Ahoj,

Libor Pechacek wrote:
> [...]
> (normální smrtelníci znají jen jako Doksy), Obora v Podbezdězí (Obora) nebo
> Břevniště pod Ralskem.
>
> Když tedy například zkusíš rekonstruovat is_in bodu
> http://www.openstreetmap.org/browse/node/983573832 z relací administrativních
> hranic, dojdeš k trochu jinému výsledku:
> současné is_in = Břevniště, Hamr na Jezeře, Liberecký kraj, CZ
> vs
> odvozené is_in = Břevniště pod Ralskem, Hamr na Jezeře, Liberecký kraj, CZ
>
> Nejsem si jist, který z názvů je správný, nicméně jsem si celkem jist, jak sám

Proto jsem už v prvním mailu psal "alespoň pro administrativní jednotky
od obce výš", tím jsem myslel, že je zbytečné uvádět část "okres Česká
Lípa, Liberecký kraj, Severovýchod, CZ".
Nic z toho se "na obálku" nepíše. Zároveň se to dá komplet odvodit z
relací hranic, kdyby to někdo přeci jen k něčemu potřeboval.

Jméno části obce by se rozhodně mělo do importovaných dat nějakým
způsobem dostat, nejsem si jistý jestli is_in tag je nejvodnější místo,
ale pokud se tak dohodnem, budiž.

> Vložení názvu části do "addr:city" podle mě problém systémově vyřeší alespoň
> pro ČR - jméno části obce (ve smyslu §27 odst. 2 zákona o obcích) je podle
> mých dosavadních zkušeností v rámci KÚ jednoznačné a nemá další dělení.

Ne, v addr:city by skutečně měl být název obce, nikoliv části obce.

Kdyby mi někdo posílal dopis na adresu.
Benešovo nám. ***
Zelené Předměstí [takhle se jmenuje část obce]
53002
tak by se s tím pošta asi nakonec nějak poprala, ale není to zrovna
preferovaný zápis mojí adresy, tím je:
Benešovo nám. ***
Pardubice
53002