De ce te iei da iel, bah arhitecturica? Mi-a placut faza cu "amorul trupesc" care este pacat.
Imi aduce aminte de vremurile comuniste!
Dan G

On 2/14/2011 7:55 AM, Arhitectura wrote:

Gustere,
Zau ca este pacat sa ramai la "Biblia Hazlie".
Sunt o gramada de carti "impartiale" unde o sa gasesti explicatii concrete si la obiect, astfel incat sa depasesti stadiul de rationamente logice personale.
Zau ca nu merita sa descoperi roata in fiecare zi si in toate domeniile.
Iar cand nu stapanesti si "termenii de specialitate", incepi sa insiri aberatii ca mai jos cu "puterea divina" a Bisericilor.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Gushterul LAIR <mailto:gusht...@yahoo.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, February 14, 2011 2:24 AM
    *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

    Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere.
    Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii.

    Cu toate ca o sa vezi mereu ca daca un lucru este facut ca
    placere, este pacat automat, in functie de preot si context, incat
    nu o sa mai stii cand trebuie sa fii mandru sau sa te bucuri sau
    sa spui cuiva ca ai reusit un lucru sau sa iti dai cu parerea
    despre un lucru sau altul etc...

    In general se aplica acel common sense, in care tu esti un pacatos
    oricum si preotul trebuie sa isi impuna suprematia vezi doamne el
    avand cheia iertarii pacatelor. Vezi tu, eu sunt urmasul Romei,
    daca isi blochez pacatele aici te-ai dus pe copca in after life.
    Sa imi zica si mie atunci cineva care este diferenta intre
    infailibilitatea prost inteleasa a popei si ortodocsi... Oare nu
    ambele religii se considera cu putere divina si singura sansa de
    iertare a pacatelor fara de care esti pedepsit vesnic?

    Gushterul