Jan Kučera wrote:
> Ahojte,
>
> bohužel jsem při pokusu o import další části chr. území narazil na
> softwarové problémy - JOSM nebyl schopen dokončit import cca 12000
> uzlů najednou (zkošeno několikrát). Možná to bylo tím, že jsem
> rozdělil import na části po cca 2000 uzlech. Kdosi mi pak na
> help.osm.org doporučil importovat pouze v celku, tedy vše najednou,
> nicméně to jsem zkoušel v úplných začátcích a úspěšnost byla takřka
> 0%.
>
> Zkusil jsem skript bulk_upload_sax.py
> (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bulk_upload.py) na Xubuntu 11.10 -
> [...]

UIR-ZSJ jsem importoval pomocí vlastní pythoní knihovny [1], ale to byly
changesety řádově o stovkách uzlů (a pokud si dobře vzpomínám, tak
upload trval klidně i minuty).

Ono je v podstatě jedno, jaký software se použije. To podstatné je, že
musí udržet otevřené HTTP spojení dostatečně dlouho než to API přežvýká.

Imho by bylo nejrozumější to uploadovat po menších částech, ale
jednotlivé části stále jako "diff upload".
"Menších" tak, aby jednotlivé uploady proběhly v rozumném čase, tzn.
řádově asi ty stovky nodů.
Jako "diff upload" z toho důvodu, aby se v mapě nejdřív neobjevily jen
samotné uzly, do kterých by mohl někdo hrábnout a způsobit tak selhání
uploadu cest.

Rozdělení na menší části už nesouvisí s uploadem... otázkou je, jakou
strukturu mají data? Patří každý uzel jen do jedné cesty (krom
koncových)? Je možné to nějak rozsekat (teď neřeším technické provedení,
jen možnost)?

Petr Morávek aka Xificurk

[1] https://github.com/xificurk/osmapis