Zdárek,

co vím, tak už se používá co jsem psal předtím: "castle_type=fortress pro
pevnost, castle_type=defensive pro hrad". Nejsem sice historik, ale
předpokládám, že pevnost rovná se tvrz. Jinak nejlepší přehled těch
historických věcí je dle mého na mnou již jednou odkazované stránce
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Historical_Objects/Map_Properties . Jsou
tam i ty smírčí kříže, o kterých se tu diskutovalo nedávno...

Zdárek
xkomczax