Dne 23.2.2018 v 20:05 majka napsal(a):
> Jo, podařilo se mi při jedné akci místo kopírování tagů kopírovat
> celou schránku, a byla jsem při tom hezky rozjetá. Místo ctrl+shift+v
> se mi dařilo jen ctrl+v, a v JOSM je to hned.
>
> Nejzákeřnější na tom je, že některé byly naprosto přesně v zákrytu,
> takže opticky to vidět nebylo a přitom žádné varování nepřišlo.
>
> Budu o víkendu procházet ten zbytek, už teď je toho dost sloučeného.
>
> Majka

:-D

Poslední věc dneska - vyhodil jsou křováka (stejně to k ničemu není) a
místo toho přidal zobrazení vzdálenosti mezi poštou a OSM. Nad 250m se
vzdálenost zobrazí červeně:

Výhledově bych chtěl přidat možnost zobrazit si ty dva body najednou na
mapě a mezi nimi natáhnout spojnici. Ale na to je nejprve potřeba přidat
podporu na openstreetmap.cz.

Marián