Martijn van Exel wrote:
> Eens. Je kunt wel redundante informatie blijven toevoegen, maar dan
> wordt het echt onbeheersbaar. Het feit dat een object binnen Nederland
> ligt conformeert, als niet anders aangegeven, aan de Nederlandse
> standaard als vastgelegd in wet- en regelgeving.

Het voorbeeld van Ben is uit zijn verband getrokken. Die regels gelden voor
alle
wegen. Maximum snelheden zijn erg verschillend.

Stel dan eerst maar eens de regels op welke wegen wel en welke wegen niet en in
welke omstandigheden met een maxspeed te taggen zijn. Ik heb al aangegeven dat
dat een uitgebreide set regels wordt die ik als mapper niet altijd snel kan
toepassen (als ik een gedeelte van een kaart download dan weet ik niet of ik
wel
of niet binnen de bebouwde kom zit bijvoorbeeld, nog afgezien van het feit dat
niet alle bebouwde kommen (goed) zijn gemapt).

Maarten