> Tím 1234 jsem myslel číslo orientační. Na dopis se píše číslo orientační,
> a řekl bych, že většina lidí bude chtít hledat to. Proto jsem ho používal
> jako "addr:housenumber", které se zobrazí v Osmarenderu. Navíc podle
> předchozí diskuze vyplývá, že popisná čísla jsou česká specialita, takže
> abychom se shodli se světem, tak by bylo lepší používat "addr:housenumber"
> pro orientační čísla.

Takže ve většině obcí to nebude použitelné, protože čísla orientační
vůbec nemají.

V poslední době jsem napsal nadprůměrné množství dopisů a hledal
spoustu adres (oproti mému obvyklému ročnímu průměru 0) a všude kde
mají dvojí číslování jsem se setkal buď s adresou s lomítkem nebo jen
s číslem popisným.
Ovšem teď jsem trochu zapátral a řešení s lomítkem taky není
samospasitelné, protože jsem narazil i na to, že je adresa bývá
udávána jak č.p./č.o. tak  někdy i obráceně č.o./č.p.  Je v tom děsnej
bordel :-(
Jen pro info, náš konkurent mapy.cz najde "Ulice č.p.", "Ulice č.o." a
"Ulice č.p./č.o." ale  nenajde "Ulice č.o/č.p."

Každopádně bych dával do housenumber minimálně č.p., protože jinak v
tom budem mít bordel na vesnicích. A taky se to dá snadno opisovat z
ČÚZKu :-)
=TT=