Zdravím,

s většinou, co bylo dosud řečeno, souhlasím. Na wiki jsem vytvořil
stránku o importu

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EEA:Nationally_designated_areas

s návrhy mých překladů EEA shapefile tagů do OSM. Osobně bych byl pro
to natagovat tak, aby se to vše vykreslovalo (national_park), ale to
je dosti brutální řešení. Rendering protected_area by bylo potřeba
urgentně pořešit, osobně jsem měl za to, že se již renderuje úplně
stejně jako "national_park" - viděl jsem v tom jistou výhodu oproti
"spamovacímu" tagu NR, který dává plošně text "NR" do území, myslel
jsem, že to bylo výsledkem přirozeného vývoje v této oblasti. Bohužel
dle mých krátkých zkušeností jsou změny nastavení mapniku asi těžko
průchozí, že? Chtělo by to alespoň zatlačit ne nějakého patřičného
kret*na, co to má nahoře nastarosti...

Kozuch