Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

2018-02-22 Thread Petr Vozdecký
...s evidentnimi BAD-DATA se peru v dalsim pripade - POI importer (resp. data Ceske posty) tvrdi, ze existuje schranka na adrese Libušina třída 3 v Brně-Kohoutovicich (viz zde (http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=18/49.1985/16.5339=CZECPbox) ). To je ale nesmysl, takové adresní místo

Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

2018-02-22 Thread Petr Vozdecký
t; Komu: talk-cz@openstreetmap.org Datum: 22. 2. 2018 7:16:48 Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) ) "Dne 21.2.2018 v 18:09 Petr Vozdecký napsal(a): > ...dotaz - toto je nějaká chyba? > > https://ulozto.cz/!dcciRBZSNda6/quickmemo-2018-02-21-18-03-22-png

Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

2018-02-22 Thread Petr Vozdecký
...tedy primarni vlastnost pro parovani (situace, kdy POIimporter vi, co chce v tabulce porovnavat) je vzdalenost? Hraje tam nejakou roli ref=*? vop -- Původní e-mail -- Od: Marián Kyral "" další dotaz - kde je chyba, pokud je údaj v externí databázi shodný s

Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

2018-02-21 Thread Petr Vozdecký
...dotaz - toto je nějaká chyba? https://ulozto.cz/!dcciRBZSNda6/quickmemo-2018-02-21-18-03-22-png http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=18/49.2870/16.6360=CZECPbox bod se z pohledu hodnoty ref tvari, ze tam patri, z pohledu poznamky, ze tam je uplne omylem. Bod je v mistni casti

Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

2018-02-21 Thread Petr Vozdecký
rter-testing/#map=18/49.1881/16.5363 =CZECPbox=hideCompletePOI (http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=18/49.1881/16.5363=CZECPbox=hideCompletePOI) Protože máš zatrhnuto "Skrýt kompletní POI" ;-) Zbytek až se k tomu večer dostanu. Marián -- Původní e-mail -- Od:

Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

2018-02-21 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, věnoval jsem se tomu chvíli a předkládám nějaké poznatky z pohledu "řadového mappera": - než jsem pochopil, co mám přesně dělat, navzdory popisu na Taskmanu jsem tápal - pomohl mi až telefonát s Mirkem Suchým, nechápal jsem do té doby některé nuance, např. že Taskman je jen na zabarvování

Re: [Talk-cz] Fotky rozcestníků

2018-02-13 Thread Petr Vozdecký
Hynku, dovol dotaz - jaký je v okolí reálný stav? Podle fotky v OSM tím místem procházela dříve modrá a žlutá. Podle fotky na mapy.cz https://mapy.cz/turisticka?x=14.1018481=49.9292866=13= base=2059189=koda tím místem prochází žlutá (modrá jde kousek mimo). Z praxe se mi jeví nepravděpodobné, že

Re: [Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

2018-02-12 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, začal bych u toho odkazu, který Majka postovala na wiki: "V OSM by mělo být rozepsané celé (nepoužívejte zkratky (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:N%C3%A1zvy#Zkracov.C3.A1n.C3.AD_.28ned.C4.9Bjete_to.29) )". Článek je totiž zjevně překladem anglického originálu a kapitola s původním

Re: [Talk-cz] Smazaná data v okolí Kytína

2017-09-18 Thread Petr Vozdecký
-- Původní e-mail -- Od: Marián Kyral Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 18. 9. 2017 9:55:30 Předmět: Re: [Talk-cz] Smazaná data v okolí Kytína " https://openstreetmap.cz/#map=18/49.84856/14.21683=oOL4

Re: [Talk-cz] PhotoDB uzivatel Skeptik

2017-09-15 Thread Petr Vozdecký
-- Původní e-mail -- Od: Tom Ka Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 14. 9. 2017 12:46:11 Předmět: Re: [Talk-cz] PhotoDB uzivatel Skeptik "Ano, on cely ten text je pomerne nestastny a neobsahuje ani technicke hledisko co

Re: [Talk-cz] Šipka "ZDE" @ openstreetmap.cz

2017-09-15 Thread Petr Vozdecký
-- Původní e-mail -- Od: Marián Kyral Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 14. 9. 2017 21:06:04 Předmět: Re: [Talk-cz] Šipka "ZDE" @ openstreetmap.cz " Pokud je to někde v prostoru, tak potřebuješ znát souřadnice a pak použít:

Re: [Talk-cz] Dotaz k rozcestníku

2017-09-11 Thread Petr Vozdecký
Za mě je to jeden rozcestník - z hlediska obecného mapování daných tras, tzn. cílových a průchozích bodů je toto právě jeden bod. Má (předpokládám, jistě se potvrdí z názvů cílů nejbližších rozcestníků na žluté i na modré doleva i doprava) jedno jméno "U Libniče". A z fotky zcela jednoznačně i

Re: [Talk-cz] nahrávání fotek bodů záchrany

2017-09-05 Thread Petr Vozdecký
myslim, ze muze efektivne slouzit i jako potvrzeni, kde cedulka ma byt pro pripadnou kontrolu, zda je na miste... tedy by ta fotka mela umoznit precist kod, ale taky poznat, kde je umistena... vop -- Původní e-mail -- Od: Tom Ka Komu: OpenStreetMap

[Talk-cz] Singletraily

2017-07-16 Thread Petr Vozdecký
Zahlédnuto na Twitteru: Dalších 10 km singletrailů včetně zázemí pro cyklisty dnes otevírají v Boskovicích. Město investovalo 10 milionů. Přeposílám jen jako info pro cyklomappery, já budu z OSM aktivit ještě ca měsíc out... vop ___ Talk-cz mailing

Re: [Talk-cz] Další překlady wiki

2017-04-07 Thread Petr Vozdecký
Zcela určitě nestačí! 1) jak již padlo, možná patříš mezi šťastnou skupinu těch, kteří dostatečně dobře (v odborném textu jako je tato problematika = "špičkově") mluví anglicky. Není to ale shodná skupina s těmi, kteří v CZ mapují 2) dtto ... kteří by mapovat chtěli 3) dtto ... které bychom rádi

Re: [Talk-cz] Fotografovani rozcestniku

2017-04-07 Thread Petr Vozdecký
:-) Dne 6. dubna 2017 11:09 Marián Kyral <mky...@email.cz> napsal(a): > Jsem sám, kdo nepochopil, co chtěl Vop říct? Četl jsem to několikrát, ale > pořád mi to smysl nedává. > > Marián > > ------ Původní e-mail -- > Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz

Re: [Talk-cz] Fotografovani rozcestniku

2017-04-07 Thread Petr Vozdecký
Budu rád, když to rozvedete... Pak to dám zase s radostí do mísy :) vop -- Původní e-mail -- Od: Marián Kyral Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 6. 4. 2017 13:21:20 Předmět: Re: [Talk-cz] Fotografovani rozcestniku "A budeme to

Re: [Talk-cz] Fotografovani rozcestniku

2017-04-06 Thread Petr Vozdecký
...a jak s ref=? nebo parovat vyhradne jen na zaklade souradnic? mozna by se hodilo mluvit o tom, ze pro dalsi vyvojove rozsireni aplikace teto databaze by bylo vhodne generovat i nejake unikatni photodbref=* (sparovane k mistu a ne k fotce, tzn, ze by kazda dalsi fotka mista mela moznost

Re: [Talk-cz] SOTM CZ 2017

2017-04-05 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, díky za dotaz, "něco" se chystá. Máme konkrétní úvahu o podobě v širším měřítku (či v trochu jiném provedení), než loni. Pokusíme se přijít na veřejnost s nějakou myšlenkou co nejdřív. Pokud bychom věc realizovali v zamýšlené podobě, do prázdnin (ani během prázdnin) by to nebylo... vop

Re: [Talk-cz] Pražské OSM setkání - výstupy

2017-04-03 Thread Petr Vozdecký
-- Původní e-mail -- " 1. vrstva s mapovými poznámkami na osmcz (http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html#map=14/50.1218/14.2467=xN)  (zatím není na produkci) " Tak to ocenuju, to bude docela dobra nakopavka pro uzivatele... tech puntiku je tam furt mtrak a

[Talk-cz] Aprílová vrstva mapy.cz

2017-04-01 Thread Petr Vozdecký
Koukněte na ni. Dlužno říci, že kdo toto dělal (přetextování místních názvů), musel být řácky zhuleney... :) vop___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

Re: [Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

2017-03-08 Thread Petr Vozdecký
h, licence, autor, kontakt, web... Což? [1]: https://docs.google.com/document/d/1Z9Ni9v46Pp4YEDd7q2deKF5glnV-_A_QwH 96UQ9CEIw/edit (https://docs.google.com/document/d/1Z9Ni9v46Pp4YEDd7q2deKF5glnV-_A_QwH96UQ9CEIw/edit) On Tue, Mar 7, 2017 at 4:42 PM Petr Vozdecký <v...@seznam.cz (mailto:v.

Re: [Talk-cz] Skoleni Brno

2017-03-01 Thread Petr Vozdecký
Ano, to jsou přesně ty otázky, které s tím jsou spojené. A odpovědi jsou docela jednoduché - OSM by měla v takovém případě sloužit ne jako primární databáze, ale jako synchronizační databáze. Tedy zprvu v ní jsou data (řekněme odpadkové koše) od mapperů. pak přijde město (zachová se jako mapper) a

Re: [Talk-cz] Skoleni Brno

2017-03-01 Thread Petr Vozdecký
email.cz (mailto:mky...@email.cz)> wrote: " -- Původní e-mail -- Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz(mailto:v...@seznam.cz)> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org (mailto:talk-cz@openstreetmap.org)> Datum: 28. 2. 2017 2:11:31 Předmět:

Re: [Talk-cz] Skoleni Brno

2017-03-01 Thread Petr Vozdecký
reetmap.org> Datum: 1. 3. 2017 8:41:47 Předmět: Re: [Talk-cz] Skoleni Brno " -- Původní e-mail -- Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org> Datum: 28. 2. 2017 2:11:31 Předmět: Re: [Talk-cz] Skoleni Brno &qu

Re: [Talk-cz] Skoleni Brno

2017-03-01 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Marián Kyral http://learnosm.org/ https://www.mapbox.com/mapping/ Stačí jen přeložit. Nebo třeba videa, která vznikla v rámci různých akcí. -- Původní zpráva -- Od: Tomas Novotny     Nebo uz

Re: [Talk-cz] Skoleni Brno

2017-02-27 Thread Petr Vozdecký
ano, toto mám jako jeden z nejsilnějších poznatků a to nejen z této akce... mám to jako cíl až opravdu nebudu mít co dělat... :) o co jde: každý, kdo se dostane do stadia "to mě zajímá, existuje nějaká literatura pro OSM nemluvňata typu Mé první krůčky s OSM?" tak zjistí, že nic takového (krom

Re: [Talk-cz] kvartální pivo

2017-02-26 Thread Petr Vozdecký
ad Brno hlasim ucast ca od 19:00 zajemcum blize popisi situaci a stav jednani s MMB vop -- Původní zpráva -- Od: Tom Ka Datum: 26. 2. 2017 v 05:03:31 Předmět: Re: [Talk-cz] kvartální pivo Za Brno tradicne Kormidlo 18:00 -- udelam rezervaci. Bye Dne 25. února 2017 13:20 Milan

Re: [Talk-cz] Import České spořitelny

2017-02-23 Thread Petr Vozdecký
Co tak to spořce podat tak, že nám nejde o jejich souhlas, ale že jim jde o to být v té mapě a my jim to s radostí technicky a zdarma zprostředkujeme...? Klidně ať si to tam našupají (s naší pomocí) pod svým účtem a o update se starají taky sami... Je to upřímě řečeno i v jejich zájmu... Nebo

Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

2017-02-21 Thread Petr Vozdecký
interesantni, toto jsem jeste nikdy nevidel... ta data jsou uz v OSM? Nebo je to jen nejaky "mezinastroj" pred importem do OSM? jak mam postupovat (ja i kdokoliv jiny) abychom nyni ta data upravili (typicky posun z adresy blizkeho domu na skutecnou polohu) a bylo prehledne co uz je hotove atd.

Re: [Talk-cz] Schránky - operátor Česká pošta nebo Česká pošta, s.p.

2017-02-13 Thread Petr Vozdecký
+1 Byť to nemá oporu v nějakém již zavedeném vzoru - mnohdy jsme rádi, když se tag operator=* u objektu vůbec objeví (třeba OMV Česká republika, KČT, Klub českých turistů, ČEZ, JMP, BVaK, DPMB, IDS-JMK, RoPid). Asi bych se na to díval tak, že "Česká pošta" je dobrá hodnota tagu a "Česká pošta,

Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

2017-02-13 Thread Petr Vozdecký
ad id schranky - matne si vybavuji, ze jde o nizka trimistna cisla, musime nekde overit, zda nejsou unikatni treba jen pro konkretni depo... vop -- Původní zpráva -- Od: Miroslav Suchy Datum: 13. 2. 2017 v 08:46:52 Předmět: Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní

Re: [Talk-cz] Česká pošta - konvence pro název

2017-02-09 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Petr Kadlec " ​Souhlas s těmi, co vysvětlujou, proč „Česká pošta“ (ani „pošta“; taky do name nepíšeme „restaurace Na růžku“ nebo „hrad Švihov“, tak nevím, proč psát do name „pošta“; _co_ to je, říká amenity a v mapě ikonka)

Re: [Talk-cz] Fwd: Využití Ortofotomapy pro OpenStreetMap

2017-02-03 Thread Petr Vozdecký
Velmi zajímavé, to je skoro výzva pro Brno. Díky i za tu přiloženou komunikaci. Otázka na Laďu Nešněru - myslíš, že bys toto měl sílu směrem k Brnu komunikovat? Nebo se toho má chopit někdo jiný, kdo s nimi je v nějakém kontaktu (já nebo Mirek Suchý)? vop -- Původní zpráva

Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

2017-02-01 Thread Petr Vozdecký
Dopřesnění - na území města Brna je ca 310 poštovních schránek vč. ca 40 na budovách pošt. Přes 90 pct z nich je v databázi České Pošty definováno nejbližším adresním bodem. VOP -- Původní zpráva -- Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> Komu: OpenStreetMap Czech Republic &l

Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

2017-02-01 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, díky Laďovi Nešněrovi i Mirkovi Suchému za energii. Moje poznámka k poštovním schránkám Poštovní schtánky existují jako seznam k downloadu na webu České pošty. Záměrně říkám seznam, nikoliv databáze. Ke stažení zde:

Re: [Talk-cz] osmcz: aktivní vrstva na Leaflet 1.x

2017-01-31 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, letma kontrola na mobilech. Zakladni vlastnoisti zobrazeni, prepinani vrstev, zobrazeni tooltipu pro POI FUNGUJE na FF i Chrome. Což je super, protože to je významná změna oproti současnému stavu (kde se neprepinaly vrstvy na FF)! Díky! vop -- Původní zpráva -- Od:

Re: [Talk-cz] PointInfo: přímý přístup do Nahlížení do katastru nemovitostí

2017-01-27 Thread Petr Vozdecký
ta aktivní vrstva je úplně boží... rozhodně je potřeba ji zachovat a rozvíjet tou optimalizací... já ji používám vlastně jako jednu z nejdůležitějších věcí - v podstatě cokoliv vidím si ihned rozkliknu, jaké info o tom prvku v datech je... nejen z mapperského, ale i z user hlediska... BTW: do

Re: [Talk-cz] Stav openstreetmap.cz v prohlížečích

2017-01-25 Thread Petr Vozdecký
a 2.0.2/QtWebEngine 5.7.0 (Fedora 25) >>> > musím odkliknout hlášku o nedůvěryhodném certifikátu >>> > mapa se nezobrazí vůbec >>> > >>> > K. >>> > >>> > On Monday 23 January 2017 12:33:45 Petr Vozdecký wrote: >

[Talk-cz] Stav openstreetmap.cz v prohlížečích

2017-01-23 Thread Petr Vozdecký
Ahoj všem, současný nešťastný stav velmi letmo (kdo je schopen té věci pomoci?): - Firefox pro desktop, ver 50.1.0 na Win10: nezobrazují se pop-upy v aktivní vrstvě (vlevo nahoře je vidět snaha ale obsah=0) - Chrome pro desktop, verze 55.0.2883.87 m na Win10: OK - Firefox pro Android, ver

[Talk-cz] Mapová data od města Brna

2017-01-12 Thread Petr Vozdecký
Honzo, já bych to tu zatím v tak-cz nechal protože je to téma, které je nějakým způsobem stěžejní. Vytvořil jsem k tomu nové vlákno, původní název byl zmatečný. O tom, že nějaké jednání bylo, jsme informovali, byť docela stručně, neboť i závěry byly stručné. Šlo o první informativní schůzku,

Re: [Talk-cz] Mapa osvětlených ulic, bylo: WeeklyOSM CZ 335

2017-01-11 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Jan Macura <macura...@gmail.com> " 2017-01-11 14:06 GMT+01:00 Petr Vozdecký <v...@seznam.cz (mailto:v...@seznam.cz)>: " mam dojem, ze Brno nam toto "nabizelo" (souradice lamp), ale cele je to v plenkach, nema nikd

Re: [Talk-cz] Mapa osvětlených ulic, bylo: WeeklyOSM CZ 335

2017-01-11 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Pavel Machek Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 9. 1. 2017 23:44:39 Předmět: Re: [Talk-cz] Mapa osvětlených ulic, bylo: WeeklyOSM CZ 335 " No, tohle uz je uplna sci-fi... ale v Praze maji jednotlivy

Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 335

2017-01-09 Thread Petr Vozdecký
pokoj od turistickych znacek a neco jako tema mesice zkusit... :o) Ale stale plati, ze lepe se mapuje neco, co je videt v bezne dostupnem renderu... vop -- Původní zpráva -- Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>

Re: [Talk-cz] Dalnice - poplatky

2017-01-01 Thread Petr Vozdecký
z dalnice r46 lze na Exitu21 (OSM ho zna jako Exit22 Prostejov-jih, coz by bylo take fajn synchronizovat s oficialnimi udaji) LZE ve smeru na Brno regulerne sjet na II/433 (Prostejov, ul. Brnenska) a to pres benzinku OMV. Je to regulerne (rozumej "nikoliv v rozporu s predpisy) pouzivany sjezd,

Re: [Talk-cz] Druhé kvartální pivo?

2016-11-28 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, u me se (necekane zkomplikovana pracovni) situace jeste zdaleka nestabilizovala (coz me mrzi, protoze jsem par veci rozhybal a ted padly na hrb Tomovi.K). S ucasti v Brne pocitam na 95 pct (diky Tome za provedenou rezervaci). vop -- Původní zpráva -- Od: Tom Ka

Re: [Talk-cz] sttimecoef?

2016-11-09 Thread Petr Vozdecký
k-cz@openstreetmap.org> Datum: 9. 11. 2016 10:07:34 Předmět: Re: [Talk-cz] sttimecoef? "On Wed 2016-11-09 07:31:09, Petr Vozdecký wrote: > to vypada jako vysledek nejakeho pokusu o automaticke zavadeni aktualnich > uzavirek > https://www.openstreetmap.org/way/121216004 > patral b

Re: [Talk-cz] sttimecoef?

2016-11-08 Thread Petr Vozdecký
to vypada jako vysledek nejakeho pokusu o automaticke zavadeni aktualnich uzavirek https://www.openstreetmap.org/way/121216004 patral bych smerem k HELP SERVICE - REMOTE SENSING spol. s r.o. http://www. bnhelp.cz(http://www.bnhelp.cz;gps) -- Původní zpráva -- Od: Marián Kyral

Re: [Talk-cz] Relace budovy

2016-10-15 Thread Petr Vozdecký
ouhé zimní večery.. Možná ještě tak ta zubatá zadní střecha by se dala.. Díky  Honza/YjM Dne 14. října 2016 23:58 Petr Vozdecký <v...@seznam.cz(mailto:v...@seznam.cz)> napsal(a): " Ahoj, nemám možnost to ma mobilu nijak zvlášť zkoumat, ale chci ti říct, že jsi si vybral pekelně těžk

Re: [Talk-cz] Relace budovy

2016-10-14 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, nemám možnost to ma mobilu nijak zvlášť zkoumat, ale chci ti říct, že jsi si vybral pekelně těžkej kousek. Vizuálně se ten výsledek jeví solidně: http://osmbuildings.org/?lat=49.74914=13.37221=18.3=-36 =45 ale jen na osmbuildings, nikoliv na f4map:

Re: [Talk-cz] tagování NS Cesta jediného boha

2016-10-04 Thread Petr Vozdecký
to nechávám tak jak jsem to zadala předtím, než jsem poprvé chtěla zkontrolovat zadání dat. Ještě jednou díky. Majka 2016-10-04 10:44 GMT+02:00 Petr Vozdecký <v...@seznam.cz (mailto:v...@seznam.cz)>: " Ahoj, zapomenuta reakce... Mariane, odpoved na tvoji otazku je v 4a) nebo 4b)

Re: [Talk-cz] Turistická trasa v OSM - prosba o zkontrolování správnosti mého zadání

2016-10-04 Thread Petr Vozdecký
ahoj Petře prosím o která TODO na zmíněné wikistránce (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/Editing_Standards_and_Conventions#Turistick.C3.A9_zna.C4.8Den.C3.AD) jde? Zkouším návrhy odpovědí, případně je prosím promítni zpět do wiki: * TODO: dovolujeme více hodnot

Re: [Talk-cz] tagování NS Cesta jediného boha

2016-10-04 Thread Petr Vozdecký
t; upřesńuji popis: čtverec po úhlopříčce rozdělený na modrý a bílý trojúhelník - stejná jako lokální modrá u KČT označím ji tedy osmc:symbol = blue:white:blue_corner -- Původní zpráva -- Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <t

Re: [Talk-cz] Vyhlídkový bod?

2016-09-26 Thread Petr Vozdecký
o bylo dobré)? - to snad ne ... optikou turisty z Číny, fotím všecko, co potkám ... kam mám dát bod "tourism=viewpoint", když si tuhle nějaký asiat fotil ve vlaku našeho psa, a nejsem si jist, kde přesně jsme v tu chvíli na trase Praha-Kolín byli? K. Dne Pá 23. září 2016 11:00:31, Petr Voz

Re: [Talk-cz] Vyhlídkový bod?

2016-09-23 Thread Petr Vozdecký
...mmm ale optikou turisty z Ciny je to jinak... jede do Prahy a ma nastudovane hromady beautyfoto... chce to videt... koukne do mapy a nevi odkud (zkus si treba predstavit sebe v Parizi, Rime, New-Yorku...) a je nadseny, kdyz to pak najde... znacka pro misto vyznamneho (pozoruhodneho)

Re: [Talk-cz] Turistická trasa v OSM - prosba o zkontrolování správnosti mého zadání

2016-09-23 Thread Petr Vozdecký
diky Petre bude to ale nejakou dobu trvat, nez se k tomu dostanu sorry vsem, resim nyni necekanou pracovni situaci, jejiz reseni neni na hodinu, den, ba ani tyden... :o( tim padem jde stranou spousta i OSM veci, nejsou Temata u Weekly apod... budu rad, kdyz me budes kopat... vop --

Re: [Talk-cz] cenová skupina

2016-09-12 Thread Petr Vozdecký
ahoj, zkusim tomu dat jeste jednu sanci: cilem tagu je hrube kategorizovat uroven nabizene sluzby (konkretne prave a jen u hospod a restauraci), nikoliv zjistovat relativni ci objektivni cenu nabizenych produktu 5 - minimalni nabidka, limitne nulove sluzby (salonek...), zadna ci temer zadna

Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 7.9. - BRNO

2016-09-07 Thread Petr Vozdecký
nekuřácký). Podrobnosti o akcích v ostatních městech jsou v jiných vláknech. Potvrzena je myslím zatím jen Praha. Těším se, vop -- Původní zpráva -- Od: Petr Vozdecký Datum: 1. 9. 2016 v 21:55:53 Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 7.9. - Praha Ahoj

Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 7.9. - Praha

2016-09-04 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, domluvil jsem se se #Severák, ze na sebe vezme brime zorganizovani stredecni akce v Praze. Napise sem zavazne misto a cas. kontakt: Mikoláš Štrajt ahoj vop -- Původní zpráva -- Od: Jan Martinec Datum: 2. 9. 2016 v 13:12:58 Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální

Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 7.9. - Praha

2016-09-01 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, omlouvam se, ze ta organizace akce "Qartalni pivo"  trochu vazne, resim (a budu dlouho resit) necekane pracovni problemy... nicmene, pokud jde o BRNO, pak pocitejte prosim vsichni brnaci s danym terminem 7.9. a v 18:00 se sejdeme opet v Kormidle http://www.ukormidla.cz/

Re: [Talk-cz] Mapovani napisu v krajine was Re: Zuzanka

2016-08-29 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Pavel Machek "Ahoj! > Hele mrkněte na http://osm.org/go/0MivxBlW8- > > Přijde mi to jako docela dobré řešení - samozřejmě počty stromů těžko > odhadnu z ortofoto, ale technicky vzato by tak mohlo vycházet, že vysázeli > tři řady. > >

Re: [Talk-cz] spolek

2016-08-29 Thread Petr Vozdecký
a na stejne setkani ve stejny den rekneme v Praze, Ostrave atp.? -- Původní zpráva -- Od: Jakub Sykora Datum: 29. 8. 2016 v 11:08:02 Předmět: Re: [Talk-cz] spolek Ahoj, počkám, to není problém. Do Brna se jentak nedostanu. Pic, K Dne 26.8. 2016 v 07:25 Petr Vozdecký

Re: [Talk-cz] tagování NS Cesta jediného boha

2016-08-28 Thread Petr Vozdecký
Ahoj Zdeňku, máš prosím fotku té značky? Nebo prosím její grafickou podobu přesněji popiš. Díky vop -- Původní zpráva -- Od: Zdeněk Pražák Datum: 28. 8. 2016 v 18:00:56 Předmět: [Talk-cz] tagování NS Cesta jediného boha V okolí Bílova je i další NS - Cesta

Re: [Talk-cz] Zuzanka

2016-08-26 Thread Petr Vozdecký
Technicky vzato máš Karle pravdu. Jenže já se nemohu zbavit dojmu, že to je zase příklad fundamentálního naplňování doporučujících pravidel bez ohledu na okolnosti. Měl jsem tím totiž v úmyslu docílit textu v mapě - takového, kterých jsou především turistické mapy plné. Možná jsem měl navrhnout

Re: [Talk-cz] Zuzanka

2016-08-26 Thread Petr Vozdecký
sutry v lomu poskladane do podobnych napisu najdete v kazdem vetsim lomu - viz Brno-Hády. uvaha o jakemkoliv zaneseni do mapy je vhodna jen tehdy, je-li ten objekt objektivne zpusobily setrvat v krajine (svoji podstatou, zivotnosti, zabezpecenim, ochranou, urcenim...) pokud je v miste zvykem

Re: [Talk-cz] dotaz na tagování Skokovské stezky

2016-08-26 Thread Petr Vozdecký
+ navrh autorovi toho tagovaciho schematu na rozsireni... vop -- Původní zpráva -- Od: Tom Ka Datum: 26. 8. 2016 v 08:12:18 Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz na tagování Skokovské stezky Dne 25. srpna 2016 13:04 Zdeněk Pražák napsal(a): > Pavel Machek píše: > .. ale to by

Re: [Talk-cz] spolek

2016-08-25 Thread Petr Vozdecký
ahoj Jakube, s tímto prosím ještě počkej. Pokud by ti vlastnictví domény přinášelo komplikace, dej vědět. Pokud jsi z Brna, stav se na kvartální pivo 7.9. (místo upřesním). díky vop -- Původní zpráva -- Od: Jakub Sýkora Datum: 25. 8. 2016 v 15:26:54 Předmět:

Re: [Talk-cz] Mapovani vysilacu v OSM - Draft #2

2016-08-23 Thread Petr Vozdecký
chlapi, jste aspon jeden z Brna, ze bychom to probrali na qartalnim pivu? ty navrhy jsou zajimave, ale krome jineho se motaji okolo jedine aplikace a to kolem celularnich siti. navrh musi byt primarne schopen popsat zakladni vlastnosti rx/tx pointu (technologie) obecne a pak teprve

Re: [Talk-cz] 5x červená

2016-08-22 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Petr Holub " Takže bych ten problém zúžil pouze na otázku, zda dokážeme nějak identifikovat ty dálkové trasy pro network=nwn, zbytek základního značení bych značil jako network=rwn a lokální odbočky, naučné značky jakož i trasy

Re: [Talk-cz] 5x červená

2016-08-19 Thread Petr Vozdecký
Supr! Moc moc by nám pomohlo pochopit rakouský princip, zkus se na to prosím zeptat a dát vědět co nejdřív... zkus využít i nějakého mailového kontaktu, to si myslím, že je efektivnější, než čekat na nějaké "možná se potkáme..." Díky předem za snahu i výsledek... vop -- Původní zpráva

Re: [Talk-cz] 5x červená

2016-08-19 Thread Petr Vozdecký
skvela zprava Mirku... ale zkusim navrhnout - nechtel bys to s ni probrat po mailu s predstihem a dat pak prostor nejake diskusi treba na qartalnim pivu? a pak muzes v rijnu debatovat vybaven nejakymi napady... :o) vop -- Původní zpráva -- Od: Miroslav Suchy

Re: [Talk-cz] 5x červená

2016-08-19 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, byl jsem vyzvan, abych se tomu (network=*) "venoval", kdyz uz jsem se zacal vrtat v novem schematu tagovani turistickych tras :o)    a) nove navrhovane schema se network=* netyka, nijak nemeni jeho duvody, zpusoby uziti apod.    b) muzu se tomu venovat nejakym nazorem, krom jineho

Re: [Talk-cz] mapovani signalu vs. BTS was Re: WeeklyOSM CZ 314

2016-08-17 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: jzvc "Ostatne, i ten mobilni telefon se umi spojit "na dohled", coz je klidne 60km+ pokud vylezes na kopec. Tech 1-2W co to umi na vystupu je pomerne hodne slusnej vykon." ...ok... a realna citlivost/selektivita prijimacu ruznych typu

Re: [Talk-cz] 5x červená

2016-08-16 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Petr Holub Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' Datum: 16. 8. 2016 13:32:16 Předmět: Re: [Talk-cz] 5x červená "> Coz mne jeste pripomina jednu vec: budme opatrni s temi navrhy na zmeny > znaceni. Pri

Re: [Talk-cz] kvartální piva

2016-08-16 Thread Petr Vozdecký
Předmět: Re: [Talk-cz] kvartální piva "Zdar, Dne 16. srpna 2016 11:25 Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> napsal(a): > ...no já už jsem si to do svého kalendáře dal. taky tak. :) Co se tyka Brna a terminu v pracovnim tydnu, nemam s tim problem a prijdu rad. h. ___

Re: [Talk-cz] mapovani signalu vs. BTS was Re: WeeklyOSM CZ 314

2016-08-16 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: jzvc " Cus, v OSM stejne nemas data ani na to, abys udelal nejakej hypotetickej vypocet. Nemas informace o terenu, nemas informace o prekazkach, i pokud budes mit vysku budov, tak mas relativni, ale ne absolutni ..." No to prave naopak

Re: [Talk-cz] 5x červená

2016-08-16 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Petr Holub Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' Datum: 13. 8. 2016 7:15:15 Předmět: Re: [Talk-cz] 5x červená "> > Tedy závěrem tohoto postu je spíše otázka, co s tím? Tedy co se > > splýváním tras stejné

Re: [Talk-cz] kvartální piva

2016-08-16 Thread Petr Vozdecký
li. Honza Piskvor Martinec Dne 16. 8. 2016 8:08 dop. napsal uživatel "Ladislav Nesnera" <nesnera@email. cz(mailto:nesn...@email.cz)>: " Myšlénku mám za dobrou, klíč za geniální (y) a reakce za překvapivě nulové.. :-OOO On 09/08/16 00:16, Petr Vozdecký wrote: "aho

Re: [Talk-cz] mapovani signalu vs. BTS was Re: WeeklyOSM CZ 314

2016-08-16 Thread Petr Vozdecký
mapa pokrytí signálem IMHO nepatří do OSM, protože se jedná o přiliš dynamickou informaci, navíc s nepříliš vypovídající informací. Co to je "pokrytí"? Je to izočára vyjadřující -40 dBm? Nebo -60 dBm? Ve kterém kmitočtovém pásmu? Bude vytvořena na základě měření (reálný stav k okamžiku

Re: [Talk-cz] 5x červená

2016-08-11 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Miroslav Suchý "Chropyně náměstí má také tři modré. https://api.openstreetmap.cz/table/ref/KR885; velmi interesantni... jestli jsi tam byl a vis jak to tam skutecne vypada, jukni na vedeni tras v OSM... vede to jinudy nez na

[Talk-cz] 5x červená

2016-08-10 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, pomalu se dostávám k přebírání pokladů (rozuměj fotky rozcestníků atp.) nasbíraných na mé letošní dovolené v jižních Čechách. Přivezl jsem si od tam i několik velmi zajímavých poznatků O jeden z nich, který dokumentuje fotografie https://goo.gl/photos/Su2e3C6msLysVcrd7 bych se s Vámi rád

[Talk-cz] kvartální piva

2016-08-08 Thread Petr Vozdecký
ahoj, navazuji tímto na nějakou debatu dříve, myslím na SotMu...? což konec konců není ani důležité: diskutovali jsme potřebu zavést do regionálních setkání (čti: sleziny u piva) jakousi pravidelnost - ne snad z důvodů nutné pravidelnosti jako takové, ale spíše proto, abychom si ulehčili

[Talk-cz] Osmap.cz: Nelze přepínat vrstvy mapy v mobilním Firefoxu

2016-08-08 Thread Petr Vozdecký
Ahoj, snad to není jen můj problém - na mobilním prohlížeči Firefox (Chrome to nedělá) mi nereaguje přepínání vrstev mapy OpenStreetMap.cz - resp. nereaguje na žádnou volbu v celé liště voleb (tedy i zapínání overlay vrstev). Pokud prohlížeči vnutím mód zobrazení pro desktop, pak přepínání

Re: [Talk-cz] Tabulky na konci tur. tras

2016-07-15 Thread Petr Vozdecký
Ahoj Vojto (i ostatní přispěvatelé tohoto tématu), někde se tu už zmínil můj nick, tak se taky přidám... snažil jsem se pochopit, co přesně je podstatou, motivací, cílem toho, o čem píšeš... ty poukazuješ na to, že konkrétně KČT umisťuje "někde" cedulky, kde není žádná informace o směru, není to

Re: [Talk-cz] Poznámky uživatelů

2016-06-30 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Miroslav Suchý <miros...@suchy.cz> "Dne 30.6.2016 v 13:51 Petr Vozdecký napsal(a): > obecně, co píšeš, zdá se mi, že je spíše na nějakou důraznou žádost > (pak > nějakou tu masivní letákovou kampaň a alegorické vozy ... :-)) na >

Re: [Talk-cz] Poznámky uživatelů

2016-06-30 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Karel Volný "obecně, co píšeš, zdá se mi, že je spíše na nějakou důraznou žádost (pak nějakou tu masivní letákovou kampaň a alegorické vozy ... :-)) na adresu maps.me, aby zvedli bariéru pro přispívání do mapy" +1 to je asi

Re: [Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

2016-06-23 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> " PS: podrobnosti a shrnutí o navrhovaném schematu již brzy na patřičné wikistránce, jen co se k tomu dostnu " Příslušná wikistránka http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject

Re: [Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

2016-06-23 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Petr Holub "Dovolil bych si upozornit na existující tagování relací pro MTB: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mountain_biking#Additional_tags_if_a_way _is_part_of_a_MTB_Route_.2F_Relation preferoval bych použití zavedeného

Re: [Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

2016-06-23 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Jan Breuer Komu: OpenStreetMap Czech Republic Datum: 23. 6. 2016 12:16:43 Předmět: Re: [Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras " Ahoj, zní to dobře, jen u těch cykloturistických tras je

Re: [Talk-cz] Vrstva rozcestníků - infotabule

2016-06-22 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Marián Kyral " -- Původní zpráva -- Od: Miroslav Suchy " Pripominam ze jsme stale jeste nerozsekli IIRC co vsechno je cyklorozcestnik. " Jo jo. Pro mně prostě bude cyklo rozcestník všechno, co

Re: [Talk-cz] Vrstva rozcestníků - infotabule

2016-06-22 Thread Petr Vozdecký
  "Od: Miroslav Suchy ""> Dne 22.6.2016 v 11:32 Marián Kyral napsal(a): > Jaké další tagy by se takto měly rozlišit? Napadají mně například cyklo rozcestníky (ale jsou i rozcestníky, kde jsou > jak pěší, tak cyklo trasy), nebo "rozmazané" či jinak nekvalitní fotky.

Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 306

2016-06-22 Thread Petr Vozdecký
:o) diky nemuzu si dovolit to udelat uplne blbe, kdyz se filmem a komercnim videem pro faaakt velky zakazniky zivim a to v rozhodne ne low-cost levelu... :o) kdyz sezenu dobrovolniky, rad bych v necem dalsim (solidni pomer cena/vykon resp. potrebny_cas/obsah_a_vizual) pokracoval... cimz se

Re: [Talk-cz] doplnění souřadnic rozcestníku na openstreetmap.cz

2016-06-21 Thread Petr Vozdecký
Potvrzhuji, nejde to. Me se to chova na pohled regulerne, rozcestnik presunout lze, jen po potvrzeni presunu nedojde k zadne zmene... vop -- Původní zpráva -- Od: Marián Kyral Komu: talk-cz@openstreetmap.org Datum: 20. 6. 2016 19:53:06 Předmět: Re: [Talk-cz]

Re: [Talk-cz] pridani rozcestniku

2016-06-18 Thread Petr Vozdecký
Ahoj Martine, a všichni, kteří na projektu mapování turistických tras pracujete. Pokud jde o situaci, kdy jsou na konkrétním rozcestníku umístěny směrníky více (řekněme "n") značených tras, pak je potřeba přiřadit rozcestník [node] do KAŽDÉ z "n" relací, které procházející trasy popisují.

Re: [Talk-cz] Cykloznačení - puntík se stříškou

2016-06-14 Thread Petr Vozdecký
Ahoj vsem, pro jistotu jeste jednou zopakuji, ze zatim jde o diskusi o nejakem "idealnim" tagovacim schematu. Jak jej aplikovat je diskuse jina. Souhlasim s navrhem Mariana - viz níže, pokusím se to tam brzy nakopírovat. Vítány jsou návrhy jak přesně postupovat dál, tedy např. zda a jak (jak

Re: [Talk-cz] Cykloznačení - puntík se stříškou

2016-06-11 Thread Petr Vozdecký
e stříškou On Thu 2016-06-09 09:59:57, Petr Vozdecký wrote: > ahoj, > odpovim sireji v jinem mailu > zde jen reakce na Petrovu poznamku > > NAVRZENE SCEMA NEROZBIJE MTBMAP > > z nekolika duvodu: > 1) s autorem MTBmap jsme navrh noveho schematu diskutovali > 2) M

Re: [Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se stříškou]

2016-06-09 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Jan Breuer " Dne 9. června 2016 11:29 Marián Kyral napsal(a): " Dotaz. Jak na papírové mapě poznáš, co to je za trasa? Že to je zrovna odbočka k pramenu? Vetšinou podle značky ne? A

Re: [Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se stříškou]

2016-06-09 Thread Petr Vozdecký
-- Původní zpráva -- Od: Karel Volný "> > nepochopil jsem body 5 a 6" řeknu to "česky" - bod 5 a 6 říká: "kct_barva=* plete do sebe dve veci, ty prehledne rozdelime na dve hromadky a priradime prehledne kam patri. Konkretne vezmeme "major | local | learning |

Re: [Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se stříškou]

2016-06-09 Thread Petr Vozdecký
Ahoj vsem, ktere dane tema zajima (ostatni to preskocte, je to dlouhy... :o) navrh zmeny tagovaciho schematu uverejneny v CZ Weekly 301 mel za ukol vyvolat diskusi (nelze se domnivat, ze je bez vad, dokonaly, vsepodchycujici...), coz se stalo jen okrajove. Soucasna debata ukazuje, ze existuji

Re: [Talk-cz] Cykloznačení - puntík se stříškou

2016-06-09 Thread Petr Vozdecký
ahoj, odpovim sireji v jinem mailu zde jen reakce na Petrovu poznamku NAVRZENE SCEMA NEROZBIJE MTBMAP z nekolika duvodu: 1) s autorem MTBmap jsme navrh noveho schematu diskutovali 2) MTBmap neni vubec zavisla na kct_barva=* a kontroluje tuto hodnotu jen tam, kde neni osmc:symbol 3) jakakoliv

<    1   2   3   4   >