Eens. Je kunt wel redundante informatie blijven toevoegen, maar dan
wordt het echt onbeheersbaar. Het feit dat een object binnen Nederland
ligt conformeert, als niet anders aangegeven, aan de Nederlandse
standaard als vastgelegd in wet- en regelgeving.

martijn van exel -+- mve...@gmail.com -+- http://schaaltreinen.nl/