Ano suburb je nějaké předměstí, sídliště apod., což je ale také část
města. Co třeba Dubeč? Je to část města nebo předměstí? To je taky
taková vesnice, ale zároveň součást Prahy. Nebo co to vlastně je?
Souhlasím s tím, že současné značení není ideální, ale nemáme lepší.

Pokud ponecháme place jen pro renderování, tak ho klidně můžeme
definovat dle velikosti, dostáváme se k tomu, že si každý tu svou obec
nadhodnocuje, aby byla vidět a je v tom nepořádek. Můžeme se držet
definice velikosti ve wiki, pak ale většina měst, co je v mapě budou
vesnice. Pak taky musíme vymyslet zcela jiný tag, který definuje status
obce. A nezbořit při tom hlavně adresy a kompatibilitu s jinými zeměmi.
Není nic horšího, než psát software pro každý stát jinak. A dodržet
jednoznačnost hranice-centrum, že pro každou hranici (boundary) bude
právě jedno centrum (place) a naopak.

Vykreslováním na mapy.cz (což je shocart) bych se moc neřídil. U nás
když člověk zoomuje, tak se názvy objevují naprosto nesmyslně. Podívej
se třeba na [1], kde jsou vidět Zálší-Mažice-Borkovice, 3 přibližně
stejně velké vesnice. Mažice je vykresleno tučně a velkým písmem, po
odzoomování ale Mažice zmizí, zůstane jen Zálší a Borkovice a po dalším
odzoomování zbude zase jen Mažice. Zřejmě je to spíš podle toho, jak se
jim to na mapu vejde. Všechny mají stejný status obce, Mažice má jen 120
obyvatel, Borkovice 220, takže není jediný důvod, aby byly Mažice větším
písmem. Ani není jediný důvod se řídit vykreslováním na mapy.cz, protože
je špatně.

[1] http://www.mapy.cz/#mm...@x=133575168@y=132826...@z=11