Ahoj!

> Mne naopak prijde, ze timhle postojem on efektivne nici praci spousty lidi.
> Uprimne receno, ja jsem byl mnohem vic nez zmenou licence otraven postojem
> lidi, kteri takhle z trucu kazi praci ostatnich. Chapal bych nastvanost,
> kdyby se ty licence menily co chvili, pripadne kdyby mel nejake konkretni
> vyhrady k te nove licenci.

Ja mam konkretni vyhradu k nove licenci. Myslim, ze vyrednerovane mapy
by mely byt pod CC. (A pride mi nesportovni menit takovouhle vlastnost
pod zaminkou "je potreba novou licenci").

A pak mam vyhrady k contributor terms. Coz asi kazdy.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html