Ahojte,

2012/2/15 Petr Balíček <pbali...@seznam.cz>

> Jestli to dobře chápu, jedna vrstva teď obsahuje jenom ty mtb:scale, který
> sou tagovaný a druhá i všechny implicitní. To považuju za krok správným
> směrem.

Ne, jedna zatim zustala jak byla, tj. tagovane mtb:scale + grade1 co
navazuje (vim, mel bych pridat i grade2) a druha mtb:scale + vsechny grade1
a grade2. Ta druha uz je ted uz i na mtbmap.cz jako dalsi zakladni vrstva.

> Za sebe bych ještě poprosil o čistě fyzickou vrstvu - bez mtb, cyklotras a
> turistických značení, protože v hustě zmapovaných oblastech (např. okolí
> Brna) už se pro mě mapa stává nepřehlednou.

Ok, muzeme ji vytvorit. Mela by byt i bez dalsich tematickych prvku nebo
jen bez zminenych linii? Napr. POI?

Martin