  From: Gushterul LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, February 14, 2011 2:24 AM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

  Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere.
  Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii.

  Cu toate ca o sa vezi mereu ca daca un lucru este facut ca placere, este
pacat automat, in functie de preot si context, incat nu o sa mai stii cand
trebuie sa fii mandru sau sa te bucuri sau sa spui cuiva ca ai reusit un lucru
sau sa iti dai cu parerea despre un lucru sau altul etc...

  In general se aplica acel common sense, in care tu esti un pacatos oricum si
preotul trebuie sa isi impuna suprematia vezi doamne el avand cheia iertarii
pacatelor. Vezi tu, eu sunt urmasul Romei, daca isi blochez pacatele aici te-ai
dus pe copca in after life. Sa imi zica si mie atunci cineva care este
diferenta intre infailibilitatea prost inteleasa a popei si ortodocsi... Oare
nu ambele religii se considera cu putere divina si singura sansa de iertare a
pacatelor fara de care esti pedepsit vesnic?

  Gushterul