2008/8/27 Petr Dlouhý <[EMAIL PROTECTED]>:
> Dělal jsem to já, asi čtyři ulice v dejvicích (vizte
> http://openstreetmap.org/?lat=50.10394&lon=14.37899&zoom=17&layers=0B0FTF),
> ale nejsou to adresní body ale jsou to parametry budov.
> Dělal jsem to takhle (podle
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/House_numbers/Karlsruhe_Schema,
> addr:red jsem si vymyslel; v osmarenderu se zo addr:housenumber):

Ja jsem spachal ten Prosek, tak se citim povolany do toho kecat.

To je fajn, ze mame spoustu dat na import, ale nemeli bysme v tom
pripade dohodnout se zbytkem sveta, jak to teda poradne znackovat?
"Addr:red" je prijatelne ad-hoc, kdyz to clovek u par domu napise
rucne. Ale vedeli jste, ze v Plzni jsou obe tabulky cervene? Jedna je
cervene na bilem a druha bile na cervenem a uz zas nevim ktera je
ktera.

Podle Wikipedie to vypada, ze popisna cisla jsou ceskoslovenska
zvlastnost, ani v dnesnim Rakousku je zda se nemaji:
http://en.wikipedia.org/wiki/House_numbering#Europe
Ale ten pojem je znamy: http://de.wikipedia.org/wiki/Konskriptionsnummer

addr:conscription_num? Na Wikipedii je termin "descriptive" coz mi
pripada jako otrocky preklad z cestiny. Nemate nekdo prekladovy glosar
z katastru?
Stejne to budou jenom mrtva data, dokud to nebude pouzivat nejaky
vyhledavac (Namefinder?)...

Martin