---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Holub <ho...@ics.muni.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 16. 8. 2016 13:32:16
Předmět: Re: [Talk-cz] 5x červená

"> Coz mne jeste pripomina jednu vec: budme opatrni s temi navrhy na zmeny
> znaceni. Pri dovolenkovem mapovani v okoli Kremesniku (Pelhrimova) jsem
> narazil na to, ze uz nektere trasy postradaji tag kct_*, coz muze v
soucasnem
> stavu cinit renderum potize (napr. pro nasi mtbmap.cz - byt tam jeste
cekam
> na overeni, protoze Martin ted resi problem s nastroji v ramci updatu
dat).
> Takze pokud mame navrh na nove znaceni zalozene pouze na osmc:symbol, melo
> by byt jasne, ze je to "jen" navrh a taky by melo byt jasne receno, kdy se
> [...]

Uz mi to Martin taky psal - takze by bylo dobre to jeste pro jistotu
overit na nejake takove trase. Ted jede novy update dat a snad by to do
konce tydne melo dobehnout, takze pak bude prilezitost to zkontrolovat.

Ale v kazdem pripade plati, ze bychom meli rict, kdy se ten navrh preklopi
do provozniho (akceptovaneho) stavu, kterym se maji vsichni ridit. Protoze
zatim je to jen navrh a vsichni by jeste meli pouzivat to stare znaceni.

Petr"

Souhlasím, ona k tomu ještě neproběhla žádná zásadní diskuse, resp. spíše
obecný a tichý souhlas... Myslím, že v takovém případě asi nezbývá než fáze
2 - začít to nasazovat a sledovat, zda se to projeví někde nějak negativně,
zda se objeví nějaké nedostatky apod. Viz zrovinka ten poznatek u těch
whellchair s (na wiki) nedefinovanou položkou osmc:symbol=red:white:red_
whellchair. Což nijak nevadí tomu navrženému schematu, spíše to ukazuje, co
ještě v návaznosti na praxi zlepšit.

vop