Ahoj!

> [...]
> dalsiho tagu dat informace o tom, jake cislo a v jakem formatu tam je
> (to by chtelo pak i nejak dohodnout presny hodnoty) - tim bude hned
> jasny jaky cislo a v jakym formatu tam teda je :)
>
> Priklad:
>
> <node id="1">
>   <tag k="addr:housenumber" v="10" />
>   <tag k="addr:housenumberformat" v="cislo popisne" />
> </node>
>
> <node id="2">
>   <tag k="addr:housenumber" v="45/3010" />
>   <tag k="addr:housenumberformat" v="cislo orientacni/cislo popisne" />

To je hnusny jak noc, a bude se s tim dost blbe pracovat. Kdyz uz, tak

addr:housenumber=45/3010
addr:localnumber=3010
addr:streetnumber=45

...ci tak neco.

> Alternativne mozna jeste pridat dalsi specialni tagy pro , takze by
> pak vzniklo neco jako:
>
> addr:housenumber=45/3010
> addr:cislo_popisne=3010
> addr:cislo_orientacni=45

Aha, tohle je lepsi ;-).

> Ale v tom uz je zase redundance, coz se mi moc nelibi ...

No, redundance tam je, ale z dobrych duvodu...

OTOH mi neni jasny jestli opravdu chcem cpat obe cisla do
housenumber. Cely zbytek sveta ma tahle cisla linearni v ramci
ulice. takze je mozna rozumny

addr:housenumber=45
addr:alternatenumber=3010

...presne z toho duvodu aby se to nerenderovalo by default.
                                                        Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html