Tak jsem zjistil, ze se do nekterych oblasti propasovala nejaka zvlastni
chyba. Jedna se o sest duplicitnich bodu s konstantnimi souradnicemi
kdesi daleko od nasi zemicky. Skript upravim tak, aby ramcovve
kontroloval, zda se data nachazeji nekde ve vymezenem BB a popripade je
nenahraval vubec. Chyba bud vznikla tak, ze UHUL sam poskytuje
nekorektni data nebo cs2cs udelalo nejakou chybu.

Neni trivialni to odstranit dodatecne na uz hotovych datech, protoze
body jsou uz soucasti way a ty uz soucasti relaci. Rucne by to taky byl
opruz, takze jdu modifikovat skript.

--
Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')