Od: Jan Dudík <jan.du...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 12. 2. 2018 15:32:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic
"
Jo, toť otázka.
https://openstreetmap.cz/#map=18/48.96086/14.47347&layers=d
(https://openstreetmap.cz/#map=18/48.96086/14.47347&layers=d) vs. https://
openstreetmap.cz/#map=18/48.96086/14.47347&layers=x
(https://openstreetmap.cz/#map=18/48.96086/14.47347&layers=x) vs.  https://
mapy.cz/s/2okEA(https://mapy.cz/s/2okEA) a http://www.c-budejovice.cz/nazvy-
budejovickych-ulic(http://www.c-budejovice.cz/nazvy-budejovickych-ulic)

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb
tel. 777082195

Dne 12. února 2018 14:14 Mirek Dlask <dlas...@gmail.com
(mailto:dlas...@gmail.com)> napsal(a):
"

Ahoj,

jsem pro 1). Nedělitelné mezery mají více nevýhod, než výhod.

Navíc jsem od známé dostal takovou drobnou prosbu, snad se sem hodí.

S hrůzou jsem zjistila, že už nebydlím v ulici T. G. Masaryka. Aniž bych se
složitě stěhovala, bydlím v ulici Tomáše Garrigue Masaryka.

Naštěstí se nezbláznilo město, ale pouze mapa, kterou si mi doporučil. Už
jsem začala vymýšlet, co s dokladama, abych nemusela na úřady.

Můžeš zjednat nápravu?

Z tégémasaryka zdraví ............

__________________________

Rád bych odpověděl a nevím co. Je to chyba, nebo schválený, chtěný stav? Na
wiki jsem našel pouze toto.

Ustálené zkratky

Nepoužíváme ustálené zkratky "nám.", "ryb.". Způsobují problémy při
vyhledávání objektu.

Ani zmínka o tom, že by se neměly používat zkratky křestních jmen. Něco jsem
přehlédl?

Ať se podívám na mapy.cz(http://mapy.cz) nebo na google.cz/maps
(http://google.cz/maps) zkratky používají. Jak to ti čerchmanti dělají, že
nemají "problémy při vyhledávání objektů"?

Mirek

Dne 17. ledna 2018 13:49 Matej Lieskovský <lieskovsky.ma...@gmail.com