"Jeres je svagda propracena licemerstvom i pretvaranjem. ona je
mnogoglagoljiva, velereciva,
obiluje ljudskom ucenoscu i zbog toga lako privlaci sebi ljude i lovi ih u
pogibao. vise ljudi
je ulovljeno u vecnu smrt posredstvom jeresi nego li direktnim odrecenjem od
Hrista."
(sv. ignjatije brjancaninov)

U intervijuu datom novinaru lista "Politika" na pitanje o rastu
nezadovoljstva u narodu zbog
izmene sluzenja Liturgije, tadasnji Episkop niski a nas Patrijarh Srpski
danasnji Irinej kaze:

"Ali,pored svih nevolja I problema koji su se pojavili, zbog takozvanih
reformatora Liturgije,
ima jedna pozitivna I utesna stvar. A to je da narod cuva veru I to je veoma
dobro. Desavalo
se u istoriji da  su  patrijarsi I episkopi padali u jeres, a da je narod
cuvao veru. Naravno,
daleko smo od jeresi, jer ovo I nije nikakva reforma. Ja sam za to da se
postuje drevna, vekovima
utvrdjena praksa bogosluzenja." (Politika, 26.4.2008)

(detaljnije ovde: http://borbazaveru.info/content/view/1912/53/)

I kako onda razumeti pojedine cenjene Vladike u svemu ovome sto rade? A
rade. Svojevoljno menjaju,
vrse pritisak na sebi potcinjene, prete... A da nece nikome ni na kakva
pitanja da odgovore,
to je vec poznato.

Namece se, medjutim, zakljucak (a na osnovu svega sta rade ekumenisti,
unijati i novatarci u nasoj
SRPSKOJ Pravoslavnoj Crkvi), da se upravo dogadja ono o cemu govori sv.
Ignjatije Brjancaninov.
A sto bi nas narod, koji za sve ima uzrecicu, rekao: "PREUCILI SE!"

Previse knjiga procitali (neki i napisali) pa negde uzput zalutali.

Iz tog njihovog zalutanija izrodila se ova cuma koju uporno guraju, i na nas
vernike SRPSKE
Pravoslavne Crkve navaljuju, ne zbog toga sto nas mrze, nego zbog toga sto
tu cumu ne vide kao
cumu nego kao "dar" Boziji, a sebi su umislili pa cak i duboko veruju, da je
Bog Otac taj "dar"
bas preko njih, izabranih, nama uputio.

Jer kako drugacije objasniti da novotarci ne razumeju sta tacno znaci
ekumenizam, tacnije, sta
papini izaslanici govore po belom svetu, objasnjavajuci sta je ekumenizam.

Na primer, americki kardinal Levada objasnjava ekumenizam na sledeci nacin
(a prilicno sam ubedjen da on
ne sme da ide mimo papine definicije i shvatanja ekumenizma, za razliku od
nekih nasih Vladika
kojima nisu vazne ni odluke SA Sabora):

"Cilj ekumenizma je ujedinjenje sa Rimokatolickom crkvom u zajednicu kojom
se Crkva preobrazava
i obogacuje!"

 (detaljnije ovde: http://borbazaveru.info/content/view/2111/33/) :

Ova i ovakva definicija upucuje samo na sledeci zakljucak na kojem se ne bih
zadrzavao(zbog toga sto je
prvi deo zakljucka toliko jasan svakom pravoslavnom verniku, a drugi deo su
objasnili oni koji o tome znaju
daleko vise od mene).

Zakljucak je da:

Njih ne interesuje to da mi pravoslavni NISMO zaboravili da mi vec imamo
Hristovu Crkvu i da nam nikakva
nova zajednica ne treba, kao ni to da mi ZNAMO da su dogmatske razlike
tolike i da od njih katolici ne odustaju.

Medjutim,na na nasu zalost, neke Vladike i svestenici iz nase SRPSKE
Pravoslavne Crkve su spremni da ih nazovu "malim"
razlikama a sve zarad nekakve "sveopste ljubavi", mirne duse potpisuju
kojekakva poturena im dokumenta.

Na osnovu gornje definicije i ne samo iz nje, nego i iz celokupnog delovanja
katolicke crkve po tim kojekakvim
ekumenskim organizacijama,jasno je kao dan da:

MI, pravoslavni, smo zgresili onomad i MI,pravoslavni, treba da se udruzimo
sa njima (a ne oni sa nama).

Mozda nekom izgleda da je isto kad se kaze:

"ujedinjenje sa Rimokatolickom crkvom" i "ujedinjenje Rimokatolicke Crkve
sa".

Zamislite se nad ove dve floskule. I videcete koliko je prva pogubna za nas
pravoslavne a druga
neprihvatljiva za katolike.

I bice vam jasno da nije jasno kako mogu nase Vladike i da pomisle da se sa
katolicima na tim pozicijama
o bilo cemu moze diskutovati?

Takvih podlih, dvosmislenih, i mnogosmislenih "zakljucaka" pun i prepun je
tzv. "Ravenski dokument".
I ne bi taj dokument imao ama bas nikakve veze sa nama, da na njemu ne stoje
potpisi dvojice SRPSKIH
Vladika: Vladike Irineja Bulovica i Vladike Ignjatija(Midica).

I obojica imaju svoje Eparhije u kojima zare i pale i namecu svoja nakaradna
ucenja. Medjutim, njima
treba da se obrate i da ih pitaju sta rade i zasto nam to rade njihovi
vernici.

A ja pitam Vladiku Irineja (Dobrijevica) naseg, Episkopa ovdasnjeg, Eparhije
australijsko-novozelandske:

 Pitanje sedmo:

 Cenjeni Vladiko, ubedjen da Vam je uvek na dusi i srcu dobrobit nas vernika
ciji ste pastir, pitam,
da li ste digli svoj glas u nase ime protiv tog bezvlasca i samovolje
pojedinih Vladika i svestenika, koji svoje
potpise, brzopleto, bez saglasnosti i odobrenja SA Sabora, stavljaju na
nekakva dokumenta i time daju legalnost
papsko-vatikanskog nastojanja da nas Pravoslavne vernike SRPSKE Pravoslavne
Crkve, podvedu pod svoju jurisdikciju?

 A vi, koji citate ove redove i u njima nalazite moju iskrenu zelju da se
dodje do Istine, prosirite
dalje glas, da vernici SRPSKE Pravoslavne Crkve nece vise da cute.

 Mi trazimo odgovore na legitimna pitanja. I mi se ne borimo protiv
pojedinaca koji su trenutno u
mogucnosti da nanose stetu nasoj svetloj i svetoj SRPSKOJ Pravoslavnoj
Crkvi.

Mi se borimo protiv IDEJE koju oni neumorno proturaju.

Mi moramo svojim pitanjima zaustaviti tu IDEJU.

 Pitajte!

 U Brizbejnu
na Veliki Cetvrtak, godine gospodnje 2010-te

gresni rab Boziji
goran kovacevic

Одговори путем е-поште