2012/2/9 Emil Tin <z...@tmf.kk.dk>:
> hej michael,

> mener du hermed at det area der udgør rådhuspladsen udvides, så det rør ved
> de omkringliggende veje?
>
> alternativet er måske at pladsen ligger hvor den faktisk ligger, og at man så
> laver nogle små forbindelseslinjer ind til pladse fra krydsene?

Jeg har også spekuleret en del over netop dette - og har ikke fundet
på nogen god måde at gøre det på endnu. Er spændt på at høre hvad I
andre siger.

Angående fortorvene, syntes jeg også se separate footpaths skal ud.
Jeg syntes i øvrigt at ha' læst på den engelske wiki et sted at veje
med fortorve tagges pedestrian=designated!?

--
Morten Siebuhr