On 22.5.2017 11:00, Ha Noj wrote:
> ...problémů zeleného stromu života.

Nechápu.

> to je na revert celého changesetu.

Vráceno vše:
http://overpass-turbo.eu/s/pdt
http://overpass-turbo.eu/s/pdu
http://overpass-turbo.eu/s/pdx

Omlouvám se všem zúčastněným.

Stejně si ale myslím, že by bylo se ty plné názvy někde hodily. Dokonce
pro TTS software by to bylo nejlepší úplně rozepsané, něco jako
"name:text_to_speech=náměstí karla čtvrtého".

A možná by bylo dobré opravit ve wiki doporučení o zkratkách, protože
stávající vyznění je minimálně zavádějící. Když jsem si úplně na začátku
hledal, jak se zkratkami zacházet, tak jsem narazil na tohle:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:N%C3%A1zvy
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:WikiProjekt_%C4%8Cesko/Edita%C4%8Dn%C3%AD_standardy_a_konvence#Ust.C3.A1len.C3.A9_zkratky

Ale ve skutečnosti to vypadá, že není směrodatné, jak je to napsané v
terénu (resp. co je zjevně myšleno tím, jak je to napsané v terénu), ale
jak je to doslova a do písmene napsané v oficiálním zdroji, zkratky
nezkratky. Třeba by mě fakt zajímalo, jestli by mohl vzniknout nějaký
právní, administrativní apod. problém kvůli tomu, že by např. nějaká
firma někde uvedla, že má sídlo na Pražské třídě, ale ve skutečnosti by
ho měla na Pražské tř.

Ještě jednou se omlouvám, příště si dám pozor.

--
Michal Fabík