En castellano más abajo.... He usado el traductor automático de la
Generalitat de Cataluña. Se entiende?

Hola Xavi,

des del meu punt de vista crec que podríem parlar en català dins de la
llista espanyola. Les llistes de correu s'organitzen per països i per
tant hauríem d'usar aquesta llista per on escric.

De totes les persones que conec dins d'OSM Espanya no penso que hi posin
objecció. Una altra cosa és que hi ha persones de les parts d'Amèrica on
parlen castellà que també utilitzen aquesta llista i que també es parli
català els pugui estranyar o fins hi tot queixar-se.

Des del punt de vista d'utilitat tampoc no ho trobo necessari, ja que
som molt poquets els catalano-parlants que usem OSM i no sé si l'esforç
val la pena. Potser ens podem esperar a fer una llista en català a ser
molts usuaris que ho demanin o si es creés un conflicte.

Com que abans d'estar dins d'OSM he estat en d'altres històries, moltes
vegades hi ha hagut molts problemes (posts a llistes 'extranys',
modificacions de wikis i webs, etc.) i fins hi tot escissions de grups
per barrejar llengua i política. Sota cap circumstància m'agradaria que
això passés aquí.

--------

Hola Xavi,

desde mi punto de vista creo que podríamos hablar en catalán dentro de
la lista española. Las listas de correo se organizan para|por países y
por lo tanto tendríamos que usar esta lista por donde escribo.

De todas las personas que conozco dentro de de OSM España no pienso que
pongan objeción. Otra cosa es que hay personas de las partes de América
donde hablan castellano que también utilizan esta lista y que también se
hable catalán les pueda extrañar o hasta allí todo quejarse.

Desde el punto de vista de utilidad tampoco lo encuentro necesario, ya
que somos mucho pocos los catalano-parlantes que usamos OSM y no sé si
el esfuerzo vale la pena. Quizás nos podemos esperar a hacer una lista
en catalán a ser muchos usuarios que lo pidan o si se creara un conflicto.

Como antes de estar dentro de de OSM he estado en otras historias,
muchas veces ha habido muchos problemas (correos a listas 'extranys',
modificaciones de wikis y webs, etc.) y hasta allí todo escisiones de
grupos para mezclar lengua y política. Bajo ninguna circunstancia me
gustaría que eso pasara aquí.

Salut!

Jaume.