Poslední dobou vidím něco takového tak 2x denně a ty změny se pokaždé týkají
větší části Evropy, takže Budějovice,  které sleduju, v tom ani konkrétně
nenacházím. Bohužel problém je známý od roku 2011, a nikdo s ním nic nedělá viz
https://wheelmap.uservoice.com/forums/31554-general/suggestions/2336340-changeset-strategy

Tohle jsou anonymní změny,  které to zkrátka hodí do jedné hromady, bez ohledu
na místo. Chtělo by to znovu zatlačit na wheelmap, problém je, že teď editují
tagy davy lidí.