Eu ma uitam pe http://stat.latlon.org/ro/latest/users.html

Explica-mi te rog care-i treaba cu nodurile de zici ca sunt 0. Sunt alea de
jos ? ca la created nod sunt 48 987.   Nici nu stiam de link-u
asta....      Mai zi-mi te rog ce este Latest ChangeSet, ca vad ca ultima
actualizare o are pe 28 Martie......

Mersi ....

În data de 15 aprilie 2013, 20:38, Francisc TOTH [via GIS] <
ml-node+s19327n5757222...@n5.nabble.com> a scris: