Ahoj!

> myslim ze celkove je problem v tom ze doporuceni je treba trochu vice hledat
> (wiki, talk, help) - byt se lecos opravdu najit da, uplne idealni by bylo
> mit nejaka best practices a varovani pred nejcastejsimi problemy na jednom

Tady je problem ze doporuceni v ceske a anglicke versi si odporuji.

> Bridleway:
>
> Tohle by taky chtelo nejak prehledne vydefinovat. V mape se bridleways
> objevuji a moc treba nechapu proc je tohle bridleway:
> http://www.openstreetmap.org/#map=18/49.97471/14.16129
> Jak to tam vypada viz google
> https://www.google.cz/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d14.163228!3d49.974584!2m2!1f287.79!2f70.12!4f75!2m4!1e1!2m2!1ssfVvh2Ct0a6ZeCMb9UDWLQ!2e0&fid=5
> pokud nebude link na streetview fungovat pak obrazek v priloze

Pokud je to v cele delce takovehle, tak to vypada na chybu. Sterkovka
s vyjezdenyma kolejema od aut pro kone moc vhodna neni.

> Tohle nechapu protoze tohle treba bych videl jako track. Bridleway bych
> daval pokud je to z fyzicke povahy samotne cesty urceno zejmena/predevsim
> pro kone nebo pokud je to takto oznaceno. Tohle mi pripada jako obecna
> track, charakter ale menit nechci protoze nevim duvod proc je to
> bridleway a

Souhlas. Cesta pro kone vypada jinak -- sirsi nez pro chodce, uzsi nez
pro auto, a bez sutru.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html