Ahoj,

hanoj napsal(a):

> *** zkusim se na to podivat. snad to umi JUMP...
> zatim jsem se dostal pres kompilaci noveho osm2shp, ale vyhazuje prazdne
> shapefily... Je slozita konverze vzorku do GML?

V GML jsou data od UHULu, takze je jednodussi vzit tento soubor vraceny
WMS a provest primo v nem transformaci do WGS84.

> *** to vi mozna Petr...

> *** myslel jsem tim to co asi pises vyse. zrusit "vnitrni kresbu" nejake
> oblasti lesa z mnoha polygonu na dva typy a to laicke napr.
> listnac/jehlicnan deleni zapsat napr do description. Pro lesaky muzeme
> udelat shapefile do jejich GISu s plnym datasetem.

Je asi fakt, ze v OSM tato metadata nemaji valneho smyslu. Proste bych
nechal, ze je to les a tim to hasne. Ovsem to neni problem, ktery by se
resil tezko - jedna se o zakomentovani dvou radku.
Vyhazeni vnitrnich polygonu je ovsem vec, ktera uz neni trivialni.
Muselo by se zjistovat, jestli dira obsahuje vypln (coz je jiny typ
lesa) a pokud ano, tak ji odstranit spolecne s dirou.
Na tento problem neznam nic moc dorby algoritmus - vede to na slozitost
n^2, kde n je pocet polygonu - porovnavat skoro kazdy les s kazdym
lesem. Pametova narocnost by v tomto pripade byla take nezanedbatelna.