Ahoj,
Dne 24.2.2018 v 01:21 r00t napsal(a):
> [...]
>
> Je mozne ze je to proste nepozornost (chci zmapovat schranku, potom ji tam ale
> nikde nenajdu, ale uz zapomenu smazat vlozeny bod) nebo proste nepochopeni
> toho
> jak POI importer funguje.
> Ale mozna by tohle chtelo nejak detekovat, protoze jinak se jevi schranka jako
> zelena a hotova.
>
> Nekolik dalsich divnosti:
>  19007:2083 - v datech od posty nejsou dny v tydnu, jenom 08:00. Vsechny
> okolni
>  maji "Mo-Fr 08:00". Kvuli tomu sviti zlute jako castecne hotova.

Díky za info. Problém je v datech. Mezi "Měšická 822" a "Bášť" je
středník, ale měla by tam být čárka.
Tím se to celé posune:

19007;Depo Praha 703;2083;Měšická 822, 25065,
Bašť;1030936.3;736587.07;Měšická 822; Bášť;;;;08:00;1-5 - pracovní dny
(pondělí až pátek)
19007;Depo Praha 703;2085;č.p. 23, 25065,
Sedlec;1032534.01;738715.79;Prodejna, Sedlec 23;;;;08:00;1-5 - pracovní
dny (pondělí až pátek)

Mirku, můžeš to prosím vyreklamovat? ;-)
Díky

>  19007:2056 - Husova , Sedlčánky - tohle nedava moc smysl, v Sedlčánkach zadna
>  husova ulice neni a cele jsem je projel pomoci streetview/panoramy a zadnou
>  schranku nenasel. Husova je ulice ve vedlejsich Celakovich, ale ani tam zadna
>  schranka neni.

Dvě možnosti:
1) Mirek poprosí poštu o upřesnění polohy
2) Uděláš si výlet do Sedlčánek a zeptáš se někoho místního, kde tam
mají schránku :-D
Sedlčánky patří pod Čelákovice a vypadají, že by si schránku zasložily.
>  19007:1988 - schranka tam byla, ale budova zbourana a na nove neni. Nikde v
>  okoli na streetview nenalezena.

Opět ideální tip na výlet ;-)

> ...jeste by se asi neco naslo, ale tohle je zatim vsechno co si pamatuju...

Někam si to sepiš a pak to pošlem přes Mirka na poštu.

Možná bych do těch statistik mohl přidat možnost přidat ke schránce
komentář. Ale to bych musel nejprve nastudovat jak funguje oauth ;-)
Marián