 From: Gabriel Sebastian Moise <gabrielsebastianmo...@gmail.com>
To: talk-ro@openstreetmap.org
Sent: Monday, April 15, 2013 6:33 PM
Subject: Re: [Talk-ro] Dej (CJ) vandalizat sau vechea problema cu licenta ?

Se pare ca n-ai inteles care-i treaba cu apelativul "Mah".  In fine, se pare ca
n-ai cu cine cand e vorba de persoana ta. Poate inca nu am reusit sa-ti ajung
pana la nas.  Imi vad de treaba mea.  Nu obliga nimeni pe nimeni cu nimic legat
de OSM.  Pentru mine e o placere, un hobby, un al doilea loc de munca.   In
locul primar de munca, pot face si alte activitati. Imi permite functia....
deci tocmai d'aia am posibilitatea sa fac 6 sau 8 ore pe zi.    TImpul meu imi
permite sa am si viata personala si toate cele......  Legat de concurs, nu e
nici unul.  Da daca tot aduci vorba si nu stii de gluma, si alte lucruri, iti
suflu-n ceafa, dupa doar 2 luni de munca la modul mai serios, fata de tine in 4
ani.....        Si poate nu te super de faza cu concursul ca a fost iar in mod
haios, pentru inveselirea atmosferei...

    In rest va urez toate cele bune......

În data de 15 aprilie 2013, 18:25, Attila Asztalos [via GIS] <[hidden email]> a
scris:

+1 pentru Francisc, cu mentiunea ca a introduce date incomplete si a strica
date corecte (chiar din greseala) sunt evident lucruri diferite, prima e ok, a
doua not so much.

>On 15-Apr-2013 17:20, Gabriel Sebastian Moise wrote:
>
>Mah, da-ti place sa dai la temelie....... :))  Faza e nasola cu stersu dupa ce
>am bagat cu Razvan o droaie prin tara. Am refacut orase intregi, am
>repozitionat orase, cu tot cu cladiri, pus limite pe fiecare strada, nr lane,
>sensuri unice, , tip pavaj etc......  Repozitionat rauri, cursuri de ape....
>Ieri am mers la Buzau, si m-am trezit ca la intersecita DN1B, cu DN2, s-a
>trantit un ditamai sensul giratoriu. In  urmatoarea ora, deja era pus pe
>harta.

      Nu stiu altii cum sunt, dar impreuna cu Razvan , ne putem numi Adevarati
Maniaci, in a corecta, a verifica , si a face ceea ce lipseste.  Daca el a luat
la mana principalele zone de interes, fie ele turistice sau doar de tranzit, eu
mi-am luat o mare parte din judet la mana (Prahova),  si m-am indreptat catre
Moldova, unde am facut o droaie pe acolo, de-alungul drumurilor principale.

    Dupa ce termin DJ203K, DJ203L. Dupa ce termin , iau la mana tot Orasul
Buzau, si apoi iau DN10 la mana cu toate localitatile .

   Noi bagam pe harta cel putin 6 ore pe zi.    Voi cu ce va laudati ?!?!?!  :P

Cu faptul ca nu apelam necunoscuti cu "Mah" nici macar in gluma, si ca avem o
viata de trait in afara camerei cu PC-ul. Nu stiam ca e un concurs...

>Regards,
>    - Attila

 se corecteaza pe parcurs. Wiki inseamna ca si nestiutorii pot avea acces,
fiindca pe strada lui el e cel mai stiutor.

                cantecul e vechi, chapter, chapter

                              multi mai multi si cantitatea de efort pe
                              user este mai muca dar acoperirea in multe
                              zone urbane aglomerate este aproape
                              ideala.

                              UTC+2 schrieb Razvan:
> [...]
de lane-uri, tipul drumului, daca e asfaltat sau in alta stare..... tot e
munca...
                                  ca macar de acum incolo ce se
                                  cartografiaza sa se faca cum trebuie
                                  cu nr. de lane, tip de pavaj si limite
                                  de viteza, nu ceva gen cooperativa in
                                  zadar unde altul sa vina sa o ia la
                                  mana din nou si sa munceasca din nou ca sa
faca cum trebuie ceea ce altii au facut pe jumatate. Aici se vede diferenta
intre oameni - faceti comparatia intre nemti si noi si pana si la harti stau
mai bine . Aruncati doar o privire aleatoriu orinde pe harta germaniei si o sa
vedeti despre ce vorbesc. La noi mai degraba unii s-ar distra daca ar distruge
ce au muncit altii.

--
Toate cele bune !
-------