Jan Kučera wrote:
> Zdravím,
>
> s většinou, co bylo dosud řečeno, souhlasím. Na wiki jsem vytvořil
> stránku o importu
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EEA:Nationally_designated_areas

Měl bych pár připomínek:
eea:cdda:sitecode - nahradil bych něčím jako 'ref:cdda'
eea:cdda:objectid - nevím jestli je nutné... stejně bude výsledek jako
relace a rozdělení na jednotlivé cesty se pravděpodobně s časem změní.
eea:cdda:parentiso - je zbytečné, kde se daná oblast nachází vyplývá
přímo z její polohy.
area:ha - je zbytečné, rozloha je dána vymezením geometrie
start_date - na zváženou, viz odpověď LM_1

> Rendering protected_area by bylo potřeba
> urgentně pořešit, osobně jsem měl za to, že se již renderuje úplně
> stejně jako "national_park" - viděl jsem v tom jistou výhodu oproti
> "spamovacímu" tagu NR, který dává plošně text "NR" do území, myslel
> jsem, že to bylo výsledkem přirozeného vývoje v této oblasti. Bohužel
> dle mých krátkých zkušeností jsou změny nastavení mapniku asi těžko
> průchozí, že? Chtělo by to alespoň zatlačit ne nějakého patřičného
> kret*na, co to má nahoře nastarosti...

Asi nejrychlejším řešením (které zvažuji i v souvislosti s
double-renderingem názvů KÚ, obcí atd.) je poslat přímo návrh na změnu
stylu jako pull-request na githubu [1].

[1] https://github.com/openstreetmap/mapnik-stylesheets