> Jenze v principu ma pravdu, protoze kvuli tyhle kravine bude znicena
> prace spousty lidi, a abych rek pravdu, osobne velmi zvazuju ze se na to
> vybodnu, protoze delat par let nakou praci, aby to pak nekdo kvuli
> nejakymu cancu znicil, na to se muzu vys... Osobne totiz nevidim problem

Tohle trochu nechapu: proc bude znicena, pokud by si to vsichni odklikali?
Pro mne je to canc jako canc, jedna open licence nahrazujici druhou open
licenci, protoze nekdo zjistil, ze ta puvodni open licence nedostatecne
osetruje to, ze pod ni jsou databazova data.

Mne naopak prijde, ze timhle postojem on efektivne nici praci spousty lidi.
Uprimne receno, ja jsem byl mnohem vic nez zmenou licence otraven postojem
lidi, kteri takhle z trucu kazi praci ostatnich. Chapal bych nastvanost,
kdyby se ty licence menily co chvili, pripadne kdyby mel nejake konkretni
vyhrady k te nove licenci.

> neco pouzivat pod novou licenci, tak si sam bude muset data ocesat. On
> ma pravdu v tom, ze bude vubec nejkrasnejsi, kdyz CR (a zdaleka nejen
> CR) z ty mapy ze dne na den prakticky zmizi. A OSM se tim posune o 5 let
> zpet. A dovedu si zive predstavit, jak nekde nekdo rok, dva, ...

A cemu bys tim pomohl? Chapal bych jeste, kdyby aspon nekdo zacal intenzivne
presvedcoval lidi z OSM komunity, ze maji treba vsechny nastroje predelat
na FOSM nebo jiny fork se zachovanim stavajicich dat - budiz, cilem by bylo
mit data a mit je pod puvodni licenci. Ale misto toho z trucu nemit zadna
data mi prijde hloupe. Koncekoncu jsme uz pomalu v situaci, ze zaciname mit
(minimalne v nekterych oblastech) docela pouzitelne turisticke mapy i MTB
mapy.

Petr