Ahoj!

> Ja jsem spachal ten Prosek, tak se citim povolany do toho kecat.
>
> To je fajn, ze mame spoustu dat na import, ale nemeli bysme v tom
> pripade dohodnout se zbytkem sveta, jak to teda poradne znackovat?
> "Addr:red" je prijatelne ad-hoc, kdyz to clovek u par domu napise
> rucne. Ale vedeli jste, ze v Plzni jsou obe tabulky cervene? Jedna je
> cervene na bilem a druha bile na cervenem a uz zas nevim ktera je
> ktera.

> Podle Wikipedie to vypada, ze popisna cisla jsou ceskoslovenska
> zvlastnost, ani v dnesnim Rakousku je zda se nemaji:
> [...]

No, minimalne se to da zobrazit, a dava to smysl renderovat na
sidlistich.

conscription_num by mi nic moc nereklo, co takhle addr:localnumber ?

(Ta cisla jsou unikatni v nejakym lokalnim okoli, a housenumber to
neni...)

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html