Van: Cartinus [mailto:carti...@xs4all.nl]
Verzonden: Wednesday, June 01, 2011 3:55 PM
Aan: talk-nl@openstreetmap.org
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] BAG = BAGGER ?

BAG = Basis Administratie Gebouwen

Zoals de naam al zegt, dan zijn dus gebouwen, geen straten.

De stratenachtergrond in de BAG viewer komt niet uit de BAG, maar uit een
andere bron. (Ik gok het NWB, Daarvan is de kwaliteit inderdaad lager dan die
van OSM.) Als je de moeite neemt om op de gebouwen te klikken, dan zul je
zien dat de gebouwen gewoon aan de Kiotoweg staan volgens de BAG.

--
m.v.g.,
Cartinus