> [...]
> ir nestandartinių transporto priemonių vairuotojai vargu ar pasitikėtų OSM
> informacija, o komerciniam transportui yra skirtos komercinės priemonės.
> Bet dėl bendros tvarkos, esant galimybei ir ženklui, manau, tikrai nesunku
> tokį žymėjimą atlikti. Beje, jeigu jau daryti tvarką  [čia anas laiškas
> pabėgo nepabaigtas:)], tai, ar nevertėtų aukščio apribojimus sudėlioti ir
> prie požeminių/daugiaaukščių automobilių stovėjimo aikštelių?  Gal ateityje
> paprasti maršrutizatoriai turės aukščio nustatymo galimybę ir tuomet ši
> info bus naudinga paprastiems mirtingiems.

Turėjau čia tokį linksmą-pamokančią gyvenimo patirtį, kuomet užsidėjęs ant
auto stogo bagažinę ("cepeliną") nuvažiavau pasiimti grynų į bankomatą.
Kadangi arčiausiai tuo metu buvo Panoramos bankomatas, tai iš įpročio
įlėkiau į -2 per maxheight=2 apribojimą. Aišku išgirdau kaip kabantis
aukščio kontrolės barjeras nučiuožė bagažinės stogu, bet atbulas išvažiuoti
jau nesugebėjau. Teko atsargiai leistis gilyn į aikštelę ir bandyti laimę
pasiekti jos išvažiavimą. Deja, sraigės greičiu paklaidžiojęs po -2 aukštą
ir padaręs šiokią tokią žvalgybą kojomis, supratau, kad jokių šansų
išsikapstyti nėra išskyrus tuo pačiu keliu kaip įvažiavau. Tad, dar kartą
braukiant aukščio barjerą, teko prieš eismą išlįsti į atgal laisvę :).
Dabar bent jau žinau, kad 2,13 m yra galimas, bet ne praktiškas parkavimosi
aukštis Panoramos -2 aukšte. :D

Linkėjimai,
Žilvinas