Det er også sådan noget som Wheelmap (app til Android, og sikkert også iOS)
som angiver hvordan adgangens forholdene er kørestolbruger i
forretninger/resturanger/muserumer osv.

For dem vil det være en katastrofe, hvis de oplysninger bliver slettet.

Er det ikke muligt at lave en import, som tager koordinater for ovrelapende
bygningfra importen, og tager specielle tags fra OSM databasen?

Selvfølgie KAN det lade sig gøre, men hvor stort er arbejdet, i forhold til at
lade bygninger med specielle tags forblive urørt?

--

Med venlig hilsen

Ivar Madsen