Od: majka <majka.zem+t...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 22. 2. 2018 12:45:04
Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )
"
Dovolím si odpovědět za Mariána:
hlavní problém je, že je třeba to párování aktualizovat, což se dva dny
nestalo, pokud chápu dobře.

V této chvíli se páruje se primárně přes ref, přes vzdálenost jen pokud už
ke spárování přes ref nedošlo.

Hlavní ale je: dokud nedojde k aktualizaci u Mariána, rozdíl tam zůstane.
Nestačí opravit data OSM.

Majka