Dne 18.3.2012 12:26, Jan Kučera napsal(a):
> Ahojte,
>
> bohužel jsem při pokusu o import další části chr. území narazil na
> softwarové problémy - JOSM nebyl schopen dokončit import cca 12000
> uzlů najednou (zkošeno několikrát). Možná to bylo tím, že jsem
> rozdělil import na části po cca 2000 uzlech. Kdosi mi pak na
> help.osm.org doporučil importovat pouze v celku, tedy vše najednou,
> nicméně to jsem zkoušel v úplných začátcích a úspěšnost byla takřka
> 0%.

Osobne mam po nemilych zkusenostech nastaven JOSM na 500 kousku jednim
vrzem, jeste se mi nestalo ze by to padlo a to sem tam posilal i cca 5
000 zmen. Pokud sem posilal trebas 1500 zmen najednou, trvalo to nasobne
dele nez 3x 500. A jak znamo, cim dyl neco trva, tim vetsi
pravdepodobnost, ze se neco podela ... Vetsi mnoztvi zmen ale bude asi
vhodnejsi rozdelit i do vice changesetu.