Vliegtuig:  aeroway=hangar

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:aeroway

Algemeen:  building=hangar

De wiki definitie verbaasd me wel persoonlijk:

"A hangar is a building used for the storage of airplanes, helicopters
or space-craft. Consider adding aeroway=hangar, when appropriate."

een grote opslaghal, los van wat er in zit zou bij mij sowieso een
hangar worden.

landbouwmachines is idd building=farm_auxiliary

etc.