[rlug] Re: qmail cleaner

2003-07-17 Fir de Conversatie Vitalie Cherpec
Exista program ce sterge mailurile din queue pe baza de pattern? Sau ma apuc sa fac unul?:) http://www.linuxmagic.com/opensource/qmail/qmail-remove/ Vitalie

[rlug] ifconfig iproute2 (was: Re: configurare manuala retea)

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Thursday 17 July 2003 07:21, Alin Nastac wrote: Da. Scripturile de configurat reteaua s-au nascut cu mult inaintea iproute2, drept urmare nu aveau cum sa-l foloseasca. Cum in general aceste scripturi nu au nevoie de cine stie ce facilitate prezenta doar in iproute2, se merge pe principiul

[rlug] Re: [rlug]Re:sendmail+rav

2003-07-17 Fir de Conversatie cristi
Am facut cum scria acolo, am repornit ravmd, dar tot nu merge. Am restartat si serverul, dar nimic. On Mi, 2003-07-16 at 16:04, [EMAIL PROTECTED] wrote: am instalat rav antivirus pt sendmail Incerc sa fac urm lucru dar nu imi reuseste: doresc ca in fiecare mail care este verificat sa se

[rlug] mandrake si coreutils

2003-07-17 Fir de Conversatie Mihai M
Am patit o chiestie ciudata cu un mandrake 9.1, cam uitasem de ea, dar mi-am adus aminte de la o chiestie dintr-un email al lui Claudiu Cismaru. Deci: am instalat mandrake 9.1 pe curat, si m-am infipt in prima instalare din surse, pe motiv ca nu gaseste `/usr/bin/install`. Aflu

[rlug] Re: citire SNMP paralel/asincrona

2003-07-17 Fir de Conversatie Valentin Cozma
Sint GPL/OSS? Poate mai sint si altii interesati!:) subscriu :)

[rlug] Re: mandrake si coreutils

2003-07-17 Fir de Conversatie Mircea Ciocan
!!! _B_U_L_L_S_H_I_T_ !!! [EMAIL PROTECTED] root]# urpmf /usr/bin/install coreutils:/usr/bin/install [EMAIL PROTECTED] root]# rpm -q coreutils coreutils-4.5.7-1mdk [EMAIL PROTECTED] root]# cat /etc/mandrake-release Mandrake Linux release 9.1 (Bamboo) for i586 Mircea Am gasit

[rlug] configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Jitea
Nu am postat de multe ori, dar dupa ceea ce mi s-a raspuns mie si dupa ceea ce sa raspuns altora in alte dati am ajuns la o concluzie ca cel mai bun loc unde sa pui intrebarea este Google , si chiar daca nu iti va da raspunsul din prima trebe sa perseverezi vorba unuia de aci NU VA IESI FARA

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Lorin
Original Message - From: Claudiu Jitea [EMAIL PROTECTED] To: [EMAIL PROTECTED] Sent: Thursday, July 17, 2003 10:12 AM Subject: [rlug] configurare manuala retea Nu am postat de multe ori, dar dupa ceea ce mi s-a raspuns mie si dupa ceea ce sa raspuns altora in alte dati am ajuns

[rlug] Re: Utilitare de inscriptionat CD-uri in LINUX

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
Din ce-am citit, imi trebuie: cdrecord, cdrdao, mkisofs, cdda2wav, SI, KOnCD sau xcdroast, unul din ultimele doua pentru interfata. Intrebarea mea este: se gaseste unul din ultumele doua pe distributia afaik toate programele de scris cduri sub linux apeleaza intr-un fel sau altul mkisofs

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
flame sau asa cevain slackware nu e inclus default/miel macar apare in directorul de extra culmea e ca am patit o faza de tot kkt-ul pe care nici in ziua de azi nu am inteles-o pe un server ruta default pusa cu iproute nu voia deloc sa mearga, si aceeasi ruta, cu parametri identici (ma rog

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
E un motiv special pe care ar trebui folosita? atata timp cat cu ifconfig poti face ce ai nevoie si ifconfig e un tool batranesc si bine ifconfig eth0 192.168.0.1 netmask 255.255.255.0 broadcast 192.168.0.255 vs. ip a a 192.168.0.1/24 brd + dev eth0 (redusa aproape la jumate, nu mai stau sa

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Lorin
- Original Message - From: Alex 'CAVE' Cernat [EMAIL PROTECTED] To: [EMAIL PROTECTED] Sent: Thursday, July 17, 2003 9:27 AM Subject: [rlug] Re: configurare manuala retea flame sau asa cevain slackware nu e inclus default/miel macar apare in directorul de extra culmea e ca am patit

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
Si vreau sa imi cer scuze pentru felul in care am pus prima data intrebarea recunosc am pus-o aiurea, si ce mi se pare interesant este ca unii chiar daca nu au raspuns (cine stie poate ca nici ei nu stiau si asteptau sa puna cineva aceasta intrebare sa nu zica lumea ca nu sunt admini

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
iproute2 e fain pe doua chestii: 1. tunele 2. aduce cu cu sintaxa pe IOS Chestia care ma enerveaza cel mai mult este output-ul cand bagi un ip ro care nici nu se compara ca lizibilitate cu route -n Sau nu poti pune route cu gateway ca hostnames pe care sa le citeasca din hosts sau din DNS

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Dragos Manac
On Thu, 2003-07-17 at 09:32, Alex 'CAVE' Cernat wrote: E un motiv special pe care ar trebui folosita? atata timp cat cu ifconfig poti face ce ai nevoie si ifconfig e un tool batranesc si bine ifconfig eth0 192.168.0.1 netmask 255.255.255.0 broadcast 192.168.0.255 vs. ip a a

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
/24 brd + ce inseamna? /24 insemana netmask 255.255.255.0 (netmask scris in format CIDR). brd + inseamna ca-i spui lu' ip: broadcast calculeaza_l_tu. -- Claudiu Cismaru GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Dragos Manac
On Thu, 2003-07-17 at 11:31, Claudiu Cismaru wrote: /24 brd + ce inseamna? /24 insemana netmask 255.255.255.0 (netmask scris in format CIDR). brd + inseamna ca-i spui lu' ip: broadcast calculeaza_l_tu. ifconfig eth0:0 192.168.0.56 fconfig eth0:0 eth0:0Link encap:Ethernet HWaddr

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Radoveneanu
putea sa fie foarte simplu ifconfig eth0 192.168.0.1 netmasku si subnetul le punea automat cat despre fisierele de la slack /etc/rc.d/rc.inet1 este un script foarte simplu si la obiect despre placile tale de retea cat si despre gateway si _atat_ foarte usor de configurat de altfel -- save the

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
Exact, scrii totul in rc.local si merge de rupe, am mai vazut asta la fanii slackware/LFS si alte distributii evoluate. Iti spun eu, nu e o abordare buna pe termen lung. Incearca tu sa preiei o masina serioasa configurata de un slackware cowboy sa vezi capete in pereti ce dai. Mai incearca pe

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Thursday 17 July 2003 11:30, Dragos Manac wrote: On Thu, 2003-07-17 at 11:31, Claudiu Cismaru wrote: /24 brd + ce inseamna? /24 insemana netmask 255.255.255.0 (netmask scris in format CIDR). brd + inseamna ca-i spui lu' ip: broadcast calculeaza_l_tu. ifconfig eth0:0 192.168.0.56

[rlug] ezmlm

2003-07-17 Fir de Conversatie kale
cum pot sa adaug la fiecare post o linie de genul buna, [EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED] fiind adresa de mail la care este trimis postul. folosesc qvcs si ezmlm. lista este functionabila. ceva asemanator am incercat cu ~/lista/text/trailer (cica la sfarsitul postului dar nu vrea) si nici cu

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Dragos Manac
On Thu, 2003-07-17 at 11:38, Claudiu Cismaru wrote: Exact, scrii totul in rc.local si merge de rupe, am mai vazut asta la fanii slackware/LFS si alte distributii evoluate. Iti spun eu, nu e o abordare buna pe termen lung. Incearca tu sa preiei o masina serioasa configurata de un slackware

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
maya:/etc/rc.d$ ls rc.0@ rc.M*rc.hotplug rc.iptables* rc.pgsql* rc.sshd* rc.4* rc.S*rc.httpd* rc.local* rc.samba rc.syslog* rc.6* rc.bsdacct* rc.inet1* rc.modules* rc.sendmail* rc.sysvinit* rc.K* rc.gpm rc.inet2* rc.mysql*

[rlug] cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Cristian Grigoriu
Am un Apache + SSL + CA + certificate client. Exista vreo modalitate de a citi cimpurile certificatului clientului? As vrea sa identific clientul. Grig

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Adrian Pirciu
On Thu, 2003-07-17 at 11:38, Claudiu Cismaru wrote: Exact, scrii totul in rc.local si merge de rupe, am mai vazut asta la fanii slackware/LFS si alte distributii evoluate. Iti spun eu, nu e o abordare buna pe termen lung. Incearca tu sa preiei o masina serioasa configurata de un

[rlug] Re: cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Ionut Spirlea
openssl verify certificat.crt On Thu, 17 Jul 2003 17:55:04 +0300 Cristian Grigoriu [EMAIL PROTECTED] wrote: Am un Apache + SSL + CA + certificate client. Exista vreo modalitate de a citi cimpurile certificatului clientului? As vrea sa identific clientul. Grig -- Ionut Spirlea,

[rlug] Re: cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
Am un Apache + SSL + CA + certificate client. Exista vreo modalitate de a citi cimpurile certificatului clientului? As vrea sa identific clientul. daca e deja instalat apasu cu certificatele de rigoare, incearca sa te conectezi pe 443 si ori cand urla, ori cand deja a acceptat certificatul da

[rlug] Re: cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Cristian Grigoriu
Ionut Spirlea wrote: openssl verify certificat.crt Clientul se conecteaza cu un browser la Apache-ul meu. mod_ssl este in charge, el trebuie sa stie maruntaiele conexiunii securizate. certificat.crt este undeva la client si n-am cum sa-l verific. Am un Apache + SSL + CA + certificate

[rlug] Re: cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Ionut Spirlea
On Thu, 17 Jul 2003 11:06:10 +0300 Alex 'CAVE' Cernat [EMAIL PROTECTED] wrote: Am un Apache + SSL + CA + certificate client. Exista vreo modalitate de a citi cimpurile certificatului clientului? As vrea sa identific clientul. ai variabilele astea.

[rlug] Re: cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Cristian Grigoriu
Ionut Spirlea wrote: Am un Apache + SSL + CA + certificate client. Exista vreo modalitate de a citi cimpurile certificatului clientului? As vrea sa identific clientul. ai variabilele astea. http://www.modssl.org/docs/2.8/ssl_reference.html#ToC25 poti face cu CustomLog sa le arunci in

[rlug] TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Gabriel Cernat
La o comunicatie de layer transport- TCP, cum stie receiver-ul cat sa astepte inainte sa transmita un ACK ? ( Completare, ca suna iurea intrebarea- Cand i se umple bufferul?- dar poate sender-ul nu mai bytes de transmis! Cand expira niste countere?) Gabi

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Adrian Pirciu
pe scurt, capetele negociaza un window size (acest window fiind numarul de bytes pe care ii astepta unu' inainte sa trimita un ack). Acest window size este negociabil si dinamic. Tehnica se numeste 'sliding window'. La o comunicatie de layer transport- TCP, cum stie receiver-ul cat sa

[rlug] SENDMAIL care ma dispera [verrry newbie]

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Petria
Salut, Avind un RH9 instalat, am practicat tot ce s-a zis la http://www.linuxjournal.com/article.php?sid=5507 pentru a face serverul de mail sa mearga. Totusi, cind incerc sa ma conectez cu un telnet chior pe server pe 110, imi raspunde, accepta userul (root), ii dau parola si imi zice bad logon.

[rlug] Re: SENDMAIL care ma dispera [verrry newbie]

2003-07-17 Fir de Conversatie Gabriel GANEA
Poate ca nu vrea cu root, incearca si tu cu un user obisnuit. Gabi G. -- On Thu, 17 Jul 2003, Radu Petria wrote: ... cind incerc sa ma conectez cu un telnet chior pe server pe 110, imi raspunde, accepta userul (root), ii dau parola si imi zice bad logon. ...

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Gabriel Cernat
- Original Message - From: Adrian Pirciu [EMAIL PROTECTED] To: [EMAIL PROTECTED] Sent: Thursday, July 17, 2003 12:56 PM Subject: [rlug] Re: TCP(Linux offtopic) pe scurt, capetele negociaza un window size (acest window fiind numarul de bytes pe care ii astepta unu' inainte sa trimita

[rlug] Re: SENDMAIL care ma dispera [verrry newbie]

2003-07-17 Fir de Conversatie Dan Nae
In primul rand, portu 110 nu are legatura cu sendmailul (e pop3) In al doilea rand, din motive de securitate (parola se transmite in clar), nu e recomandat sa face chestia aia. Incearca cu alt user. Ca sa iti raspund totusi la intrebare, banuiesc ca pop3(sau ma rog, pamu) se uita in

[rlug] Re: SENDMAIL care ma dispera [verrry newbie]

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Petria
Da, noroc ca sunt doar la etaju 2, asa ca nu patesc mai nimic dc sar pe geam. Sunt stupid, de juma de ora ma chinui. Root nu merge, cu alt user e ok. Stiu ca sendmailu nu are treaba cu pop3, am pus imapu si am bagat modificarile d erigoare in ipop3 Tx a lot R - Original Message -

[rlug] Re: configurare manuala retea

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
Una peste alta RedHat iti da easiness-of-use (cu pretul a ceva timp pierdut la bootare in plus - uneori neimportant.. la un server f puternic) iar Slackware iti da simplitate si .. 'know-how'. Ca idee, pe acelasi k6/2, acum cativa ani, redhat boota cu 1 minut mai tarziu decat slack, la

[rlug] Re: SENDMAIL care ma dispera [verrry newbie]

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Petria
Si totusi nu merge. Are cineva docs sau link catre docs care explica detaliat cum sa faci serveru de mail sa mearga? Please cu ele pe personala. Ideea e ca serveru e linux, dar clientii vor fi pe masini din retea cu OE pe ele, trebe sa trimita si sa primeasca. Tx, Radu - Original Message

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
La o comunicatie de layer transport- TCP, cum stie receiver-ul cat sa astepte inainte sa transmita un ACK ? stai un pic, un ack nu se trimite imediat ce s-a primit pachetul respectiv ? parca partea de window functiona numai la retransmiterea pacheteleor pentru care nu s-a receptionat

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Adrian Pirciu
nooo. dude.. windowu precizeaza cate pachete sa astepte unu pana trimite ack. oricand, nu doar atunci. plus ca la TCP e in byti din cate stiu. Si e super sa ai un window de 16k sa zicem, si sa fie un ack doar din 16 in 16 k, decat sa ai windowu de 2k, you do the math... din pacate, inca

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Gabriel Cernat
- Original Message - From: Adrian Pirciu [EMAIL PROTECTED] To: [EMAIL PROTECTED] Sent: Thursday, July 17, 2003 1:25 PM Subject: [rlug] Re: TCP(Linux offtopic) nooo. dude.. windowu precizeaza cate pachete sa astepte unu pana trimite ack. oricand, nu doar atunci. plus ca la TCP e in

[rlug] Re: cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Petru Paler
On Thursday 17 July 2003 11:06, Alex 'CAVE' Cernat wrote: daca e deja instalat apasu cu certificatele de rigoare, incearca sa te conectezi pe 443 si ori cand urla, ori cand deja a acceptat certificatul Intrebarea era despre (autentificare cu) certificate client-side, nu server-side :) Petru

[rlug] formail, procmail si Reply-To

2003-07-17 Fir de Conversatie Silviu Cojocaru
Sunt abonat la cateva liste care nu pun implicit in header Reply-To: adresa lista. Asa ca vreau eu sa pun acel camp in header-ul fiecarui mesaj primit de la acele liste. Pentru una din liste am o regula care arata asa: :0: * ^X-BeenThere: [EMAIL PROTECTED] IN-S-Python Eu m-am gandit sa o

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
Nici asa. windowu precizeaza citi bytes (cel putin la TCP) (dupa unii packeti)poate sa transmita sender . Problema mea este ca poate bufferul nu se umple si atunci cand se transmite ACK? hai ca am ramas toti in ceatza; are careva un tannenbaum la indemana ? Alex

[rlug] Re: cum afli cui ii apartine certificatul?

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
On Thursday 17 July 2003 11:06, Alex 'CAVE' Cernat wrote: daca e deja instalat apasu cu certificatele de rigoare, incearca sa te conectezi pe 443 si ori cand urla, ori cand deja a acceptat certificatul Intrebarea era despre (autentificare cu) certificate client-side, nu server-side :)

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
hai ca am ramas toti in ceatza; are careva un tannenbaum la indemana ? RFCs ce are ? -- Claudiu Cismaru GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Alin Nastac
window-ul nu precizeaza decit cit are voie senderul sa transmita fata de ultimul ack primit de la receiver. pachetele ack functioneaza dupa cum urmeaza: - daca s-a pierdut un pachet intermediar atunci nu trimite ack ci doar completeaza window-ul cu noul pachet receptionat - daca exista

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Gabriel Cernat
- Original Message - From: Alin Nastac [EMAIL PROTECTED] To: [EMAIL PROTECTED] Sent: Thursday, July 17, 2003 2:44 PM Subject: [rlug] Re: TCP(Linux offtopic) window-ul nu precizeaza decit cit are voie senderul sa transmita fata de ultimul ack primit de la receiver. pachetele ack

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Thursday 17 July 2003 13:02, Alex 'CAVE' Cernat wrote: Nici asa. windowu precizeaza citi bytes (cel putin la TCP) (dupa unii packeti)poate sa transmita sender . Problema mea este ca poate bufferul nu se umple si atunci cand se transmite ACK? hai ca am ramas toti in ceatza; are careva

[rlug] [Super newbie] O problema de firewall

2003-07-17 Fir de Conversatie Stelian Iancu
Salutare! Am si eu o problema mica cu un firewall. Configuratia retelei e urmatoarea: - 10.0.0.126 - serverul web - 10.0.0.120 - proxy (squid) Din 10.0.0.0 doar anumite ip-uri trebuie sa poata iesi pe internet, in schimb toti trebuie sa poata vedea 10.0.0.126. Intrebarea e cum fac chestia asta

[rlug] USB writer?

2003-07-17 Fir de Conversatie Liviu Petcu
Heeelp!!! Nu reusesc sa fac un writer pe USB sa scrie cu Mandrake-ul meu 9.1... nu stiu ce ar trebui sa mai fac ... cdrecod -scanbus se blocheaza. Orice sugestie este binevenita! Multumesc. Liviu [EMAIL PROTECTED] lpetcu]# dmesg ... usb.c: registered new driver usbdevfs usb.c: registered new

[rlug] Re: [Super newbie] O problema de firewall

2003-07-17 Fir de Conversatie lonely wolf
Stelian Iancu wrote: Salutare! Am si eu o problema mica cu un firewall. Configuratia retelei e urmatoarea: - 10.0.0.126 - serverul web - 10.0.0.120 - proxy (squid) Din 10.0.0.0 doar anumite ip-uri trebuie sa poata iesi pe internet, in schimb toti trebuie sa poata vedea 10.0.0.126. Intrebarea e

[rlug] reboot automat dupa kernel panic

2003-07-17 Fir de Conversatie Dan Andrei Nestor
Salutare! Stie cineva cum se poate evita $subj? 10x, dan

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Alin Nastac
Gabriel Cernat wrote: - Original Message - From: Alin Nastac [EMAIL PROTECTED] To: [EMAIL PROTECTED] Sent: Thursday, July 17, 2003 2:44 PM Subject: [rlug] Re: TCP(Linux offtopic) window-ul nu precizeaza decit cit are voie senderul sa transmita fata de ultimul ack primit de la

[rlug] ip traffic

2003-07-17 Fir de Conversatie Darku Angel
imi trebuie o metoda sa retrieve prin snmp traficul per ip... nu per interfata... vreo idee, un utilitar capabil de asa ceva ?

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Adrian Pirciu
Din pacate nu ne lamureste CCNA... nu e facut pentru ceva mai avansat decat conceptele de baza... si pe net m-am saturat pe moment de google-uit si nici nu am timp. numai chestii banale. In tanenbaum nu se trateaza cazul asta ci altele mai complicate. RFC-ul nu l-am citit. Poate incearca

[rlug] Re: reboot automat dupa kernel panic

2003-07-17 Fir de Conversatie Dragos Manac
On Thu, 2003-07-17 at 15:15, Dan Andrei Nestor wrote: Salutare! Stie cineva cum se poate evita $subj? 10x, dan Salut, Ori eviti cu grija si multa determinare panic-ul in sine ori instalezi un debugger, ex: KDB, si cand a panicat sistemul cade in consola lui, unde poti face o

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Adrian Pirciu
Sper sa pot explica bine ce mi s-a explicat :) (thanks mihvoi) Un receiver trimite ack-uri fara sa-l intereseze de window size. El nu se 'asteapta' la o anumita marime a ferestrei. El efectiv trimite ack-uri cand poate si cum poate. Pe masura ce el trimite ack-uri, sender-ul isi 'misca'

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
Din pacate nu ne lamureste CCNA... nu e facut pentru ceva mai avansat decat conceptele de baza... si pe net m-am saturat pe moment de google-uit si nici nu am timp. numai chestii banale. In tanenbaum nu se trateaza cazul asta ci altele mai complicate. RFC-ul nu l-am citit. Poate incearca

[rlug] Re: [offtopic] Re: Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Thursday 17 July 2003 14:34, Alex 'CAVE' Cernat wrote: RFCs ce are ? daca imi zici care e ... sa stii ca il si citesc Alex ftp://ftp.rfc-editor.org/in-notes/rfc793.txt Era si greu... www.google.com, type: rfc, press search (si te duce unde trebuie si I'm feeling lucky), click pe

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Adrian Pirciu
Daca ai o conexiune rapida, si servere libere, o sa ti se raspunda cu ACK pentru fiecare pachet, oricare ar fi windowul. Din pacate pentru noi, lucrurile, din ce am mai citit eu acu pe net si in tannenbaum, sunt mult mai complexe decat par. Ma refer la fereastra de congestie, calculul

[rlug] Domeniu - NS

2003-07-17 Fir de Conversatie Irimia Suleapa
Salut. Am cumparat un domeniu de la Www.Domreg.Ro. (xyx.com sa zicem). As dori sa stiu ce ar trebui facut pentru a`mi putea face un server NS local (ce anume trebuie modificat la ISP, ce anume ar trebui modificat in pagina de administrare a domeniului http://admin.domreg.ro?). Multumesc

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
Uite mai jos un tcpdump, practic un telnet pe 80, get / si vreo 2 enteruri ( o cerere simpla http). Practic clientul trimite SYN, serverul raspunde cu SYN-ACK si apoi clientul trimite inca un ACK; la fiecare pachet trimis de client serverul trimite ack inapoi. Ce nu inteleg eu: un pachet cu FIN

[rlug] Re: Domeniu - NS

2003-07-17 Fir de Conversatie Tiberiu Ungureanu
On Thu, 2003-07-17 at 16:01, Irimia Suleapa wrote: Salut. Am cumparat un domeniu de la Www.Domreg.Ro. (xyx.com sa zicem). As dori sa stiu ce ar trebui facut pentru a`mi putea face un server NS local (ce anume trebuie modificat la ISP, ce anume ar trebui modificat in pagina de administrare a

[rlug] Re: reboot automat dupa kernel panic

2003-07-17 Fir de Conversatie Ionut Spirlea
salu, echo 0 /proc/sys/kernel/panic in caz ca ai vreun numar 0 pe acolo On Thu, 17 Jul 2003 15:15:22 +0300 Dan Andrei Nestor [EMAIL PROTECTED] wrote: Salutare! Stie cineva cum se poate evita $subj? 10x, dan -- Ionut Spirlea, http://sgi.rdscv.ro/~ionuts/ The number of

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie Adrian Pirciu
mda.. ciudat. Oricum, un pachet cu FIN poate avea si date utile. AFAIK e o optimizare TCP (ce rost are sa transmiti un pachet doar pentru bitul FIN cand il poti atasa altui pachet cu date - la fel si cu alte flaguri). Poti sa verifici dupa numerele de secventa daca tcpdump-ul ti le da in

[rlug] Re: Domeniu - NS

2003-07-17 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Thursday 17 July 2003 16:01, Irimia Suleapa wrote: Salut. Am cumparat un domeniu de la Www.Domreg.Ro. (xyx.com sa zicem). As dori sa stiu ce ar trebui facut pentru a`mi putea face un server NS local (ce anume trebuie modificat la ISP, ce anume ar trebui modificat in pagina de administrare

[rlug] Re: qmail cleaner

2003-07-17 Fir de Conversatie Gushterul
Multumiri tuturor! Gushterul Thursday, July 17, 2003, 7:44:46 AM, you wrote: aar sper sa ajute .. eu asta il folosesc aar http://freshmeat.net/projects/qmhandle/?topic_id=28%2C253 Exista program ce sterge mailurile din queue pe baza de pattern? Sau ma apuc sa fac unul?:) Gushterul

[rlug] Re: ip traffic

2003-07-17 Fir de Conversatie rlug
script perl/snmp ( http://search.cpan.org/search?query=snmpmode=module ) sau bash/snmpwalk You wrote: imi trebuie o metoda sa retrieve prin snmp traficul per ip... nu per interfata... vreo idee, un utilitar capabil de asa ceva ?

[rlug] Re: ip traffic

2003-07-17 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Thu, 17 Jul 2003, Darku Angel wrote: imi trebuie o metoda sa retrieve prin snmp traficul per ip... nu per interfata... vreo idee, un utilitar capabil de asa ceva ? 1. wrap la 72 de coloane; 2. http://freshmeat.net/projects/bbstatus/ -- Any views or opinions presented

[rlug] Re: Domeniu - NS

2003-07-17 Fir de Conversatie Dan Andrei Nestor
Cam asa: iti instalezi/configurezi un server de dns, care sa-ti rezolve domeniul xyx.com si orice.xyx.com ai mai vrea tu pe acolo (gasesti documentatie pe internet despre cum sa faci chestia asta). dupa aia, trebuie sa contactezi rnc (www.rnc.ro) si sa-ti modifice intrarea pentru serverul de

[rlug] Offtopic

2003-07-17 Fir de Conversatie alcor
$subj dar, Stie cineva de unde iau un Solaris 8 pt. Sparc ? Alcor.

[rlug] Re: Solaris

2003-07-17 Fir de Conversatie Costi
Cam pe la 07/17/2003 02:26 PM, alcor scrise: $subj dar, Stie cineva de unde iau un Solaris 8 pt. Sparc ? Spune-i lui Bogdan-Cristian Visinescu [EMAIL PROTECTED] ca vii din partea mea si poate te ajuta. -- Ce nu te omoara, ti-o intareste.

[rlug] Re: citire SNMP paralel/asincrona

2003-07-17 Fir de Conversatie Mihai RUSU
On Thu, 17 Jul 2003, Tarhon-Onu Victor wrote: On Thu, 17 Jul 2003, Mihai RUSU wrote: Interesant, eu preferam o solutie single process. Deocamdata am pus mana pe niste surse care fac cam ce-mi doream (si single process :) ). Sint GPL/OSS? Poate mai sint si altii interesati!:) Nu e

[rlug] BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Bighiu
Am si eu o intrebare pentru Tarhon-Onu Victor in legatura cu BBstatus Exista vreo sansa sa mearga BBstatus cu MySQL si nu cu postgresql ? Cu respect, Radu B. --- WEBcast Media - www.webcast.ro

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Thu, 17 Jul 2003, Radu Bighiu wrote: Exista vreo sansa sa mearga BBstatus cu MySQL si nu cu postgresql ? Cel putin deocamdata nu. Nu voi face mai multe comentarii pentru ca ele pot fi mai mult sau mai putin obiective (sau subiective) iar asta ar da iarasi nastere la un flame

[rlug] Re: citire SNMP paralel/asincrona

2003-07-17 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Thu, 17 Jul 2003, Mihai RUSU wrote: Nu e ceva finit, mai mult ca o biblioteca. Daca ma ajuta o sa le integrez intr-un produs final, GPL. Daca nu o sa fac de la 0 ce vroiam sa fac, tot GPL. Deci either way intr-un timp relativ scurt o sa fie ceva pe piata :) E interesant si ca

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Bighiu
Multumesc oricum, daca pentru tine nu e foarte complicat ar fi bine sa faci si o versiune MySQL, cred ca taberele postgresql vs. mysql sunt aproximativ egale, spre exemplu eu acum renunt la BBstatus numai pt ca nu-mi place postgresql, pur si simplu nu-mi place nu pt ca e mai bun sau mai prost

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Bighiu
Am pus postgresql dar apare urmatoare eroare la dependinte # rpm -ivh bbstatus-2.0-rc16.noarch.rpm Preparing... ### [100%] package bbstatus-2.0-rc16 is already installed # rpm -ivh bbstatus-ipmon-* error: Failed dependencies: bbstatus-server

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Thu, 17 Jul 2003, Radu Bighiu wrote: Nu gasesc nici un pachet bbstatus-server*.rpm inafara de bbstatus-2.0-rc16.noarch.rpm restul cer bbstatus-server rpm -qp --provides /usr/src/redhat/RPMS/noarch/bbstatus-web-2.0-rc16.noarch.rpm bbstatus-server = 2.0 bbstatus-web = 2.0 config(bbstatus-web)

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Thu, 17 Jul 2003, Radu Bighiu wrote: Multumesc oricum, daca pentru tine nu e foarte complicat ar fi bine sa faci si o versiune MySQL, cred ca taberele postgresql vs. E destul de complicat si inca nu am nici o rezolvare. Optim ar fi sa scriu 2 rinduri de query-uri, alta varianta ar

[rlug] My gig port's down, and now it's up again...

2003-07-17 Fir de Conversatie Sorin CONSTANTINESCU
http://korra.rdsnet.ro/~adonay/gigflapping.mp3 -- Sorin CONSTANTINESCU [EMAIL PROTECTED] Linux Registered User #222086

[rlug] Re: My gig port's down, and now it's up again...

2003-07-17 Fir de Conversatie Dan Nae
lol pinging with no reply... :) On Thu, 17 Jul 2003, Sorin CONSTANTINESCU wrote: http://korra.rdsnet.ro/~adonay/gigflapping.mp3 -- - Dan Nae Romanian Education Network Bucharest NOC

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Bighiu
1.Am un sistem RedHat 9 cu iptables-1.2.7a-2 imi cere libipt_mport.so is needed by bbstatus-blockclient-client-2.0-rc16 dar nici urma de libipt_mport.so in /lib/iptables. Am cautat pe net si am gasit libipt_mport.so doar pentru ASPLinux, are cineva sugestii in acest sens? 2.Victor, cred ca ar fi

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Costi
Cam pe la 07/17/2003 06:08 PM, Radu Bighiu scrise: 1.Am un sistem RedHat 9 cu iptables-1.2.7a-2 imi cere libipt_mport.so is needed by bbstatus-blockclient-client-2.0-rc16 dar nici urma de libipt_mport.so in /lib/iptables. Am cautat pe net si am gasit libipt_mport.so doar pentru ASPLinux, are

[rlug] Re: citire SNMP paralel/asincrona

2003-07-17 Fir de Conversatie fox
http://s-tech.elsat.net.pl/braa/ Braa is a tool for making SNMP queries. It is able to query hundreds or thousands of hosts simultaneously, while being completely single-threaded. It does not need any SNMP libraries, as it is equipped with its own SNMP engine. However, it's good to have a

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Thu, 17 Jul 2003, Radu Bighiu wrote: Am cautat pe net si am gasit libipt_mport.so doar pentru ASPLinux, are cineva sugestii in acest sens? Vezi ca ai in howto scris totul, inclusiv de unde sa-ti downloadezi ce-ti lipseste.

[rlug] Re: TCP(Linux offtopic)

2003-07-17 Fir de Conversatie stefmit
Cuvinte cheie pentru google (incerc in ordinea in care se leaga oarecum de intrebarile lui Gabi, precum si de a le citi intr-o anumita ordine, asa incit si cunostintele sa se adune logic): tcp (duh!!!;)) delayed acknowledgment nagle algorithm window size advertisement (aici de de speriat citi

[rlug] Re: My gig port's down, and now it's up again...

2003-07-17 Fir de Conversatie lonely wolf
Sorin CONSTANTINESCU wrote: http://korra.rdsnet.ro/~adonay/gigflapping.mp3 super mishto :) -- Computers are devices for converting data into error messages

[rlug] Re: BBstatus

2003-07-17 Fir de Conversatie lonely wolf
Radu Bighiu wrote: 1.Am un sistem RedHat 9 cu iptables-1.2.7a-2 imi cere libipt_mport.so is needed by bbstatus-blockclient-client-2.0-rc16 dar nici urma de libipt_mport.so in /lib/iptables. Am cautat pe net si am gasit libipt_mport.so doar pentru ASPLinux, are cineva sugestii in acest sens?

[rlug] LKM Trojan installed

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Bighiu
Checking `lkm'... You have19 process hidden for ps command Warning: Possible LKM Trojan installed Am dat rpm -Uvh psutils si aceeasi problema apoi am dat rpm -e psutils si tot imi apare Warningul Aveti vre-o sugestie, unde gresesc? Cum aflu exact unde e LKM Trojan installed? Cu respect,

[rlug] Re: LKM Trojan installed

2003-07-17 Fir de Conversatie Mihai Maties
On Friday 18 July 2003 00:06, Radu Bighiu wrote: Checking `lkm'... You have19 process hidden for ps command Warning: Possible LKM Trojan installed Am dat rpm -Uvh psutils si aceeasi problema apoi am dat rpm -e psutils si tot imi apare Warningul Aveti vre-o sugestie, unde gresesc? Cum

[rlug] Re: LKM Trojan installed

2003-07-17 Fir de Conversatie Mihai Maties
On Friday 18 July 2003 00:16, Mihai Maties wrote: Cum aflu exact unde e LKM Trojan installed? :) Folosesti cumva Gnome/nautilus ? Err, sorry...vorbeam prostii. Mihai

[rlug] Re: LKM Trojan installed

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Bighiu
Nope, n-am X instalat deloc, doar consola M-am mai documentat acum si parerile sunt impartite, cica defapt nu e nimic rau e doar din cauza versiunii de chkrootkit, iar altii recomanda formatarea. Nasol moment pentru mine :) Cu respect, Radu B.

[rlug] modem extern tacut

2003-07-17 Fir de Conversatie Ground Zero
Am un modem extern noname, chip-ul raporteaza Rockwell. Daca il testez cu minicom (ATZ, ATL1M1, ATDTnumar) se aude cind formeaza si cind negociaza, normal. Insa cind ma conectez la Internet nu se aude nimic si in plus am observat ca se taie complet iesirea spre telefon. Cind lucrez cu minicom daca

[rlug] Re: LKM Trojan installed

2003-07-17 Fir de Conversatie lonely wolf
Radu Bighiu wrote: Nope, n-am X instalat deloc, doar consola M-am mai documentat acum si parerile sunt impartite, cica defapt nu e nimic rau e doar din cauza versiunii de chkrootkit, iar altii recomanda formatarea. Nasol moment pentru mine :) boot de pe cd garantat curat, mount hdd,

[rlug] Re: LKM Trojan installed

2003-07-17 Fir de Conversatie Radu Bighiu
Mi-a dat infected cu chkrootkit version 0.35 acu am luat chkrootkit-0.41 si par curat mai exista alta posibilitate de a verifica daca sunt curat sau nu? Am RedHat9 Cu respect, Radu B. --- WEBcast Media - www.webcast.ro

[rlug] Re: modem extern tacut

2003-07-17 Fir de Conversatie Calin . Serbanescu
ATL1M1 L parca era selectia tipului de linie, iar M este sigur nivelul zgomotului in speaker... incearca sa-i pui la initstring un ATL1M3 Calin Serbanescu System Administrator Customer Support Team Dynamic Telecom Networks

[rlug] Re: modem extern tacut

2003-07-17 Fir de Conversatie Silviu Cojocaru
On Fri, 18 Jul 2003, Ground Zero wrote: Initialising modem . . . ATZ OK ATL1M1 Uite aici e buba: M0 - turn off speaker M1 - turn speaker on during handshake and turn speaker off while receiving carrier M2 - turn speak on during handshake and while receiving carrier M3 - turn speaker

  1   2   >