Pavel Machek wrote:
> ODBL narozdil od CC umoznuje renderovat nekopirovatelny mapy na
> zaklade OSM. Me to prijde jako zmena GPL->BSD. A nelibi se mi.

Když už je tu snaha přirovnávat změnu v OSM ke změně SW licencí, tak
změna CC->ODbL nejelépe odpovídá GPL->LGPL.
GPL->BSD by odpovídalo převodu OSM databáze do public domain (což se
opravdu neděje).

Já osobně beru možnost používat OSM pro renderování map zatížených
nějakou netriviální licencí jako plus. Pro OSM to otvírá cestu do míst,
kam se za současných podmínek prostě dostat nemůže -> větší rozšíření ->
více maperů -> lepší data. Bude možné renderovat mashupy OSM dat s
datasetem, který není "svobodný" (ať už je k tomu jakýkoliv důvod).

Petr Morávek aka Xificurk