zdar,

tak naokraj -

> Třeba by mě fakt zajímalo, jestli by mohl vzniknout nějaký
> právní, administrativní apod. problém kvůli tomu, že by např. nějaká
> firma někde uvedla, že má sídlo na Pražské třídě, ale ve skutečnosti by
> ho měla na Pražské tř.

nevím, jak v případě adresy

ale u názvu samotného je každý znak velký problém

v pátek na srazu mi Johny vykládal, jak ho naháněl úřad a chtěl po něm pokutu,
že měl někde napsáno 'Společnost s r. o.' a přitom registrováno měl
'Společnost s. r. o.', tedy rozdíl byl v jedné tečce, kterou úředník při
opisování vynechal

zmiňoval pak v té souvislosti nějaký případ, kdy firma formálně zbankrotovala,
a přitom reálně pokračovala na stejné provozovně, akorát si na ceduli
přimalovala pomlčku nebo tak něco, a nikdo si na nich nic nevzal, dále těžila
z 'dobrého' obchodního jména, neb zákazníkům byla nějaká pomlčka ukradená, a z
hlediska úřadu nešlo o duplicitní jméno ale prostě o zcela jinou firmu ...

čili v tomhle absurdistánu a nesmyslném lpění na formalismech si dovedu
představit vykrucování "nenene, to nejsme my, podívejte, tady je napsaná jiná
adresa než máme registrovanou, to je nějaký podvod na nás"

... no a na druhou stranu mi naprosto bez problémů chodí dopisy s adresou typu
Karel Volný
TÅebÃÄ

K.