Dne 5.6.2010 1:06, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):

> [...]
> hranicemi a Vídní - suburb používají výhradně pro části Vídně, a
> naprosto běžně mají více place=village,hamlet uvnitř jedné relace
> admin_level=8 (který označuje jejich ekvivalent obcí).

> A na tomhle se taky neshodnem - ještě jsem např. neslyšel nikoho říkat,
> že bydlí v části obce Blansko, Hrochův Týnec; je to prostě Blansko a
> basta, konec konců takový je i nápis na ceduli při vjezdu do "obce".
> Místní by se asi hodně smáli, kdyby se doslechli, že jsou v mapě
> zaneseni jako suburb (městská část, sídliště, předměstí, nebo jiný

Presne, ostatne i dopis se adresuje do Blanska. Suburb je proste mestska
cast, rozhodne ne samostatna obec. Ostatne pod kterou obec
administrativne patri se da zjistit z importovanych hranic.

Pr: Teplice - suburb Trnovany, Prosetice, Retenice ... (kdysy samozrejme
vsechno samostatne obce, ale aktualni stav je takovy, ze nemaji svoji
znacku obce u silnic - jsou to Teplice).