa spune da si sinodul episcopilor  spune nu, ramane da-ul 
papei ca valabil!

  FANATIC INSEMNA CINEVA CARE INCEARCA PRIN CONSTRANGERE, VIOLENTA SI 
CHIAR UCIDERE DE A IMPUNE PROPRIA CREDINTA, VEDETI EXEMPLUL EXTREMISTILOR 
ISLAMICI [IULIA(JUDECATOR)] 11/02/2011 12:10
  NU POTI NUMI FANATIC PE CINEVA CARE LUPTA PENTRU PROPRIILE DREPTURI, 
PE CINEVA CARE ISI APARA PROPRIA CREDINTA, AR INSMENA CA TOTI SFINTII AU FOST 
FANATICI, MAI ALES FSINTII MUCENICI, NU EI AU FOST FANATICI, CI CEI CARE I-AU 
UCIS! A-TI APARA UN... NU POTI NUMI FANATIC PE CINEVA CARE LUPTA PENTRU 
PROPRIILE DREPTURI, PE CINEVA CARE ISI APARA PROPRIA CREDINTA, AR INSMENA CA 
TOTI SFINTII AU FOST FANATICI, MAI ALES FSINTII MUCENICI, NU EI AU FOST 
FANATICI, CI CEI CARE I-AU UCIS! A-TI APARA UN DREPT RELIGIOS SI A-L FACE 
PUBLIC NU ESTE UN ACT DE FANATISM 

  Articolul istoric:
  izita Papei in Romania [Sorin Buzatu] 07/02/2011 20:28
  Vizita Papei pregateste Statul Global care are nevoie si de o religie 
unitara. Oare de unde atata dragoste a Bisericii Catolice pentru Biserica 
Ortodoxa aflata in mare impas de cand cu victoriile coalitiei masonice in 
primul si mai ales in cel de-al... Vizita Papei pregateste Statul Global care 
are nevoie si de o religie unitara. Oare de unde atata dragoste a Bisericii 
Catolice pentru Biserica Ortodoxa aflata in mare impas de cand cu victoriile 
coalitiei masonice in primul si mai ales in cel de-al doilea razboi mondial? 
Europa a fost descrestinata in mod intentionat, pentru ca pe ruinele Bisericii 
sa se creeze o religie sintetica aidoma religiei romane. Intr-un astfel de 
context religios se va desavarsi sistemul politic si economic anuntat de 
Profeti. Daca ne uitam bine observam inca de pe acum cum desfraul si decadenta 
umana fac casa buna cu liberalismul economic corporatist si democratia politica 
occidentala. Papalitatea a dorit inca din vremurile tulburi ale Antichitatii 
tarzii sa joace un rol politic. Rezultatele s-au vazut in Evul Mediu si ma 
gandesc la Cruciade, Inchizitie, la politica externa si interna a unor state 
europene in care s-a implicat in mod evident, cu rezultate de cele mai multe 
ori nefaste. Nu cred ca se doreste o reconcilierer istorica intre cele doua 
Bisericii, ci, ca si in vremea Caderii Constantinopolului este un targ: Papa 
lasa impresia unui sprijin politic la nivel european clasei politice romanesti 
vanduta pentru o punga de arginti, 

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
De ce te iei da iel, bah arhitecturica? Mi-a placut faza cu amorul 
trupesc care este pacat.

Imi aduce aminte de vremurile comuniste!
Dan G

On 2/14/2011 7:55 AM, Arhitectura wrote:


Gustere,
Zau ca este pacat sa ramai la Biblia Hazlie.
Sunt o gramada de carti impartiale unde o sa gasesti explicatii 
concrete si la obiect, astfel incat sa depasesti stadiul de 
rationamente logice personale.

Zau ca nu merita sa descoperi roata in fiecare zi si in toate domeniile.
Iar cand nu stapanesti si termenii de specialitate, incepi sa insiri 
aberatii ca mai jos cu puterea divina a Bisericilor.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro http://www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Gushterul LAIR mailto:gusht...@yahoo.com
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Monday, February 14, 2011 2:24 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere.
Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii.

Cu toate ca o sa vezi mereu ca daca un lucru este facut ca
placere, este pacat automat, in functie de preot si context, incat
nu o sa mai stii cand trebuie sa fii mandru sau sa te bucuri sau
sa spui cuiva ca ai reusit un lucru sau sa iti dai cu parerea
despre un lucru sau altul etc...

In general se aplica acel common sense, in care tu esti un pacatos
oricum si preotul trebuie sa isi impuna suprematia vezi doamne el
avand cheia iertarii pacatelor. Vezi tu, eu sunt urmasul Romei,
daca isi blochez pacatele aici te-ai dus pe copca in after life.
Sa imi zica si mie atunci cineva care este diferenta intre
infailibilitatea prost inteleasa a popei si ortodocsi... Oare nu
ambele religii se considera cu putere divina si singura sansa de
iertare a pacatelor fara de care esti pedepsit vesnic?

Gushterul



*From:* Codruta N sustr...@gmail.com
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Tue, February 8, 2011 2:13:52 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand amorul
trupesc este considerat un pacat?


Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites

http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097;_ylc=X3oDMTFtNW45amVpBF9TAzk3NDA3NTg5BF9zAzI3MTk0ODEEcG9zAzEEc2VjA21haWx0YWdsaW5lBHNsawNxMS0wNw--
to find flight and hotel bargains. 







[protest-ro] PENTRU HRISTOS CONTEAZA CE CREZI SI IN CINE CREZI!

2011-02-14 Fir de Conversatie vulcan vali
IN EVANGHELIA DE LA SF APOSTOL SI EVANGHELIS MARCU CAP.16, VERSETUL16 STA SCRIS 
' MERGETI IN TOATA LUMEA SI PROPOVADUITI EVANGHELIA LA TOATA FAPTURA, CEL CE VA 
CREDE SI SE VA BOTEZA SE VA MANTUI IAR CEL CE NU VA CREDE SE VA OSANDI'
Nu spune de fapte bune, din credinta dreapta in Iisus Hrostos(Ortodoxia) vine 
mantuirea! Sfantul Iustin Popovici face diferenta intre FAPTELE BUNE SI 
SFINTELE FAPTE BUNE, adica faptele bune izvorate din credinta dreapta! 
INDIFERENTA SI URA FATA DE ORICINE ESTE MARE PACAT, IUBESTE OMUL, DAR URASTE 
EREZIA, URASTE PACATUL! DUMNEZEU A SADIT IN OM SI DRAGOSTTEA SI URA, CA SA 
IUBIM PE HRISTOS SI PE OAMENI SI SA URAM PACATUL SI EREZIA. CUNOASTE-TI 
EXEMPLUL LUI VALERIU GAFENCU, CARE A DAT MEDICAMENTELE LUI CU CARE SE MENTINEA 
IN VIATA IN TEMNITA RECE DE TUBERCULOSI, ERETICULUI WUMBRAND, SI-A DAT VIATA 
PENTRU EL, DESI NU ERA ORTODOX, NICI CATOLIC SI NEOPROTESTANT IUDEU! SFANTII 
SUNT MODELE DE URMAT! SI-A DAT SFANTUL VALERIU VIATA PENTRU WUMBRAND SI I-A 
SPUS CA TARE MULT SI-AR DORI SA DEVINA WUMBRAND ORTODOX, SA TRAIASCA SI SA 
MARTURISEASCA DREAPTA CREDINTA! (INTOARCEREA LA HRISTOS DE IOAN IANOLIDE)
TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE CREDINTA LUI, 
DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE SPUNEM CA GRESESC! 


  




Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups 
Links

* To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/

* Your email settings:
Individual Email | Traditional

* To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/join
(Yahoo! ID required)

* To change settings via email:
protest-ro-dig...@yahoogroups.com 
protest-ro-fullfeatu...@yahoogroups.com

* To unsubscribe from this group, send an email to:
protest-ro-unsubscr...@yahoogroups.com

* Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/



Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
Eu am asa o intrebare: unde esti si care e religia dominanta acolo unde
esti?

2011/2/14 dan G d...@ghiocel.com



 Imi inchipui ca realizezi ca te lovesti de un zid de  pupincurism
 cosmopolit  pentru catolici, si un dispret superior pentru traditiile
 strabune si ortodoxism.
 Eu nu mai sunt in Romania de v'o 30 de ani, dar stii cand am realizat asta?
 Fiind bucurestean, m-am inscris pe lista de discutii Bucuresti. Cu ocazia
 conflictului privind Catedrala Sfantul Iosif, am constatat cu uimire cum tot
 bucuresteanu pupincurist a iesit la demonstratie sa protejeze biserica
 papii, dar cand era vorba de patrimoniul bucurestean, nu venea nimeni. Mai
 sa fie! Io-te ce chestie!
 Dan G

 On 2/13/2011 2:03 PM, vulcan vali wrote:


pentu detalii intrati pe site-ul
 http://apologeticum.wordpress.com/?s=papa


 http://apologeticum.wordpress.com/2010/02/19/aberatiile-papistasilor-din-dogma-cociliului-i-vatican-si-cum-papistasii-au-confiscat-cuvantul-catolica/

 Mantuirea tine de Dreapta Credinta!
 PENTRU HRISTOS ESTE IMORTANT CUM CREZI SI IN CINE CREZI!

  IN EVANGHELIA DE LA SF APOSTOL SI EVANGHELIS MARCU CAP.16, VERSETUL16 STA
 SCRIS ' MERGETI IN TOATA LUMEA SI PROPOVADUITI EVANGHELIA LA TOATA FAPTURA,
 CEL CE VA CREDE SI SE VA BOTEZA SE VA MANTUI IAR CEL CE NU VA CREDE SE VA
 OSANDI' Nu spune de fapte bune, din credinta dreapta in Iisus
 Hrostos(Ortodoxia) vine mantuirea! Sfantul Iustin Popovici face diferenta
 intre FAPTELE BUNE SI SFINTELE FAPTE BUNE, adica faptele bune izvorate din
 credinta dreapta! INDIFERENTA SI URA FATA DE ORICINE ESTE MARE PACAT,
 IUBESTE OMUL, DAR URASTE EREZIA, URASTE PACATUL! DUMNEZEU A SADIT IN OM SI
 DRAGOSTTEA SI URA, CA SA IUBIM PE HRISTOS SI PE OAMENI SI SA URAM PACATUL SI
 EREZIA. CUNOASTE-TI EXEMPLUL LUI VALERIU GAFENCU, CARE A DAT MEDICAMENTELE
 LUI CU CARE SE MENTINEA IN VIATA IN TEMNITA RECE DE TUBERCULOSI, ERETICULUI
 WUMBRAND, SI-A DAT VIATA PENTRU EL, DESI NU ERA ORTODOX, NICI CATOLIC SI
 NEOPROTESTANT IUDEU! SFANTII SUNT MODELE DE URMAT! SI-A DAT SFANTUL VALERIU
 VIATA PENTRU WUMBRAND SI I-A SPUS CA TARE MULT SI-AR DORI SA DEVINA WUMBRAND
 ORTODOX, SA TRAIASCA SI SA MARTURISEASCA DREAPTA CREDINTA! (INTOARCEREA LA
 HRISTOS DE IOAN IANOLIDE) TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM
 INDIFERENT DE CREDINTA LUI, DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE
 SPUNEM CA GRESESC!


 *IUBIREA FARA ADEVAR SE NUMESTE IPOCRIZIE* [PARINTELE AGAPIE] 10/02/2011
 11:54
  CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL APROAPELUI TAU?
 ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE : ESTI OK! PRIETEN
 ITI ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA TINE! MERGE UN
 CANCEROS LA...  CE POATE FI MAI MARE IUBIRE DECAT SA II SPUI ADEVARUL
 APROAPELUI TAU? ACELA ITI ESTE PRIETEN CARE NU TE PERIAZA SI ITI SPUNE :
 ESTI OK! PRIETEN ITI ESTE ACELA CARE ITI SPUNE IN FATA CE VEDE STRAMB LA
 TINE! MERGE UN CANCEROS LA DOCTOR, SI DOCTORUL II SPUNE: NU AI NICI O BOALA,
 ESTI OK! DAR DOMNULE DOCTOR GATUL IMI ESTE UMFLAT! DOCTORUL: NU TE MAI GANDI
 LA GAT, GANDESTE-TE CA TOATE CELELALTE ORGANE NU ITI SUNT UMFLATE, ESTI
 SANATOS TUN! CE FEL DE DOCTOR AR FI ACESTA? CUM L-ATI CONSIDERA? DOCTOR
 NEBUN! DAR CAND E VORBA DE BOALA SPIRITUALA NUMITA EREZIE, TRANSMISA DIN
 GENERATIE IN GENERATIE DE MARII EREZIARHI, NU MAI AVEM PROBLEME! NU NE MAI
 GANDIM LA FEL, PENTRU CA NEGAM EXISTENTA SUFLETULUI IN PRIMUL RAND, SI
 ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE ARE APROAPELE, NOI SA FIM SANATORI, SA NE
 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE!
 --- On *Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR gusht...@yahoo.comgusht...@yahoo.com
 * wrote:


 From: Gushterul LAIR gusht...@yahoo.com gusht...@yahoo.com
 Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?
 To: protest-ro@yahoogroups.com
 Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM


 Unde scrie asta in Conciliul de la Vatican?

 Doctrina infailibilitatii papei se refera la punctul de vedere al
 catolicilor asupra credintei lor, trebuiau sa aiba un sef care sa dea
 raspunsuri oficiale tinand cont ca Biserica este ierarhica. Si pentru a nu
 da prilejul aparitiei punctelor de vedere, s-a pus pecetea infailibil in
 ceea ce spune papa cand este vorba de Biserica Catolica. Asta nu inseamna ca
 este Dumnezeu, nici alte bazaconii. Intr-adevar este aiurea ca cineva sa
 decida daca un lucru este corect sau incorect cand este vorba de lucruri
 spirituale, dar asta e cu totul alta discutie, pentru ca si ortodocsii fac
 la fel chiar daca in alti termeni.

 Ce scrii tu cu caps mai jos n-am auzit in viata mea, este o formulare
 extrem de violenta, si crede-ma ca am citit multe tampenii si multe puncte
 de vedere, inclusiv conciliile long time ago. Stiu ca exista extremisti in
 toate cluburile, dar cand trimiti al treilea mesaj deja tind sa cred ca esti
 pus pe fapte serioase...

 Ca sa nu mai spun ca indiferent ce ar decide papa sau xulescu nu conteaza,
 asta daca ai o credinta adevarata.

 Iubirea de aproapele este singurul 

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
Citation needed. Da si tu o sursa pentru procentele alea de 75% si 5%. 75%
din ce? Din clerici? Din populatie? Din amintiri?

2011/2/14 Arhitectura d...@dsclex.ro



 Al !

 Doamna Nedelcu,
 Cursurile de socialism stiintific s-au terminat in 1989 !!!
 Daca nu sunteti in stare sa discutati fara revarsari de hormoni, cea mai
 corecta chestie este sa ne dati pe toti afara de pe grup si sa
 dialogati singura !

 In ceea ce priveste CULTURA domniei voastre in domeniul religios, sunteti
 asa cum ne-ati aratat de peste 10 ani, in permanenta stare de REPETENTIE !

 Amorul trupesc IN AFARA CASATORIEI este un pacat, din punctul de vedere
 al Bisericii.
 Amorul trupesc INPOTRIVA NATURII este un pacat, din punctul de vedere al
 Bisericii.

 In privinta prelatilor poponari si a abuzurilor acestora contra
 minorilor, diferenta intre catolici si ortodocsi este de PROCENTAJ !
 De la 75% la 5%, in aceasi ordine.
 Intrucat de fenomenul religios sper ca sunteti constienta ca nu o sa
 scapati :))), singura alegere corecta este intre 75% si 5% !!!
 Orice altceva ati spune in aceasta situatie concreta este PROPAGANDA
 antireligioasa.

 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
 www.dsclex.ro
 http://arid.wordpress.com




 - Original Message -
 *From:* Codruta N sustr...@gmail.com
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com
 *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM
 *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

 Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce
 ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici? -
 de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e mai buna decat
 cealalta?


 DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand amorul trupesc
 este considerat un pacat?


 Cat despre cazuri de abuz de copii, adapostirea si protejarea
 poponarilor samd. - n-am inteles: unde este diferenta intre unii si
 ceilalti?


 Codruta


 From: dan G

 [...]
 De ce papistasii  astia sarbatoresc Sfintele Paste la o data stabilita
 diferita de ortodocsi?.
 De ce papistasii astia perversi obliga preotii sa fie necasatoriti cand
 sunt gata de contactul cu credinciosii din parohie?
 De ce papistasii astia perversi, au atatea cazuri de abuz de copii, de
 adapostirea si protejarea poponarilor, si de musamalizarea abuzurilor?
 Este asta parte din dogma ereticilor astia?  Este parte din consiliul de la
 vatican? Despre asta este vorba?
 Dan G

 ___
 www.ursuletiisuparati.ro
 Asociatia ARIN, Braila 810271
 Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
 Tel. 0758.071656



 



Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G

Tu nu intelegi ca arhitecturasii o au cam prost cu matematica?
Numerele astea nu vin din nimic, de nicaieri, arhitecturica le-a folosit 
pentru a crea o impresie de MULTI (75%) cum sunt papistasii, si  putini 
(5%) cum sunt ortodocsii.
Discutia era despre popi si abuzurile lor deci procentajele se refera la 
ei. In Romania sunt putini popi papistasi, de aceea probabil nu se aude 
si nu se stie de cazurile de pedofilie.
Plus ca probabil le este frica si rusine si probabil papistasii cam stau 
in banca lor.

Dan G
On 2/14/2011 6:07 PM, Uplink wrote:


Citation needed. Da si tu o sursa pentru procentele alea de 75% si 5%. 
75% din ce? Din clerici? Din populatie? Din amintiri?


2011/2/14 Arhitectura d...@dsclex.ro mailto:d...@dsclex.ro



Al !
Doamna Nedelcu,
Cursurile de socialism stiintific s-au terminat in 1989 !!!
Daca nu sunteti in stare sa discutati fara revarsari de hormoni,
cea mai corecta chestie este sa ne dati pe toti afara de pe grup
si sa dialogati singura !
In ceea ce priveste CULTURA domniei voastre in domeniul religios,
sunteti asa cum ne-ati aratat de peste 10 ani, in permanenta stare
de REPETENTIE !
Amorul trupesc IN AFARA CASATORIEI este un pacat, din punctul de
vedere al Bisericii.
Amorul trupesc INPOTRIVA NATURII este un pacat, din punctul de
vedere al Bisericii.
In privinta prelatilor poponari si a abuzurilor acestora contra
minorilor, diferenta intre catolici si ortodocsi este de PROCENTAJ !
De la 75% la 5%, in aceasi ordine.
Intrucat de fenomenul religios sper ca sunteti constienta ca nu
o sa scapati :))), singura alegere corecta este intre 75% si 5% !!!
Orice altceva ati spune in aceasta situatie
concreta este PROPAGANDA   antireligioasa.
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro http://www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Codruta N mailto:sustr...@gmail.com
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in
Romania?

Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema
de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita
diferit de catolici? - de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e
mai buna decat cealalta?
DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand
amorul trupesc este considerat un pacat?
Cat despre cazuri de abuz de copii, adapostirea si
protejarea poponarilor samd. - n-am inteles: unde este
diferenta intre unii si ceilalti?
Codruta
From: dan G

[...]
De ce papistasii  astia sarbatoresc Sfintele Paste la o data
stabilita diferita de ortodocsi?.
De ce papistasii astia perversi obliga preotii sa fie
necasatoriti cand sunt gata de contactul cu credinciosii din
parohie?
De ce papistasii astia perversi, au atatea cazuri de abuz de
copii, de adapostirea si protejarea poponarilor, si de
musamalizarea abuzurilor?
Este asta parte din dogma ereticilor astia?  Este parte din
consiliul de la vatican? Despre asta este vorba?
Dan G

___
www.ursuletiisuparati.ro http://www.ursuletiisuparati.ro
Asociatia ARIN, Braila 810271
Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
Tel. 0758.071656









Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
Asta pentru ca am raspuns punctual la aberatii.
Insa renunt, scrisul dansului cu caps-uri este prea obositor de citit... si 
oricum raspunde doar la ce ii convine... obvious:)

Gushterul






From: Arhitectura d...@dsclex.ro
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Mon, February 14, 2011 5:57:01 PM
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

  


In sfarsit, ai punctat si domnia ta !
DA !
CIOLANUL lumesc este de 2.000 de ani o mare  problema !
 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
 
 
- Original Message - 
From: GushterulLAIR 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Monday, February 14, 2011 2:31AM
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NUvenirii papei in Romania?


Siimi spui si mie cu ce te duce la pierzanie lista de diferente intre 
catolicisi ortodocsi? Faptul ca ortodocsii pupa icoane in relief si 
catolicii austatui? Nu ma gandeam ca felul in care modelezi un metal te 
duce 
in rai...cand defapt ambele religii ar trebui sa renunte la aceste insemne 
daca o luammot-a-mot stii foarte bine.

Nu zic ca ar trebui ca ortodocsii sa devinacatolici sau invers.

Insa un gest de maturitate ar fi ca AMBELE taberesa reunoasca faptul ca 
bat 
campii cu diferite chestii, sa isi recunoascagreselile crestineste si sa 
pice de comun acord. Ah, dar ciolanul s-arimparti, si unii nu vor asta 
nu?:)

De aceea nu va exista niciglobalizare, poti sa stai linistit in privinta 
asta. Am sustinut-o de celputin 20 de ani si pana acum am avut dreptate.

Gushterul 






 From: dan Gd...@ghiocel.com
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Mon, February 14, 2011 1:59:08AM
Subject: Re: [protest-ro]De ce spunem NU venirii papei in Romania?

 

Nu fi fraier! Acuzatia asta de ura este doar un tertip ca sa itiinchida 
gura 
si sa omoare critica.
Nimeni nu uraste pe papistasii astianenorociti, dar oamenii care incearca 
sa 
urmeze dreapta credinta, sunt deobicei surprinsi de ereziile si abuzurile 
catolicilor.
Nu spune nimenicacatolicii sunt rai, dar spunem cacatolicii trebuie sa isi 
indrepte actiunilesi atitudinile si caile care duc la pierzanie.
Nenorocitii astia decatolici s-au desprins demult de dreapta credinta, si 
dupa cum a proorocitSfantul Malachi, or sa se duca dracului curand cu toti 
cretinii care iiurmeaza si le sunt credinciosi in erezie.
Dan G
On 2/13/2011 3:09 PM,vulcan vali wrote: 
  


Perfect deacord, nu uram pe eretic, ci erezialui!
  
Dogma Infaibilitatii papale a fost proclamata depapa Grigorie VII 
Hildebrand, dogma intarita de toti papii pana inprezent! 

 1076 la sinodul de la Weurmspapa se proclama singur episcop 
 al 
bisericii universale, toti ceilatiepiiscopi ramanand fara nici un 
fel deautoritate.
Daca papa spune da si sinodulepiscopilor  spune nu, ramane 
 da-ul 
papei cavalabil!

FANATIC INSEMNA CINEVA CARE INCEARCA PRINCONSTRANGERE, VIOLENTA 
SI 
CHIAR UCIDERE DE A IMPUNE PROPRIA CREDINTA,VEDETI EXEMPLUL 
EXTREMISTILOR ISLAMICI [IULIA(JUDECATOR)] 11/02/2011 12:10
NU POTI NUMI FANATIC PE CINEVACARE LUPTA PENTRU PROPRIILE 
DREPTURI, 
PE CINEVA CARE ISI APARA PROPRIACREDINTA, AR INSMENA CA TOTI 
SFINTII 
AU FOST FANATICI, MAI ALESFSINTII MUCENICI, NU EI AU FOST 
FANATICI, 
CI CEI CARE I-AU UCIS! A-TIAPARA UN... NU POTI NUMI FANATIC PE 
CINEVA CARE LUPTAPENTRU PROPRIILE DREPTURI, PE CINEVA CARE ISI 
APARA 
PROPRIA CREDINTA,AR INSMENA CA TOTI SFINTII AU FOST FANATICI, MAI 
ALES FSINTIIMUCENICI, NU EI AU FOST FANATICI, CI CEI CARE I-AU 
UCIS! 
A-TI APARA UNDREPT RELIGIOS SI A-L FACE PUBLIC NU ESTE UN ACT DE 
FANATISM 


Articolul istoric:
izita Papei inRomania [Sorin Buzatu] 07/02/201120:28
Vizita Papei pregateste Statul Global care arenevoie si de o 
religie 
unitara. Oare de unde atata dragoste aBisericii Catolice pentru 
Biserica Ortodoxa aflata in mare impas decand cu victoriile 
coalitiei masonice in primul si mai ales in celde-al... Vizita 
Papei 
pregateste Statul Global care arenevoie si de o religie unitara. 
Oare de unde atata dragoste aBisericii Catolice pentru Biserica 
Ortodoxa aflata in mare impas decand cu victoriile coalitiei 
masonice in primul si mai ales in celde-al doilea razboi mondial? 
Europa a fost descrestinata in modintentionat, pentru ca pe 
ruinele 
Bisericii sa se creeze o religiesintetica aidoma religiei romane. 
Intr-un astfel de context religiosse va desavarsi sistemul 
politic 
si economic anuntat de Profeti. Dacane uitam bine observam inca 
de 
pe acum cum desfraul si 

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
In RO in loc de popi pedofili ai de-altele: preotii ortodocsi fura din
biserica, dau jos ferestrele din lemn care au fost puse acolo cu secole in
urma si pun termopane in loc... spovedesc femeile doar cu patrafirul pe ei
(in pielea goala adica)... si-o iau la buci la seminar... si dup-aia zic ca
nu e bine :P Te exorcizeaza pana mori, legat de maini si de picioare...
chestii dintr-astea ortodoxe pe care catolicii nu le fac (sau nu am auzit).
Vorba aia cu fa ce zice popa nu ce face el doar de unde vine? Normal ca
n-o sa vezi preotii religiilor minoritare la fel de des pe ecran cat ii vezi
pe cei ai religiilor majoritare. Si normal c-o sa faca tambalau cand dau
peste unul de la o religie unde nu se practica sporturile astea romanesti.
Cate se intampla in bisericile romanesti si NU se raporteaza? Ca pana la
urma catolicii sunt acu' in prim plan pentru ca a decis lumea sa-i toarne.
In RO inca le e teama, ca daca-i spurca popa... sau nu mai vrea popa sa le
ingroape mortii... Ca daca ar fi sa-i toarne pe preotii din RO... catolicii
ar fi copii mici (si deci atractivi colegilor de breasla :P). Dar care-i
faza? Ca dup-aia se spovedesc, isi iau mataniile si gata... in rai cu ei. Ca
asta e secretul: sa crezi in Iisus si sa-i marturisesti tot lui Dumnezeu,
nu? Si Dumnezeu iarta tot, daca-i spui, si te ia in rai. Asa e? Ca alt motiv
pentru spovedanie pe patul de moarte nu vad. De fapt vad: sa mai mananca si
gura popei ceva: un Mercedes, o vila, Doamne ajuta :)

2011/2/15 dan G d...@ghiocel.com



 Tu nu intelegi ca arhitecturasii o au cam prost cu matematica?
 Numerele astea nu vin din nimic, de nicaieri, arhitecturica le-a folosit
 pentru a crea o impresie de MULTI (75%) cum sunt papistasii, si  putini (5%)
 cum sunt ortodocsii.
 Discutia era despre popi si abuzurile lor deci procentajele se refera la
 ei. In Romania sunt putini popi papistasi, de aceea probabil nu se aude si
 nu se stie de cazurile de pedofilie.
 Plus ca probabil le este frica si rusine si probabil papistasii cam stau in
 banca lor.
 Dan G

 On 2/14/2011 6:07 PM, Uplink wrote:



 Citation needed. Da si tu o sursa pentru procentele alea de 75% si 5%. 75%
 din ce? Din clerici? Din populatie? Din amintiri?

  2011/2/14 Arhitectura d...@dsclex.ro



  Al !

  Doamna Nedelcu,
  Cursurile de socialism stiintific s-au terminat in 1989 !!!
  Daca nu sunteti in stare sa discutati fara revarsari de hormoni, cea mai
 corecta chestie este sa ne dati pe toti afara de pe grup si sa
 dialogati singura !

  In ceea ce priveste CULTURA domniei voastre in domeniul religios, sunteti
 asa cum ne-ati aratat de peste 10 ani, in permanenta stare de REPETENTIE !

  Amorul trupesc IN AFARA CASATORIEI este un pacat, din punctul de vedere
 al Bisericii.
  Amorul trupesc INPOTRIVA NATURII este un pacat, din punctul de vedere al
 Bisericii.

  In privinta prelatilor poponari si a abuzurilor acestora contra
 minorilor, diferenta intre catolici si ortodocsi este de PROCENTAJ !
  De la 75% la 5%, in aceasi ordine.
  Intrucat de fenomenul religios sper ca sunteti constienta ca nu o sa
 scapati :))), singura alegere corecta este intre 75% si 5% !!!
  Orice altceva ati spune in aceasta situatie concreta este PROPAGANDA
 antireligioasa.

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com




  - Original Message -
 *From:* Codruta N sustr...@gmail.com
  *To:* protest-ro@yahoogroups.com
  *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM
 *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema de ce
 ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici? -
 de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e mai buna decat
 cealalta?


  DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand amorul trupesc
 este considerat un pacat?


  Cat despre cazuri de abuz de copii, adapostirea si protejarea
 poponarilor samd. - n-am inteles: unde este diferenta intre unii si
 ceilalti?


  Codruta


  From: dan G

 [...]
 De ce papistasii  astia sarbatoresc Sfintele Paste la o data stabilita
 diferita de ortodocsi?.
 De ce papistasii astia perversi obliga preotii sa fie necasatoriti cand
 sunt gata de contactul cu credinciosii din parohie?
 De ce papistasii astia perversi, au atatea cazuri de abuz de copii, de
 adapostirea si protejarea poponarilor, si de musamalizarea abuzurilor?
 Este asta parte din dogma ereticilor astia?  Este parte din consiliul de la
 vatican? Despre asta este vorba?
 Dan G

  ___
  www.ursuletiisuparati.ro
 Asociatia ARIN, Braila 810271
 Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
 Tel. 0758.071656







 



Re: [protest-ro] PENTRU HRISTOS CONTEAZA CE CREZI SI IN CINE CREZI!

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
Voiam sa fac o gluma de prost gust cum ca imi aduci aminte de cand eram mic
si convins ca daca-mi laud religia ceilalti o sa se converteasca instant si
ca-mi aduci aminte si de cum imi laudam penisul fetelor de pe Internet
pana-mi luam ignore, pentru ca aveam iluzia ca mai mare ca a mea n-o are
nimeni :) Dar e de prost gust, cum ziceam :)

2011/2/14 vulcan vali valivul...@yahoo.com

 IN EVANGHELIA DE LA SF APOSTOL SI EVANGHELIS MARCU CAP.16, VERSETUL16 STA
 SCRIS ' MERGETI IN TOATA LUMEA SI PROPOVADUITI EVANGHELIA LA TOATA FAPTURA,
 CEL CE VA CREDE SI SE VA BOTEZA SE VA MANTUI IAR CEL CE NU VA CREDE SE VA
 OSANDI'
 Nu spune de fapte bune, din credinta dreapta in Iisus Hrostos(Ortodoxia)
 vine mantuirea! Sfantul Iustin Popovici face diferenta intre FAPTELE BUNE SI
 SFINTELE FAPTE BUNE, adica faptele bune izvorate din credinta dreapta!
 INDIFERENTA SI URA FATA DE ORICINE ESTE MARE PACAT, IUBESTE OMUL, DAR URASTE
 EREZIA, URASTE PACATUL! DUMNEZEU A SADIT IN OM SI DRAGOSTTEA SI URA, CA SA
 IUBIM PE HRISTOS SI PE OAMENI SI SA URAM PACATUL SI EREZIA. CUNOASTE-TI
 EXEMPLUL LUI VALERIU GAFENCU, CARE A DAT MEDICAMENTELE LUI CU CARE SE
 MENTINEA IN VIATA IN TEMNITA RECE DE TUBERCULOSI, ERETICULUI WUMBRAND, SI-A
 DAT VIATA PENTRU EL, DESI NU ERA ORTODOX, NICI CATOLIC SI NEOPROTESTANT
 IUDEU! SFANTII SUNT MODELE DE URMAT! SI-A DAT SFANTUL VALERIU VIATA PENTRU
 WUMBRAND SI I-A SPUS CA TARE MULT SI-AR DORI SA DEVINA WUMBRAND ORTODOX, SA
 TRAIASCA SI SA MARTURISEASCA DREAPTA CREDINTA! (INTOARCEREA LA HRISTOS DE
 IOAN IANOLIDE)
 TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE CREDINTA
 LUI, DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CREDINTA, SA LE SPUNEM CA GRESESC!





 

 Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups
 Links






Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
Hahaha! Suna foarte interesant! Plecat de atata vreme, astea sunt 
aspecte de care nu am habar.
Cu toate astea astea nu par crime serioase comparate cu abuzurile 
catolicilor.. Nu prea este ca a casunat cuiva pe catolici, este mai 
degraba este ca s-a umplut paharul.
Amuzant ca grupul asta se arata din ce in ce mai anti ortodox, nu prea 
inteleg de ce. Trebuie sa mentionez ca l-am citit pe Damian Stanoiu, 
deci stiu ca au si ortodocsii au slabiciunile lor.
Da, cred ca am auzit de cazul cu popa ala de pe undeva din Moldova parca 
care a exorcizat o fata de vreo 16 ani pana ce fata a murit.
Cate cazuri de astea sunt acum in Romania in fiecare luna? Sunt mai 
multe de vreo zece mii ?

Dan G
On 2/14/2011 7:21 PM, Uplink wrote:


In RO in loc de popi pedofili ai de-altele: preotii ortodocsi fura din 
biserica, dau jos ferestrele din lemn care au fost puse acolo cu 
secole in urma si pun termopane in loc... spovedesc femeile doar cu 
patrafirul pe ei (in pielea goala adica)... si-o iau la buci la 
seminar... si dup-aia zic ca nu e bine :P Te exorcizeaza pana mori, 
legat de maini si de picioare... chestii dintr-astea ortodoxe pe care 
catolicii nu le fac (sau nu am auzit). Vorba aia cu fa ce zice popa 
nu ce face el doar de unde vine? Normal ca n-o sa vezi preotii 
religiilor minoritare la fel de des pe ecran cat ii vezi pe cei ai 
religiilor majoritare. Si normal c-o sa faca tambalau cand dau peste 
unul de la o religie unde nu se practica sporturile astea romanesti. 
Cate se intampla in bisericile romanesti si NU se raporteaza? Ca pana 
la urma catolicii sunt acu' in prim plan pentru ca a decis lumea sa-i 
toarne. In RO inca le e teama, ca daca-i spurca popa... sau nu mai 
vrea popa sa le ingroape mortii... Ca daca ar fi sa-i toarne pe 
preotii din RO... catolicii ar fi copii mici (si deci atractivi 
colegilor de breasla :P). Dar care-i faza? Ca dup-aia se spovedesc, 
isi iau mataniile si gata... in rai cu ei. Ca asta e secretul: sa 
crezi in Iisus si sa-i marturisesti tot lui Dumnezeu, nu? Si Dumnezeu 
iarta tot, daca-i spui, si te ia in rai. Asa e? Ca alt motiv pentru 
spovedanie pe patul de moarte nu vad. De fapt vad: sa mai mananca si 
gura popei ceva: un Mercedes, o vila, Doamne ajuta :)



2011/2/15 dan G d...@ghiocel.com mailto:d...@ghiocel.com



Tu nu intelegi ca arhitecturasii o au cam prost cu matematica?
Numerele astea nu vin din nimic, de nicaieri, arhitecturica le-a
folosit pentru a crea o impresie de MULTI (75%) cum sunt
papistasii, si  putini (5%) cum sunt ortodocsii.
Discutia era despre popi si abuzurile lor deci procentajele se
refera la ei. In Romania sunt putini popi papistasi, de aceea
probabil nu se aude si nu se stie de cazurile de pedofilie.
Plus ca probabil le este frica si rusine si probabil papistasii
cam stau in banca lor.
Dan G

On 2/14/2011 6:07 PM, Uplink wrote:


Citation needed. Da si tu o sursa pentru procentele alea de 75%
si 5%. 75% din ce? Din clerici? Din populatie? Din amintiri?

2011/2/14 Arhitectura d...@dsclex.ro mailto:d...@dsclex.ro



Al !
Doamna Nedelcu,
Cursurile de socialism stiintific s-au terminat in 1989 !!!
Daca nu sunteti in stare sa discutati fara revarsari de
hormoni, cea mai corecta chestie este sa ne dati pe toti
afara de pe grup si sa dialogati singura !
In ceea ce priveste CULTURA domniei voastre in domeniul
religios, sunteti asa cum ne-ati aratat de peste 10 ani, in
permanenta stare de REPETENTIE !
Amorul trupesc IN AFARA CASATORIEI este un pacat, din
punctul de vedere al Bisericii.
Amorul trupesc INPOTRIVA NATURII este un pacat, din punctul
de vedere al Bisericii.
In privinta prelatilor poponari si a abuzurilor
acestora contra minorilor, diferenta intre catolici si
ortodocsi este de PROCENTAJ !
De la 75% la 5%, in aceasi ordine.
Intrucat de fenomenul religios sper ca sunteti constienta
ca nu o sa scapati :))), singura alegere corecta este intre
75% si 5% !!!
Orice altceva ati spune in aceasta situatie
concreta este PROPAGANDA   antireligioasa.
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro http://www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Codruta N mailto:sustr...@gmail.com
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei
in Romania?

Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune
problema de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data
stabilita diferit de catolici? - de UNDE ar trebui sa
stiu eu ca una e mai buna decat cealalta?
DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand
  

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
e fapt, esti catolic? Ca este suspect ce ofuscat esti si ce vocal esti 
sa ii protejezi de criticile ortodoxe?
Da, poate foloseste termeni mai tari si expresivi, care este problema? 
De ce te deranjeaza asa de tare ca critica adunatura asta de escroci 
poponari si pedofili in frunte cu sarlatanu' ala de pspa (nazist dupa 
cum spun unii)??

Dan G
On 2/14/2011 12:10 AM, Gushterul LAIR wrote:

(acest mesaj este pentru cei care au vazut conferinta in cauza)

Hai sa o zicem pe scurt: domnul teolog a avut de vanzare o carte 
scrisa de el. Asta pentru cei care nu au vazut si restul conferintei. 
Cum este cel mai simplu sa atragi: debitezi aberatii ce par 
interesante si care prind la publicul amator de senzational si 
degustator de flame-uri.


Da, sunt videoclipuri extraordinare... daca le pui la capitolul tampenii.
Ce interesant sa ne spuna cum omoara lumea intre 10-12 copii pe an 
folosind metode contraceptive. Cu toate ca a facut medicina, cel putin 
asa spune el, stau si ma gandesc cum naiba avorteaza o femeie cand se 
foloseste un prezervativ Sau cum avorteaza folosind pilule 
contraceptive care blocheaza ovulatia. Sau ca medicina se refera la 
tratament cand este vorba de contraceptie. De parca acum toata stiinta 
trebuie sa isi alinieze termenii cu toate religiile.


Apoi se refera la Biserica Catolica ca fiind o adunatura papistasa si 
nu Biserica. Atat papistas cat si adunatura sunt exagerari. Pentru 
ca ei sunt totusi o Biserica _crestina_ prin credinta in 
Hristos/Cristos (asta fiind definitia crestinismului si nu cine este 
seful cum se insinueaza), apoi sunt o Biserica valida pentru ca la fel 
termenul se refera la orice grup de persoane impartind aceeasi 
credinta. Ok daca tu vrei sa ii chemi papistasi doar pentru ca au ca 
sef un papa, asa pot sa zica si ei ca Biserica Ortodoxa este 
patriarhoatza. Dar nu le poti scoate stampila crestina. Nu scrie 
nicaieri ca Papa este deasupra lui Mesia cand este vorba de ierarhie 
in Biserica Catolica. Este doar o dezinformare a celor ce vor 
adancirea ecumenica.


Mai avem o tentativa de amestec al geologiei cu zoologia, si ca vezi 
doamne termenii gen paleozoic sunt incorecti. Este destul de logic ca 
fosilele s-au datat cu carbon etc, cum vad ca dupa cateva minute chiar 
spune si dansul, dar probabil cei din manual au uitat sa specifice 
acest lucru si pe dansul nu l-a ajutat logica.


Nu ma gandeam insa ca un manual de scoala devine litera de lege si 
trebuie disecat reprezentand societatea. Mai ales luat cuvant cu 
cuvant, ca pe Biblie. Cred ca autorul manualului nici prin cap nu i-a 
trecut vre-odata ce analiza 
semantica/exegetica/lingvistica/gramaticala/etcriala o sa aiba parte...


Si mai avem celebrele ineptii cu Conciliul de la Vatican 1. Care cica 
sunt citate. Probabil dansul a gasit Conciliul in cauza pe vre-un 
alt Wordpress de prin Grecia tradus dupa un butoi cu vin de 
impartasanie, pentru ca in cel de la Vatican nu scrie nicaieri 
prostiile pe care le debiteaza.


Gushterul


*From:* dan G d...@ghiocel.com
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Mon, February 14, 2011 5:04:28 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?



M-am uitat la videouri! Destul de bune si de coerente.
Inteleg ca biserica ortodoxa romaneasca dintr-o politete rau 
inteleasa, incearca sa se poarte cu manusi cu acesti dusmani ai 
crestinismului.

Dan G
On 2/13/2011 12:50 PM, vulcan vali wrote:
*HRISTOS SPUNE IN EVANGHELIE: « CINE SPUNE CA NU ARE PACAT MINCINOS 
ESTE » PAPA SE DECLARA “INFAILIBIL”. PE CINE SA CREDEM PE HRISTOS SAU 
PE PAPA?* [ILIE] 11/02/2011 23:37
NU SUNTEM DE ACORD SA SFIDEZE BISERICA ORTODOXA CEL CE SE NUMESTE PE 
SINE LOCTIITOR AL LUI HRISTOS, SI FARA DE PACAT,CARE A OMORAT ATATIA 
OAMENI CU INCHIZITIA, PE NUME PAPA HRISTOS SPUNE IN EVANGHELIE: ' 
CINE SPUNE CA NU... NU SUNTEM DE ACORD SA SFIDEZE BISERICA ORTODOXA 
CEL CE SE NUMESTE PE SINE LOCTIITOR AL LUI HRISTOS, SI FARA DE 
PACAT,CARE A OMORAT ATATIA OAMENI CU INCHIZITIA, PE NUME PAPA HRISTOS 
SPUNE IN EVANGHELIE: ' CINE SPUNE CA NU ARE PACAT MINCINOS ESTE'


--- On *Sun, 2/13/11, Uplink /advan...@gmx.net/* wrote:


From: Uplink advan...@gmx.net
Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM

N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa
nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici),
dar... citind despre schisma est-vest, parca am citit ca fiecare
i-a excomunicat pe ailalti. Catolicii i-au excomunicat pe
ortodocsi in masa, iar ortodocsii au facut la fel cu catolicii.
Cu alte cuvinte, alege oricare din astea doua biserici si ei sunt
aia adevarati si ceilalti sunt ereticii. Acu' nu stiu care au
facut asta primii. Daca ordinea excomunicarilor poate fi
stabilita, aia care au facut asta primii sunt adevaratii si
unicii